> 7 <

553 49 164
                                    


Sonunda hafta sonu gelmişti ve bizim maçımız vardı . Çok heyecanlıydım . Antrenman gününden sonra pek bir şey olmadı . Taehyung kendini bizden uzak tutuyordu nedenini bilmiyordum ama bu beni üzüyordu , rahatsız hissediyordum .  Arada konuşmalarımız dışında bir kendi halimizdeydik anlayacağınız .

Spor salonuna erken gelmiştik ve son kez antrenman yapıyor ve detayları konuşuyorduk . 

-Arkadaşlar ben çok heyecanlıyım . Baksanıza kalbim yerinden çıkacak . Herkeste izleyecek .Ay oynamasam mı?

-Mimi saçmalama . Ne kadar iyi oynadığını biliyoruz .Antrenmandaymışız gibi düşün tamam mı?

-Yoongi beni tanımıyor musun ?

Derin derin nefes aldım .-

-Hah ! Bakın çok iyiyim .

Geri geri yürüyordum amacım kabinlere gidip kendime gelmekti .Bunu gereksiz heyecan olarak görebilirsiniz fakat oldum olası böyle heyecanlı oldum ben değiştirmek çok zor .

-Jimin dikkat et düşece-

Yoongi şom ağzını açmasan olmazdı değil mi?

-AH! 

-Hey iyi misin ?

Taehyung yanıma gelip çömelmişti .Popom sızlıyor diyemezdim .Olduğum yere uzandım .

-İyiyim .Siz devam edin ben biraz kendime geleyim .

Diğerleri gülerek gitmişti .Bende kabinlere gitmeye vazgeçmiştim .Rahattı burası . Daha sonra Taehyung uzandı yanıma kollarımız birbirine değiyordu . 

-Neden bu kadar heyecanlısın ?

-Bilmiyorum .Belki ..belki uzun süre sonra ilk defa birçok kişinin önünde oynayacağım içindir .

-Bu eğlencesine oynanacak bir oyun ve iyi oynuyorsun bence kasma .Fighting .

-Niye sıklaştı nefes alışverişlerin ?

-Taehyung sen böyle deyince daha kötü oldum ben .

Elini hafifçe kaydırdı ve elimin üzerine koydu . 

Oha oha oha !!!

-Sakinleş .

-Selam çocuklar ~~

Jin hyung ellerimize bakarken çektim elimi .

-H-hoşgeldin hyung .

-Neden geldin hyung ?

-E sizi izlemek isliyorum . Sizi ne yapıyorsunuz?

-Dinleniyorduk hyung .

Aceleyle kalmaya çalışırken neden burada olduğunu anlamadığım topa takıldım . Boşa sakar demiyorlar .Ve eh bilirsiniz Taehyung'un üstüne düştüm 

-Agh!

Ben dejavu yaşarken Taehyung açmıştı gözlerini .Biraz daha hızlı düşseymişim dudaklarımız değecekmiş .

-Ay iyi misin ? Çok pardon. Bir yerine bir şey oldu mu ?

Ellerimi belinde , kollarında gezdirdim .

-H-hayır ay midem .

-Ne oldu ? Ne oldu ? Taehyung ne oldu ?

Jin hyunga döndüğümde dudağını ısırarak bizi izliyordu. Yavaşça kaldırdım Taehyung'u 

-İyisin değil mi?

-Evet .

Hyung sonunda kahkahayı patlatmıştı . Hayır ne var yani bunda gülünecek ?

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin