> 12 <

505 46 100
                                    

Taehyung hakkındaki tüm düşüncelerimi işleve sokmak , onu çözmek ve her ne olursa olsun yanında olmak ve bunu ona göstermek istiyordum . Aslında Taehyung'u tanıyalı 2 ay falan oluyordu fakat bir şekilde hem ona hem de Jin hyunga ısınmıştım . Yakın hissediyordum onlara karşı . Ve benim araştırma ve dedektiflik yapma huyum saolsun bu işi bırakmam imkansızlaşıyordu .

Küçük defterimi alıp çalışma masama oturdum ve şarkı açtım .Herhangi bir iş yaparken şarkı dinlemeyi seviyordum .

En başa Taehyung yazdım .Eğer onu çözmek ve ona yardımcı olmak istiyorsam detayları bilmem ve fark etmem gerekiyordu .Ayrıca not tutmayı seven biri olduğum için bunu öyle yapacaktım .

1- Tanımadığı insanlara karşı soğuk .

2- Yemek yemeyi sevmiyor .Ona rağmen çok fazla zayıf değil .

3- Biraz dengesiz .

4-Gülümsemesi çok tatlı .

5-Şuan da bana tripli ve nedenini bilmiyorum .

6-Kendine ucube diyor. 

7- Sakladığı / sakladıkları bir şeyler var .

8- Taehyung ve Jin hyung hiç benzemiyorlar .Belki sadece yakışıklılıkları ....

9- En az benim kadar kapalı kutu . 

10- Beni itiyor .

Şimdilik elimdekiler bu kadardı . Ne kadar doğru yapıyorum , bunları öğrenirse ne tepki verir bilmiyordum ama ben ona yardımcı olmak istiyordum . Sonunda en fazla ne çıkabilir ki ? Ona mesaj  attım .

Ben 

Taehyungie ~~  nasılsın ?

TaeTae~~

İyiyim .Bir sorun mu vardı ?

Ben 

Ben sadece ...Neden benimle konuşmadığını bilmek istiyorum .

TaeTae~~

Neden böyle düşündün ki?

Ben 

Her neyse görüşürüz... 

TaeTae~~

Hey Jimin 

(Görüldü)

Bak tamam seninle ilgili bir şey değildi özür dilerim 

Kıskandım tamam mı /

Kıskandım tam /

Kıskandı/

İyi miyiz ?

Ben 

Bana soğuk davranman üzüyor beni .Yapma lütfen .

İyiyiz . İyi geceler Taehyungie~~

TaeTae 

İyi geceler Jimin .

(Görüldü 22.13)

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin