> 3 <

667 54 192
                                    


Dün akşam Yoongi 11 gibi gitmişti .Bende hemen sonrasında yatmıştım zaten .Sabahta ilginç bir şekilde erken kalkmıştım .Rahatça duşumu aldım , giyindim ve azcık kahvaltı edip çıktım .Saçlarımı hafif nemli bırakmıştım . Hava güzeldi ve ben mutluyum o yüzden varlığını dahi unuttuğum bisikletime bindim . Kulaklığımı taktım ve yola devam ettim .Ne kadar dalmışsam artık .İlerde bana seslenen ve el sallayan Jin hyung'u görmem zaman almıştı .Sahi bu adam cidden bana karşı çok samimi .Bisikletimi havalı bir şekilde durdurdum ve  bende selam verdim .

-Günaydın hyung.

-Günaydın Jimin .Hayırdır erkencisin .

-Ah yok bir şey .Öyle olası tuttu sadece . Sen nereye ?

-Okula..

-Erken değil mi ? Yarım saat var daha .

-Ah öğretmenler falan konuşmam lazım da benim .Malum geç başladım .

-Anladım .Taehyung yok mu ?

-Ah o uykucu sonra gelecek .Siz hiç konuştunuz mu?

- Hayır .Biraz fazla suratsız .

-Ah Jimine .Biraz zor alışıyor yeni yerlere ve kişilere .O farklı biraz .

-Hangimiz farklı değiliz ki hyung .Neyse alışır umarım .Gidiyorum ben .

-Görüşürüz .

Derse 15 dakika kalmıştı ve herkes yavaş yavaş gelmeye başlamıştı .Kızlar toplanıp makyajlardan ve idollerden konuşurken erkekler ise maçlardan konuşuyorlardı .Ben de Yoongi'nin gelmesini bekliyordum .O sırada içeri Taehyung girmiş ve arkama oturmuştu direk .Bir dakika sonra Yoongiden mesaj geldi .

-Jimin bugün okula gelemeyeceğim .Annem rahatsızlandı .

Yoongi'nin babası biz ortaokula giderken vefat etmişti . O zamandan beri annesi ile yaşıyor ve birbirlerine çok düşkün . Aradım onu .

-Yoongi yanına gelmemi ister misin?

-Hayır Jimnie sadece grip .Kal sen orada .

-Sensiz aşırı sıkıcı geçecek bugün .

-Azıcık dayan .Çıkışta gelirsin .

-Tamam o zaman görüşürüz .

Arkama dönüp çantamı alacağım sırada Taehyung ile göz göze gelmiştik .Cidden neden donuk ki bu kadar .Hemen çantamı alıp önüme döndüp .Şu ana kadar konuştuklarımızı dinledi mi ki ??

-Selam çocuklar 

Dersimiz sevimli sevimli hocamız Eun woo hocanın dersiydi . Ders edebiyattı ve hocayla aram çok iyiydi vee hoca daha 25 yaşındaydı .Kafa dengiydi o yüzden. 

-Hoşgeldiniz hocam diyerek el salladım .

arkandaki arkadaşınız yeni galiba .

Taehyung kendinden bahsedildiğini anlamış olacak ki hocaya döndü .

-Ben Kim Taehyung .

Hoca bana döndüğünde devam ettim 

-Biraz sessizdir kendisi .

Taehyung'un bakışları bana döndüğünde gülüp hocaya döndüm .Fena kaşınıyordum .

-Her neyse bu ders boşsunuz arkadaşlar .

Herkesten sevinç nidaları dökülüyordu .

-Jimin yanıma gel ..

Hocanın yanına gittim . Birkaç kağıt düzenlemesi yapması gerekiyormuş ve benden yardım istemişti .Gülümsedim ve yardım ettim .

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin