Okula geldiğimizde Jin hyung kantine gideceğini söyleyerek ayrıldı . Taehyung ve ben de sessizce sınıfa doğru yürüyorduk .Ne konuşabilirdik ki zaten ? Sınıfa girdiğimizde oturduk .İlk ders sınıf öğretmenimiz ileydi ve sınıf başkanının söylediğine göre yerlerimi değiştirecekmiş .Hadi ama ne gerek var buna ? 5 dakika sonra Yoongi de geldiğinde ona da söyledim .Pflayıp göz devirdi .Gıcık olduğum kişilerle oturmak istemiyordum .Kızlarla da oturmak istemiyordum .Her teneffüs toplanıp dedikodu yapıyorlardı .Belki Chaeyoung olabilirdi. Hoca sınıfa girdi .Yoklama aldıktan sonra yer değiştirmeye başladı .Chaeyoung Lalısa ile oturdu .Lisa yabancı olduğu için çekingendi fakat güzel bir kızdı . Biricik arkadaşım Yoongi ise ah o ise Lucas ile oturmuştu . Asla haz etmezdi ondan . Ben ... ben ise Taehyung ile en arkada oturuyordum .Bir şey hissetmiyorum .Belki onunla arkadaş olabilirdik ..O kendini açabilirdi bilmiyorum .Her zamanki surat ifadesi miydi şuan ki bilmiyorum öylece duvara bakıyordu . Bu iş tüm dersimizi almıştı . Zil çaldığında bazıları oflamaya başlarken bazıları mutluydu .Mesela Chaeyoung ve Lisa sohbet ediyorlardı bile .Ben sınıfa göz gezdirirken Yoongi geldi .
-Şu çocukla oturduğuma inanamıyorum Jimin .Yer değiştirelim yaa..
-Ben gayet memnunum yerimden minik kedi .Şansına küs .
-Çocuk sırnaşmaya başladı bile bana .
-Hoca nerden bilsin çocuğun platoniğin olduğunu .
-Senin koluna ne oldu ?
-Dün senden ayrıldığımda eve giderken Taehyunglar ile karşılaştım .Kuzeniyle tanıştım bu arada . Tam giderken bisiklet çarpmak üzereydi ki Taehyung kurtarı beni .
Taehyung da yanımızdaydı bu arada _sırada_
-Teşekkür ederim TaeTae~~
Elimi onun omzuna atıp bunu söylemem ile tuhaf bir bakış attı .
-Kim olsa aynısını yapardı .
-Ah şu klişe cümle ....
------------- ----------------
Dersler güzel geçiyordu Taehyung oldukça sessizdi .Teneffüsler de kendi halinde takılıyordu .Arada kızlar yanına gelip yürüyordu .Bunu da yapmazsın ya .. Yoongi de Lucas'tan kurtulmaya çalışıyordu .Ben de sırada öylece oturuyor , müzik dinliyor karalama yapıyordum .Sonunda öğle molası gelmişti .Antrenmanları severdim .Eğlenceli geçerdi .Antremandan sonra duş alır , giyinir ve yemeğe giderdik arkadaşlarla ile .Neşeli bir şekilde çantamı sırtıma takmış Yoongi ve Taehyung'u bekliyordum .Minik kedi anca toparlanabilmiş gelmişti yanımıza .Taehyung'ta hazırdı . 'hadi bakalım ' dediğimde neşelice yürümeye başladım .O ikisinin tuhaf bir şekilde bana baktığına emindim .
Spor salonuna geldiğimizde Bambam ve Baekhyun çoktan oradaydı ve ısınma hareketleri yapıyordular .
-Selam çocuklar .
-Hoşgeldiniz çocuklar .
deyip Baek'in üstüme atlamasıyla sendeledim ve Taehyung'a çarptım .O beni belimden tutarak durdururken Baek'te kollarını çekmişti üzerimden . Tuhaf hissi boş vermeye çalışarak güldüm .
-Ya düşüyordum neredeyse ..
- Düşmedin ama ....
-Hadi başlayalım ...Ha Taehyung
diyerek Tae'ye döndü Bambam .
-Biz antremandan sonra bir şeyler yemeye gidiyoruz gelir misin sende ?
Kararsız duruyordu .Bana döndü neden yaptığını anlamadım ama ..
-AA...olabilir .
-Harika başlıyoruz o zaman ...