Gözlerimi araladığımda tanımadığım bir odadaydım . Korku ile fırladığımda odaya Taehyung girdi .
-Daha iyi misin?
-A..şey sanırım . Sarmışsın ayağımı .
-Çok büyük bir şey yoktu . Bugün basma yeter .
-Eve nasıl gideceğim ki ?
Utana sıkıla sorduğum şeye kıkırdadı .
-Ben bırakırım ya da burada kalırsın .Haftasonu zaten . Burada kalman mantıklı bence .
-Rahatsızlık vermek istemiyorum . Yoongi'yi ararım alır beni .
-Jin hyung ile Hoseok 'ta mutlu olur .
Sessiz kalınca ben cevabımın evet olduğunu düşünmüş olacak ki gülümsedi , el çırptı .
-O zaman sana yiyecek bir şeyler getireyim .
-H-hayır ben gelirim .Burada mı oturacağım sadece ?
-Tamam . Ben sana yardım edeyim .
Belimden tuttu .Ben de elimi omzuna henüz atmıştım ki beni kucağına aldı ..
-Belin ağrıyacak . Şu iki adımlık yeri yürürdüm .
-Merdiven ineceğiz Jimin. Ayrıca hafifsin bir sorun yok .
Kollarımı sıklaştırdım ve beni taşımasına izin verdim . Mutfak sandalyesine beni bıraktıktan sonra atıştırmalık bir şeyler hazırladı .
-Sen yemeyecek misin?
-Uyurken sen ben yedim .
Hımmlayıp yemeye devam ettim . Midesi zayıftı sanırsam . O gün kafede olanlardan sonra ısrar etmek istemedim .
**
Yemekten sonra salona geçmiştik , dizi izlemeye başlamıştık .Hoseoklar hala gelmemişti .
-Taehyung , Hoseoklar neden gelmedi acaba ?
-Arıyorum ama ulaşamıyorum ki .
Yanıma oturdu ve diziye devam ettik .10 dakika sonra kafası omzuma düşmüştü .Uyumuştu .Gülümsedim .Sessizce kafasından tuttum ve dizime yatırdım .Bir insan nasıl böyle melek gibi uyuyabilirdi ki .
Bense diziye devam ettim dizimde uyuyan bir adet Taehyung ile .
**
Akşama doğru eve gelen ikili koltuktan uyuyan ikiliyi görünce kıkırdamış ve televizyonu kapamışlardı .
Taehyung Jimin'in dizinde uyumuş ,Jimin 'in elleri onun saçlarında otururken uyumuştu .Çok sevimliydiler .Fotoğraflarını çektiler ve Jimin'in başına bir yastık koyarak uzaklaştılar oradan.
**
Sabah uyandığımda vücudumda bir uyuşukluk vardı . Kalkmaya yeltendiğimde dizimde uyuyan Taehyung ile karşılaştım .Dün geceyi hatırlayınca gülümsedim .
-Günaydın uykucu .
Hoseok sırıtarak geldiğinde gülümsememi sildim , kızaran yanaklarımı saklamaya çalışarak 'günaydın' dedim . Sonra Taehyung'u uyandırmaya çalıştım .
-Taehyung uyan hadi .
Ellerimi saçlarına atıp karıştırdığımda hareketlendi , kollarını belime attı .
-Taehyung hadii ..
Hoseok 'un bizi izlemesi utandırıyordu beni .
-O öyle uyanmaz Jimin .Bekle .