> 21 <

383 28 120
                                    


Bir süre öylece el ele birbirimize yaslanarak yürüdük , sohbet ettik . Heyecanlıydım ona en harika gününü yaşatmak istiyordum ama aklımda pekte bir şey yoktu . Öylece çıkmıştık evden . 

-Taehyungie , kahve alıp şuradaki yeşillikler de oturalım mı?

Gülümsemesi genişletip onayladı beni .Ellerimizi bir saniye dahi bırakmıyorduk .Kahveleri aldıktan sonra yeşillikteki oturma alanına oturduk . Ağaca yaslandım . Taehyungsa bacak arama girdi ve sırtını göğsüme yaslayarak oturdu . Arada kahvesini yudumluyor , başını kaldırıp göz göze gelmemizi sağlıyor , sonra minik bir gülümseme ile önüne dönüyordu . Bense karşısında eriyordum . Tekrar kafasını kaldırdığında dönmesine izin vermeden çenesinden tutarak dudaklarımızı birleştirdim . Birkaç minik öpücük kondurdum dudaklarına . En sonunda alt dudağını dudaklarımın arasına aldığımda boştaki elini omuzlarıma koyarak bana döndü ve dudağımı emip geri çekildi .

-İnsan içinde neden öpüyorsun ki beni !?

-Bebeğim ... Bize bakmıyorlar bile ...Birkaçı hariç.. Ayrıca öyle bir baktın ki öpmesem ömür boyu pişman olurdum . 

Dediğime karşın kıkırdayıp omzuma sahte bir yumruk atarak sarıldı . Öyle sıkı sarıldı ki sanki kaçacakmışım ki bende çenemi omzuna koyup ellerimi beline sardım . 

-Jimin-ah .

-Evet bebeğim .

-Seni seviyorum .

Birkaç saniye duraksadım . Bana ilk defa beni sevdiğini söylemişti .Şuan kafası boynuma gömülüydü utanmıştı muhtemelen .Hem heyecandan hem de mutluluktan hızla atan kalbimi dizginlemeyi umursamadan belini okşadım biraz .

-Taehyungie~ bende seni seviyorum hem çok fazla .

Hafif kızarmış yanaklar ve dağılmış saçlar ile kafasını kaldırıp bana baktı . Yüzümü inceledi .Arkasına dönüp etrafa baktı ve tekrar yüzümü inceledi .Beni öpmesini ya da bir şeyler demesini beklemiştim ama kaşlarını çatıp önümde yükseldi ve elleri ile yüzümü kapattı .Sonra böyle rahat edememiş olacak ki ağacın arkasına itti biraz. Onun bu uğraşlarını şaşkınlıkla izliyordum .

Ne olmuştu ki ?

Ağacın daha da görünmeyen tarafına itince beni bin bir uğraşla , aklıma değişik şeyler gelmişti 

-Böyle daha iyi oldu . Kimse seni görmesin .

Dediği ile şaşkınlığım artarken ve kaşlarım çatılırken yorulmuş olmalı ki hızlıca nefes alıp veriyordu .

-Sen benden utanıyor musun? Ya da korkuyor musun tepkilerden ?

-Ne? Hayır Jimin yanlış anladın .

Bir elini koluma attığı gibi susmamı sağladı .Biraz kötü hissediyordum kendimi . Bacaklarını iki yana açıp kucağıma oturdu . Baskı yaptığı yer çok yanlıştı  fakat şuan daha ağır basan bir merak duygusu vardı .

-Neden buradayız şuanda peki ?Neden kimse beni görmesin ki ?

-Imm.. şey , çok yakışıklı ve güzelsin kızlar hatta erkekler bile seni kesiyordu . O yüzden seni sakladım . Beni öptün onu gördüler fakat bakışlarını çekmediler . Seni kendime sakladım .

Kahkaha attım . Tek bir solukta çatık kaşlarla ve büzük dudaklar ile konuşmuştu . Ne yani beni mi kıskanmıştı ?

-Ya yerim seni minik bebeğim benim .Yakışıklı ve güzelim öyle mi ?

Belindeki ellerim onu kendime daha çok çekmiş ve dudaklarımızda konuşsak sürtüşecek kadar boşluk bıraktım . Nefesi tekledi .

-E..vet öylesin .

DNA ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin