> 2 <

945 65 107
                                    


Evet bu gücün nasıl geldiği hakkında hiç ama hiçbir fikrim yok .İlk farkettiğimde gerçekten tuhaf olmuş ve korkmuştum yanlış bir şey olacak diye .Fakat  böyle şeylere ilgim olduğu için büyütmedim .Bunu kimse bilmiyor .Bilmesi de tehlikeli zaten bence . Yoongi'ye bile daha söylemedim. Aslında küçüklükten beri benimleydi belki ortaokuldayken bilmiyorum İlk farkettiğimde çok korkmuştum .O zaman15 yaşındaydım .Kontrol edemiyordum gücümü Ağlamıştım bile .Dışlanma korkusu ile aileme bile söyleyememiştim  . Çok fazla kullanmakta başımı ağrıtıyor .Çünkü telekanezi zihin gücü ile bir şeyleri hareket ettirme ve bu yorucu ....

Avmden çıktıktan sonra evlere dağıldık. İçeri girdiğimde annem ve babam televizyon izliyordu .Selam verip odama geçtim .Çok yorulmuştum .Duş alıp uzandım .Saat 10'du .Sosyal medya da falan dolandım .Derslerimi kontrol ettim .Şükür ki ödev yoktu . Yorgunlukla uyumuşum .

--------------- ------------------

Sabah neredeyse geç kalıyordum .Hemen kalkıp hazırlandım .Saçlarımı düzenleyememiştim bile .Otobüse son anda yetiştim ve bindim .İlginç fazla dolu değildi .Etrafa göz attığımda gözüme 2 kişi takıldı. Tuhaftılar .Bakışları falan ilginçti yani . Bir tanesi ile göz göze geldik ve gülümsedi bende karşılık verdim. Diğeri ise buz gibiydi .Bu tarafa dönmedi bile .Bu bizim okula yeni gelen kardeşler miydi acaba .Kısa süre sonra otobüsten indiğimizde tek başıma yürürken o ikili yanıma geldi .Neden ben ??

-Ah selam..

-Selam??

-Biz bu okulda yeniyiz ben Kim Seokjin .Bu  da kardeşim Kim Taehyung .

-Tanıştığıma memnun oldum Park Jimin ben de .Bir şey mi isteyecektiniz?

-Okulu bilmiyoruz biz .Müdür odasına kadar eşlik eder misin ?

-Tabi buyrun .

Ben Seokjın muhtemelen hyung 'un yanında yürürmeye devam ettik .Taehyung hiç konuşmadı bu zamana kadar ..

-Siz kaç yaşındasınız?

-Ben 19 kardeşim de 18 .

-Aramızda bir yaş varmış hyung .Sana hyung diyebilirim değil mi?

-Elbette Jiminie.

Müdür'ün odasına vardığımızda onlar içeri geçti bense sınıfıma geçtim .

-Günaydın yoongi .

-Günaydın .

-Şu yeni gelen çocukları gördüm .

-Haa nasıllar ? 

-Biri aşırı soğuk diğeri samimi .Samimi olan bizden bir yaş büyük .Hımm yakışıklı gibiler ....

-Anladım ...Şu seneyi sorunsuz atlatmak istiyorum ben Jimin .

-Aynen ..

Sınıf öğretmenimiz içeri girdikten sonra Taehyung girdi .Yüz ifadesi aynıydı asla değişmiyordu . Kısaca kendini tanıttıktan sonra ki bu sadece Ben Kim Taehyung tan oluşuyordu .Arkama oturdu . Kızlar hatta erkekler çoktan onun hakkında fısıldaşmaya başlamıştı bile . 

-Yoongi tenefüste kütüphaneye gitmem lazım .

-Tamam Jiminie ben uyuyacağım 

-Of şapşal uyuma be ilk dersten uyunur mu? Kahve falan iç .

-Bu seni asal ilgilendirmez minik civciv .

-Ya sen çok uzunsun sanki .

Dudak büzük kollarımı birbirine bağladım .

-Tama ya bir şey demedim .

Deyip saçlarımı karıştırdı .

-Saçların niye dağınık .

-Sabah geç kalıyordum .Şekil veremedim .

-Bence böyle gel hep .Sevimli olmuşsun .

-Dalge geçme ...

Dersten sonra kütüphaneye çıktım .Aradığım kitap polisiye kitabıydı .Sherlock holmes serisi .Okul kütüphanemiz çok güzeldi .Sessiz ve sakin ve ayrıca bir sürü kitap var .Çok hoşuma gidiyor bu yüzden .İstediğim rafa geldiğimde göz gezdirdim kitaplarda .İstediğim kitap yukarıdaydı .Etrafa baktım kimse yoktu .Gücümü kullanmaktan zarar gelmezdi .Tam kitabı hareket ettirmiştim ki bir ses dikkatimi dağıttı ve kitap diğer tarafa düştü 

-Agh 

Ay birinin kafasına düşmüş hem de . Hemen o tarafa doğru gittiğimde Taehyung'u gördüm .Açıkla açıklayabilirsem Jimin .

-Ay özür dilerim ya .Anlamdım nasıl olduğunu . Çok acıyor mu??

Ona yaklaşıp elimi saçına atacaktım ki geri çekildi .

-Biraz daha dikkatli ol .

Bir şey demeden gitti . cidden tuhaftı .

Sınıfa gittiğimde Yoongi cidden uyuyordu. Taehyung ise müzik dinliyordu .

-Ya Yoongi kalk!!!

Onu yana ittirdiğimde afallamışçasına kalktı .

-Ne var be!!

-Uyuyamazsın .

-Neden bal çok bilmiş .

-Bugün projeyi biteceğiz .Neyseki kütphanede aklıma geldi ve kitabı aldım.Akşama bana geliyorsun .

-Neden ben geliyorum ya 

-Asabımı bozma .Tüm malzemeler bende o yüzdem şapşal.

Arkama döndüğümde Taehyung hala aynı duruyordu .Çıkışta direk eve gelmiş ve bir şeyler atıştırmıştım .Yoongi ile yememiz için birkaç abur cubur alsam fena olmazdı .Giydiğim eşofmanlar ile markete girdim .

-Aaa selam Jiminie

-Hyung? Buralarda mı oturuyorsunuz?

-Ah evet 2 sokak sonrası .

-Gerçekten mi bende .

-Ah ne tatlı bir tesadüf .

-Hyung aldım ben malzemeleri .

Taehyungta buradaymış .Yanımıza geldiğinde selam verdim .-

-Selam ...

Sadece yüzüme bakıp gitti , kasaya doğru .

-Takma sen Onu Jimin. Daha alışma sürecinde buralara .

-Görüşürüz hyung .

Oradan ayrıldım ve eve gittim . Yoongide geldi ve ders yapıp abur cuburları yedik .İşler bittiğinde dizi izlemek için bilgisayarı açtım .

-Yoongi şu gelen Taehyung çok tuhaf biri .Abisi de tam tersi çok samimi .

-Evet öyle biri .

-Markette karşılaştık ve selamıma dönmedi bile .

-Neden taktın ki bu kadar ?

-Bilmem Sadece tuhaf.


........... 

Taehyung bir şeye bunu diğer bölümlerde alışma anlayacaksınız alışma sürecinde. Dünyadan kendini soyutlamış biçimde ...Yoonminin konuşmalaranı duyuyor ama umursamıyor ..Ya da öyle duruyor bilemiyorum ..Bunlara yabancı çünkü yalnız o ....

Umarım anlatabilmişimdir ve diğer bölümlerde anlarsınız .Taehyung2un ağzından yazmadğım ve Jimin'in onun duygularını vs .göremiyor oluşundan dolayı açıklamak istedim

Beğenirsiniz umarım:*

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin