-Final-

439 28 40
                                    

Oy vermeyi unutmayın

Daha fazla düşünmeden atıyorum bölümü . heyecan yaptım neyse dbbsndnbds

***

-Jimin-

Sabah heyecanlı , yerinden duramayan ve beni sürekli öpen sevgilim ile birlikte uyanmıştım .Sabah mutlu uyanmak , Taehyung sayesinde mutlu uyanmak muhteşem bir duyguydu .

-Hadi uyan Jimin ya .Çocuklara kamptan bahsedeceğiz .

-Tamam birtanem-Taehyung kucağımda zıplama.

Gülerek belinden tutarak durdurmuş ve kendime çekerek öpmüştüm onu . 

-Seni seviyorum .Bunu her seferinde söyleyeceğim sana. Seni seviyorum Taehyung 

Gözlerinin içine bakarak söylediğim şeye karşın gözleri dolduğunda endişeyle yerimde diklendim ve kendime çektim biraz daha .Endişelenmiştim .Yanaklarını ellerimin arasına alarak gözlerinden firar eden birkaç damla yaşı sildim baş parmaklarım ile .

-Ne oldu birtanem ağlama .Yanlış bir şey mi söyledim ?

-H-hayır .Sadece çok güzel seviyorsun . Ailem öldükten sonra gerçekten sevilebileceğimi hiç düşünmemiştim .

Sessizce hıçkırdığında kollarımın arasına aldım ve sıkıca sarıldım .Aynı şekilde kollarını boynuma sararak karşılık verdi ve başını boynuma gömdü .

-Seni seviyorum Jiminie .

Boynuma öpücük kondurdu ve orada soluklandı biraz . Ben de hareket etmedim ve iyi olmasını bekledim .Ona sarılmayı , sıcaklığı hissetmeyi seviyordum .Boynuma son kez birkaç öpücük kondurmuş ve kafasını kaldırarak dudaklarıma defalarca kez minik öpücükler koymuştu . Yaptığı bu jestler gülümsememe neden oluyordu ve gülüşümden öpüyordu bu sefer . Sonrasında kucağımdan kalkmış ve el çırpmıştı .

-Kamp operasyonu başlasınnn !

***

Bizimkilere kamp yapmaktan bahsetmiştim ve bizi sevinçle onaylamışlardı . Aynı zamanda Jin ve Jungkook'un birleştiğini öğrenmiştik . Bir nevi bunu kutlayacaktık .Güzel bir zamanlama olmuştu .Sonrasında Yoongi çok canım yakın arkadaşım boynumuzdaki izlerle dalga geçmişti .Taehyung ilkin utansa da hala Hoseok'a çıkma teklifi edemediği ile dalga geçerek susturmuştu onu .Hoseok ve Yoongi hala flört evresinden çıkamamışlardı . Yoongi Taehyung'un bu dalga geçmesinin altında kalmaz en kısa zamanda çıkma teklifi ederdi diye düşünüyordum . İnatçı ve hırslıydı biraz. Hem Hoseok'u istediği zaman öpmek sarılmak ve uyumak istediğini dile getirmişti son konuşmamızda . İnanıyordum ona . 

Kamp ile ilgili her şeyi ayarlamıştık . Haftasonu gidecek ve iki günümüzü orada eğlenerek geçirecektik .

Taehyung çok mutluydu .Gülümsemesi bir an olsun silinmemişti yüzünden .Ben de mutluydum .Onun mutlu olması demek benim mutluluğum demekti .

-Her şey ayarlandığına göre ben çıkıyorum çocuklar .

Taehyung'a öpücük yollamış ve çıkmıştım .Bugün hiçbirimiz okula gitmemiştik ve ben de eve gidip gücümden aileme bahsetmek istiyordum . Yıllardır saklamıştım ve bu artık yük gibi olmuştu omuzlarımda .

-Anne geldiniz mi ?

Biz Taehyung ile evden çıktığımızda annemler henüz gelmemişti. İçeri girdiğimde hemen seslenmiştim bu yüzden .

-Mutfaktayım kuzum .

Annemin  yanına gitmiş ve yanağına öpücük kondurarak yandaki sandalyeye oturdum .

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin