Beklettiğim için özür dilerim ama performans ödevlerim vardı ve bölüm seçme olayları falan çok stresliydim .Yoğunluğum hala bitmedi ama burayı aksatmamaya çalışacağım öpüldünüzzzz <3<3<3
-Ben senin kadar detaylı hatırlamıyorum . Yürüyordum ve ensemde hissettiğim şey ile bayıldım . Gözlerimi hastanede açtım. Adam beni öyle bir yere falan götürmemiş , belki birini gördüğü içindir . Ondan 2 hafta sonra bu güç geldi ve ben içine kapanık biri oldum . Odadan çıkmıyordum , Okula gidiyor aynen geliyordum . Sonra Yoon ile tanıştık ve daha iyi hissetmeye başladım . Kimseye anlatamadım ve kendim kendimi keşfetmeye çalıştım . Ha birde ensemin orada bir kelebek simgesi var pembe ve mor renginde dövme gibi duruyor .
-Aa benim de omzumda var kan simgesi .Bak .
Omzunu açıp köprücük kemiklerini öne serdiğinde omzunun hemen aşağısında kar simgesini gördüm .Çok güzeldi .Hayran kalmışçasına ona yaklaştım . Elimle üstünden geçtikten sonra yaklaştım ve öpücük kondurdum .Önümde beden titrerken bir kez daha öptüm orayı . Bakışlarımı ona çevirdiğimde kirpikleri titriyordu .Yavaşça gözlerini açtığında fısıldadı
-Bakabilir miyim?
Hafif yan dönerek saçlarımın altındaki simgeyi ona gösterdim . Ellerimi ensemde geziniyordu .
-Çook güzell~~
Eğilip öptü orayı . Temas etmeden duramamıza gerçekten şaşırıyordum .Dudaklarını çekmedi .Hafifçe sürttü dudaklarını . Yemin ederim içim titremişti .
-Çok güzel kokuyorsun . Kanının tadının da bir o kadar güzel olduğuna eminim minnie .
Boynuma üflediğinde ürperdim ama ona güveniyordum .
-Tatmak ister misin?
-HAYIR OLMAZ!
-Hey sakin ol .
-Minnie bağlanırım o kana . Ne benim ne de senin için iyi olmaz bu . Daha önce insan kanı içmedim ben . Ona döndüm ve yanağına öpücük kondurdum .
-Seni dinleyeceğim .
Hızlanan nefes alışverişleri güldürdü beni .
-Peki.. daha iyi misin?
-Sayende .
-Bundan sonra hep yanında olacağım . İçinde biriktirmek çok zor Taehyung .
- Bu arada Hoseok'un gücü ne? Ve sen vampirsin nasıl günışığı altında duruyorsun ya da tenin neden çok soğuk değil ya da kendini nasıl frenliyorsun ya da -
- Hey sakin ol . O şekil değiştirebiliyormuş . Ama dokunması gerekiyor ya da en azından bir iki cümle etmesi gerekiyor o kişinin . Ve ben Jin hyungun bir arkadaşı var Namjoon . Bunca zamandır bunun için uğraştı .Bizi normal bir insana çevirebilmek içinde ama bıraktı .O gün baya kıyamet koparmıştım evde . Şimdi sadece benim için gün ışığına dayanaklı haplar üretiyor ve tenimin sıcaklığını normal derece tutuyor . Jin hyung ve Hobi oldukları halden mutlular .Alıştılar. Bunu en zor atlatan - ki hala atlamadım - benim öyle işte .
-Hiç belli etmediniz .Gerçi senin yemek yememen falan şüpheye sokmuştu beni ama vampir pekte aklıma gelmemişti .Hatta sana yardımcı olabilmek için not tutuyordum .
Kafamı ellerime çevirip konuşmama güldü .
-Çok tatlısın .Sende fark ettirmedin ki .Bir tek kantindeki olayı anlamamıştım ama seni revire götürünce endişelendiğimden unutmuştum konuyu .
Neden değişik atıyordu kalbin ?
-Yoongi de bilmiyordu .Ben bırakır diye korkmuştum söyleyememiştim o yüzden ama kantinde olanları gördü . Revirde sen uyandığında konuştuğumuz şe buydu . Ama bırakmadı beni Taehyung .Bir tek o ve sen biliyorsunuz bunu .
-Artık yanındayım Jimin .
-Bende Taehyung .
Sıkıca sarılıp kokusunu içime çektim . Gerçekten huzurluydum .
-Bir dakika Taehyung telefonum çalıyor .
Taehyungtan ayrılıp telefonumu aldım elime Hoseok arıyordu .
-Hoseok arıyor .
-Efendim Hoşik ~~
-Jimin neredesiniz ?
-Taetae ileyim dışarıda oturuyorduk öyle .Bir şey mi oldu ?
-Bak sakin ol tamam mı ?
Ama ben böyle daha çok geriliyordum .
-T-tamam söyle
-Yoongi ve Jungkook hastaneye kaldırıldı ve uyanmıyorlar .
**
Sabah vmin evden çıktıktan sonra Yoonkook
JUNGKOOK
Kahvaltıdan sonra Yoongi ile çıktık .Evlerimiz aynı yönde olduğu için birlikte gidecektik ondan önce onu bir şekilde ikna etmiştik ilerideki hediye dükkanına gitmeye . Oraya gidecektik .Ben Yoongi 'ye Jin hyungu anlatıyordum .O ise gülümseyerek beni izliyordu .Hoseok'u sevdiği içindi bu tepkileri .
Dükkan biraz tenha bir yerde olduğu için ürksem de Yoongi yanımda olduğu için daha rahattım .Henüz adım atmıştık ki bir ses duydum .Biraz daha ilerleyip sokağa döndüm .Döndüğüm an arkamdan bir ses gelmişti .Bu Yoongi'nin sesiydi .Yerde yatıyordu bayılmıştı .Daha kafamı kaldıramadan karnımda hissettiğim şeyle görüşüm bulanıklaştı .Bu siyahlı adam da kimdi böyle ?..
**
İkili tenha yerde yatarken adam onları henüz taşıyacakken duyduğu ses ile geriledi . Yaptığı şey doğruydu kendince . Bu 6 adamı neden seçtiği bilmiyordu .Başta tesadüftü sadece fakat şimdiyse yıllarca Jimin ve Taehyung'u takip etmiş ona göre davranmıştı . Elindeki son deney tüplerini de bu ikilinin üzerinde kullandığının rahatlığıyla ayrılmıştı orada bırakarak Jungkook ve Yoongi'yi.
**
Nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok .Ayrıca vmin daha birleşmedi ama sevgili gibi davranıyor yavrucaklar .
Siz bölüm seçtiniz mi ? Ne okumak istiyorsunuz ?
Seviyorum sizi görüşmek üzere ...