> 9 <

481 51 121
                                    

Aşırı depresif bir bölüm yazasım vardı ama moralimi yükseltmem gerekiyordu jdfkdsjlfkd. Bu yüzden soft ve vminli bölüm yazmak istedim .

-Jimin evlensene benimle!

Bu Jungkook 'tu. Açıkçası biranda korkmuştum . Taehyung ,ise belimdeki ellerini sıkılaştırmıştı .

-Ahahah çok komiksin Jeon .

-Saçların çok güzel olmuş .

Tam dokunacakken Taehyung belimdeki eliyle beni geriye çekmişti .

Jungkook bozuntuya vermeden gülümsedi . 

-Sizin yüzünüz neden düşük ?

-Sadece bazıları saçıma laf attı . Bu da moralimi bozdu .

-Kim onlar dövelim hemen .

Kollarını sıvamaya başlayınca güldüm .

-Tanımıyorum bile .

-Jimin tanımıyorsan neden takıyorsun ki?

Haklıydı .

-Sen neden gelmiştin ?

-Boşver ben sonra yine gelirim . Hatta öğle molasında birlikte yemek yiyelim .

İstediği şeyi anlamıştım .

-Olur . Diğerlerini  de çağırırım.

Göz kırptım ve gülümseyerek gitti . 

Taehyung sonunda ellerini belimden çekmeyi akıl edebilmiş ve sıraya oturmuştu . Bende yanına oturduğumda bana döndü .

-Jimin saçlarını  cidden yakışmış . Kız gibi de değil gayet- Neyse sen onları takma tamam mı?

-Gayet ne TaeTae~~?

-Uf , yapma şunu . 

Omzuma sahtece vurduktan sonra  daha çok güldüm .

-Uyş utandın mı sen ? Hımmm~~

Bana sırtını dönen Taehyung ile Taehyung'a arkadan bakmaya çalışıyordum . O da beni itiyordu .

-Ne yapıyorsunuz siz ?

Yoongi'nin gelmesi üzerine kendimi geri çekmiştim .

-Beni öpmeye çalışıyor o .

-Ne!!! Öyle bir şey yok . Ne saçmalıyorsun Taehyung .

O gülerken Yoongi'ye döndüm .

-Yoon -

-Oha Jimin bu saçlar ne ?

-Nasıl ?

-Dehşet ....

-Teşekkür ederim ~~ Ayrıca öpmüyordum .  Oynuyorduk öyle .

-Öpüşmeli oyun mu ?

-Hayır ya !

diye bağırınca güldüler. Kızarıyordum ama . 

-Sen git platoniğinin yanına bakayım .

**

Öğle molasına kadar günüm üzerimdeki bakışlar ile geçmişti . Gururumu okşayan iltifatlar alıyordum . Bazıları rezil bir davranış göstererek saçma hareketler gösterseler de Taehyung'un üstlerine atlayacakmış gibi bakmasından tırsıp sıvışıyorlardı .

Şimdiyse hep beraber öğle yemeği yiyecektik . Jungkook ve Jin hyungu da çağırmıştım . Zaten amaç onların birleşmesiydi . Taehyung'un böyle işler ile ilgisi yoktu . O yüzden tek başıma eğleniyordum . Yoongi ise onlara bakıp Hoseok'un özlemini çekiyordu .

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin