> 6 <

509 50 54
                                    

Taehyung 

Yemek yememeliydim , yedikten 10-15 dakika sonra hemen kusuyordum .Ama çocukların teklifi geri çevirmek istemedim .Aslında geri çevirebilir ve sert çocuk görünümü verebilirdim. Böylece bir daha yaklaşmazdılar bana .Ama Jimin'in o masum bakışlarına hayır demek biraz zordu .  

Çok uzun zamandır yani yaklaşık 3yıldır bu kadar duyguyu bir anda yaşamamıştım ..Bu maçı hiç kabul etmemeliydim aslında fakat hayatıma bir düzen vermem gerekiyordu artık . Maçı kabul ederek başladım buna .

Eğlenmiştim .Cidden eğlenceli çocuklardı .

Gülmüştüm .Uzun zaman sonra en gerçek gülümsemem buydu herhalde .

Mutluydum .Jiminle ve diğerleri ile oynamak mutlu etmişti beni . 

Şimdi ise tuvalette midemdeki her şeyi çıkarmakla uğraşıyordum .Sonrasında kapı açıldı ve ardından sırtımda minik eller ...Kendime gelebildiğimde kafamı kaldırdım . 

-İyi misin?

O endişeli bakışları o kadar samimiydi ki . 

-E-Evet iyiyim . 

Kalkmama yardımcı oldu .

-Özür dilerim rahatsızlık verdim siz-

-Şşt yok öyle bir şey sakın ağzına bile alma bunu Taehyung .Endişelendim sadece .

Bu sırada işaret parmağı dudağımın üzerindeydi . Elleri gerçekten aşırı şirindi . Sonrasında gülümsemiş ve belimden tutarak beni çıkarmıştı lavabodan .Kızarmış yanakları aşırı tatlıydı . Çocuklarının yanına gittiğimizde kısaca iyi olduğumu söylemiş ve geri oturmuştum .

**

-Hobi ya sen olduğunu biliyorum boşuna Jin hyunga bürünme .

-Nasıl anladın ?

-O bana TaeTae demiyor seni zeki şey . 

-Haa tamam .Fena yakalanmışım .

-Ayrıca her ne kadar değişsen de kokun değişmiyor hyung . Hele hele beni hiç kandıramazsın .

-Of ya deyip odasına çekildi . 

Aklıma gelen sinsi bir fikirle yanına adımladım . 

-Hobi~

-Hım ?

-Bana bak~

-Efe-Lan ödüm b*kuma karıştı . Ne yapıyorsun?

-Acıktım da ben .

-Kışt kışt .

-Ona yaklaştıkça geri adımladı en sonunda yere düştüğünde kahkalar ile yatağa yattım .

**

Jimin

Bugün Taehyung kafe de rahatsızdı .Onun için endişeliydim .Acaba şimdi nasıldı .Mesaj atsa mıydın acaba ? Bakar mı ki? Ya da yanlış anlaşılır mı ? Neden anlaşılsın ki ? Bir anlık cesaret ile yazdım ona. 

Ben 

Selam Taehyung .Rahatsız etmiyorum umarım .Nasıl olduğunu merak ettim de .

(iletildi.19.43)

Şimdi ise mesaj gelmesini bekleyecektim .

Sıkıntıdan artık etraftaki şeyleri kaldırmaya çalışıyor , taşımla oynuyordum .Aniden ödev olduğu aklıma gelince fırladım .Of birde fiziktendi ödev .

Yarım saatin sonunda beynim akmış şekilde kalkmıştım masadan .Telefonu aldığımda Taehyung'tan mesaj vardı ..Ben ona mesaj attığımı unutmuştum!

Taehyungie~

Sorun değil Jimin . İyiyim teşekkür ederim sen nasılsın ?

(Görüldü 20.03)

Ben 

Teşekkür ederim ben de iyiyim ~~

(iletildi 20.05)


**

Onunla konuşurken neden geriliyor ve heyecanlanıyordum ki.Biraz donuk biri olmasına vererek üstünü kapadım . Görüldü de atmamıştı acaba bir sorun mu vardı ??? Belki de yatmıştır ? Ama bu kadar erken yatması ?

Ben

Taehyung ?

(iletildi 21.23)

**


Selam güzellerim.. Ara ara yazdım umarım beğenirsiniz <3

Nasıl bir bölümdü diyebilirsiniz hak veriyorum kvjxlvjlkcşzlş ...

HOSEOK'UN BAŞKA BİRİNE BÜRÜNME GÜCÜ VAR

JİMİN'İN TELEKANİZİ 

DİĞERLERİNİ DE YAVAŞÇA ÖĞRENECEĞİZ ;)

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin