> 1 <

2.3K 88 84
                                    

tüm bölümlere oy verin düzenli şekilde .

***

Her gün klasik bir şekilde uyanmak ve her şeyin aynı şekilde tekrarlanması çok boktan bir durum .  Yani her şeyi n monoton olması ...Üstüne artık bıkkın olup agresifleşince işler daha çok sarpa sarıyor . Her gün uyan , kahvaltı et , okula git , dersler , birkaç kişiyle sohbet ki buda sadece zamanın geçmesi için  ve tekrar ders... Eve geldikten sonra ailenin sürekli sorular sorması ya da senin bazı şeyleri anlatamaman ve yanlış anlaşılman.. Cidden sıkıcı ve boğucu bir durum .Yine de insan buna bile şükretmeli kimi zaman ..

Kalkmış ve giyinmiştim okul için. Hiç mi hiç kahvaltı edesim yoktu . Otobüsü beklerken yüzüme çarpan soğuk sayesinde ayılmıştım zaten .Kısa süre sonra otobüste gelince bindim . Her zaman ki doluydu yine ve yine . Ve otobüsün yüzde doksanı aynı yere yani benim gittiğim okulda iniyor .İndikten sonra direk okula girdim ve sınıfa girdim . Yoongi çoktan gelmişti .Yoongi sınıfta sürekli konuştuğum ve kafa dengim olan tek kişi . Yanına oturdum .

-Selam ..

-Günaydın ..

Kitaplarımı çıkarırken sınıf yavaşça dolmaya başlamıştı bile . İlk dersin coğrafya olması can sıkıcıydı .Sonuçta ilk dersten uykum gelecekti ve ben muhtemelen kahve falan içecektim . Hoca da gelmiş ve ders başlamıştı .

***

Sonunda öğle molasına girmiştik  . Yoongi ile birlikte kantine indik . Yemeklerimizi aldıktan sonra boş bir masaya oturduk .

-Jimin işin yoksa bugün biraz gezsek mi dışarıda ?

-Annemlere sorarım .İşim yok Yoongi .

Kafasını sallamasıyla yemeğe geri döndü .Cidden ikimizde yemek yemeyi seviyorduk .Tabii kilo aldırması dışında .Yemeğin sonlarına gelmiş ve kalkacaktık fakat bana göre arkamda kalan kızların konuşması dikkatimizi çekti 

-Okula 2 tane yeni öğrenci gelecekmiş yarın kardeşlermiş .

-Yakışıklılar mı acaba?

-Öyle umalım .

Göz devirip ayrıldık oradan. 

Çıkışta annemi arayarak izin aldım ve Yoongiyle  beraber avmye gittik .Yemek yedik , sinemaya girdik .Oyunlar oynadık .Bir şeyler aldık. Cidden güzel geçmişti .Çıkışa doğru yürürken küçük bir kız çocuğu önündeki bitkiye çarpacaktı .Kimseye fark ettirmeden onun çektim . Zihin gücümle .Ah evet söylemeyi unutmuşum .Ben özel bir gücüm var telekanezi...



Ne yapıyore ben yaw lskdjfsdjfls

İlk bölümler herr zamanki gibi kısa...

FİKİRLERİ ALAYIM....

gülüşüne erdiğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gülüşüne erdiğim...Elmalı turtam Jiminie~~


Bebekim Yoongii~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bebekim Yoongii~~

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin