> 23 <

311 29 38
                                    

Kitaplar ile ilgili yaşadığım birtakım oy sorunlarından dolayı bildiğiniz üzere yazma isteğim kaçıyor. Umarım biraz vicdanınız vardır . Ve bir yıldıza basmayı başarabilirsiniz

Düzenli oy verin lütfen 

yanlışlar varsa kb olabilir .Çok kontrol edemedim 

***

Taehyung gece mesajımı gördükten sonra beni soru yağmuruna tutmuştu .Jimin ne giymeliyim ? Jimin ailen sert mi ? Jimin ne alsam beğenirler ? Jimin baban ilişkimize nasıl bakıyor ? Sıkılmadan aksine gülerek anlatmıştım ona her şeyi .Stres yapmasına gerek yoktu .Ailem anlayışlıydı . Şimdi de okula gelmiş Taehyung'u bekliyordum .Gecikmişti .

Onunla bir konu hakkında konuşmak istiyordu ve aşırı stresliydim .Sonrasında olacaklar hakkında . Başımı masaya yasladıktan kısa bir süre sonra yanağımda hissettiğim baskı ile gülümseyip başımı kaldırdım ve önümdeki dudaklara bastırdım dudaklarımı . Şaşkınlıkla aralanan gözleri ile çekildi .

-Ne yapıyorsun sınıfta başkaları var ?

-Aman ne olacak hiç bir şey diyemezler .

Yana kayıp belinden çektim ve yanıma oturmasını sağladım .Aslında kucağıma çekecektim fakat utanacağından emindim .

-Stresli misin hala?

-Biraz .Açıkçası uzun zamandır bir ebeveyn ile sohbet girişimine girmedim .Nereyse ilk olacaklar ve onlar senin ailen .Beni sevmemelerinden korkuyorum . 

-Güzelim , seni sevmeme gibi bir şansları yok .Nasıl da sevmezler bu güzelliği

Yanağından makas alıp öptüğümde gülümseyip omzuma yaslandı .Hoca gelesiye kadar  ellerimiz kenetli başı omzumda nefeslerimizi dinleyerek kokularımız karışmışken oturduk 

***

Öğle molasında Yoongi ben ve Taehyung kafeteryaya inmiştik .Taehyung cebine vişne suyunu(!) koymuştu. Onu sadece onu içerken görünce canım yanıyordu . Başka bir şey yiyememesi , yiyince kusması gözlerimin dolmasına neden oluyordu . Kim bilir onca sevdiği yemeği yiyemiyordu ve biz yerken izlemek zorunda kalıyordu .Bu farkındalık kalbimi derinden yaralamış ve önümdeki yemeği artık yiyemeyecek duruma gelmiştim . Tabağı ittim ve etrafı izledim .Bir çok öğrenci kendi arasında sohbet ediyordu .Hepsinin yaraları vardı eminim .Hangimizin yoktu ki ?

Sonra beni izleyen sevgilim ile göz göze geldim .Gözlerimdeki hüznü görmemesini diledim fakat çoktan fark etmiş çatık kaşları bana dileğimin başarısız olduğunu gösteriyordu . Bir şey yok dermişçesine gülümsedim ve uzanıp elinin üzerini okşadım .

-Ya ben de varım .Vıcık vıcık ilişkinizi benden uzak tutun .Resmen bakışarak anlaştınız .Şoklardayım .

-Ruh eşin olmadığı için ağlama canım .

Yoongiyle uğraşırken Jungkook yanımızda bitmişti . Biraz fazla üzgün duruyordu .Yerimden kalkıp kollarını tuttum 

-Ne oldu ?!

-Jimin J-Jin hyungu biriyle gördüm .Çok yakındılar .

Hıçkırık kaçınca ağzından kendime çekip sarıldım . Ne kadar canının yandığını tahmin edebiliyordum .

-Olayı bilmeden bu kadar üzülmen ne kadar normal tavşancık hım ?

-B-bilmiyorum sadece o an canımın çok yandığını biliyorum .

-Onu seviyorsun hem de çok .

-E-Evet öyle.

Diğerlerinin konuya girmemesi hoşuma gitmişti .Şaşkındılar biliyordum fakat şuan açıklayacak zaman değildi .Jungkook benden ayrıldığında gözyaşlarını sildim . Tam bir şeyler diyecekken Jin hyung geldi .Jungkook kaçacak delik ararken o onunla konuşmak istediğini söyledi ve çekiştirerek ayrıldılar yanımızdan.

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin