Beğenmeniz dileğiyle iyi okumalar...
Taehyung kendini ucube diye adlandırıyor . Oldukça yakışıklı ve tatlı olmasına rağmen hem de .Birkaç yıl önce yaşadığı şeylerden dolayı soğuk ve insanlara karşı bir duvar örmüş .Ailesi ölmüş ve abisi ve kuzeniyle yaşıyor . Ayrıca yoğun duygu geçirdiği zamanlarda -bu benim görüşüm- göz rengi muhteşem ve biraz ürkütücü bir griye dönüyor . Doğru dürüst yemekte yemiyor .Daha önce buna kafa yormamıştım fakat Yoongiyle konuşmalarımız sonucu aklıma gelmişti işte . Sen kimsin Taehyung ?
**
Bütün gece benim yaşadıklarıma , Taehyung'a kafa yormam sonucu sabah uykulu bir şekilde Yoongi'nin başıma dikilmesiyle uyanmıştım .
-Okula geç mi kalmak istiyorsun ? Kalk hadi ...
Oflayıp kalktım . Huysuz bir yüz ifadesi ile hazırlandım ve aynı yüz ifadesi ile çıktım evden . Annemler evde değildi .Muhtemelen Yoongi geldiğinde çıkmışlardı .
-Saçlarını düzeltmeyecek misin ?
-Hayır .
Saçlarımı düzeltmemiştim .Dağınıkta güzel duruyordu . Ellerimle çok hafif düzeltip biraz daha karıştırmam yetmişti . Sokağın sonuna geldiğimizde Taehyunglar da henüz çıkmıştı .Bu sefer değişik olarak Hoseok'ta vardı . Önce Taehyung'a baktım -bu sırada göz göze gelmiştik- Sonra diğerlerine .
-Günaydın .
-Günaydın . Jimin bu hal ne ? Hayalet gibi görünüyorsun ?
-Aa hyung dün uyuyamadım ve sabahım köründe canım arkadaşım-
Elimle Yoongi'yi gösterdim .
-Canım arkadaşım Yoongi başıma dikildi . Hoseok sen de mi bizimle geliyorsun ?
-Evet canım . Nakil işlemleri için gelmem gerekiyormuş .
-Anladım . Hadi gidelim o zaman .
Saçlarımı karıştırıp Yoongi'nin yanında yerimi almıştım ki o beni satarak Hoseok'un yanına gitti ,beni de Taehyung'un yanına itmeyi ihmal etmemişti . Kollarımız çarpıştığında şaşkın ifade ile bana baktı Taehyung . Gerileyerek özür dileyeceğim sırada kolumdan hafifçe çekerek beni kendine çekmiş ve ne yapacağını şaşırmış halde öylece etrafa bakıyordu . Bu haline gülümsemiştim .
-Jimin'e söylemiştim ama Yoongi haftasonu bizde toplanalım diyorum ne dersin?
-Benim için sorun olmaz .
-Ben daha Jungkook'a sormadım hyung . Hayır diyeceğini sanmıyorum .Okulda sorarım ona .
**
Okulda saçlarıma hala tuhaf tuhaf bakanlar olsa da arkadaşlarımın , değer verdiklerimin beğeniyor olması benim için yetiyordu . Tanımadığım birkaç kişinin bir şeyler söylemiş olmak için ağızlarında gevelemelerini umursamıyordum . Yine böyle bir teneffüsteydik . Hocanın verdiği soruyu çözmeye çalıştığım için çıkmamıştım sınıftan . Taehyung ise Jungkook'a haftasonu planını söylemek için çıkmıştı . Soruya odaklanmışken yanımda hareketlilik oldu .Geleni Taehyung sanmıştım .
-TaeTae bu soruya- Chae
-Selam Jimin .
-Selam .
-Ben sana hem soruyla ilgili bir şey soracaktım hem bir şey diyecektim .
Biz Chaeyoung ile yapamadığımız soruları birbirimize sorar , tartışırdık . Eğlenceliydi .Şu sıralar buna pek imkan olmasa da önceden sıkça yaptığımız bir şeydi .