"Ne demek bu şimdi ya?!"
"Ne ne demek?"
"Hayır gelemezsin bara falan!"
"Orası benim çalıştığım yerdi! Orada gayet iyi çalışabilirim hem seninle de birlikte olurum." Uzunca bir süre bakışları yüzümde gezindi.
"Yani sen benle birlikte olmak için mi geleceksin?"
"Hm, yani evet neden olmasın?"
Başını çevirip bana döndükten sonra başını onaylarcasına salladı.
"Pekala çalışacaksın ama gözümün önünden ayrılmayacaksın!" Dediğinde başımla onayladım bu işime gelirdi diğer kadınların onların yanında olmasını hiç istemiyordum."Lalisa artık o Sehun denen herifle konuşmanı istemiyorum."
"Pardon?"
"Ne pardon?!" Sesimi taklit ederek söylediği şeye gülmemek için kendimi tuttum.
"İstemiyorum ya! O güvenilir biri değil! Biz burdan gitmeden önce aklından geçenleri duysaydın benim gibi düşünürdün!"
"Şu anda ben onun aklından geçenleri duyabiliyorum ama bana karşı kötü hiçbir şey duymadım."Ofladı ve ensesini kaşıdı.
"Neden barda çalışmak istiyorsun?" Dedi bir anda.
"Basit, zaten eski işimdi ve devam edeceğim, öyle yeni bir iş bulmak kolay değil! Burası vampir dünyası değil insanlar seni kolayca işe almıyor!""Bana bu dünyayı öğretme Lalisa! Ben de gayet biliyorum bu dünyanın kolay bir yer olmadığını!"
"Biliyorsan niye soruyorsun?! Barda çalışmam gerekiyor, bu evin de ihtiyaçları var, dolap bomboş!"
"Ben hallederim, ya sen de çalış sana çalışma demiyorum Güzelim ama barda çalışma her boktan insan var orda!"
Oflayıp geri çekildim kendimi koltuğa attım ve derin bir nefes aldım."Neyden korkuyorsun bu kadar?" Dedim.
"Ben hiçbir şeyden korkmam Lalisa!"
"O zaman ne bu?! Neden bu kadar kararlısın neden izin vermiyorsun?! Normalde olsa senden asla izin istemem çünkü kendi kararlarımı alacak yaştayım ama aynı evde yaşayacağız, hayatımızı paylaşacağız, seni seviyorum bu yüzden senden izin istiyorum." Dediğimde derin bir nefes aldı koltukta yanıma oturup ellerini ellerime doladı."Güzelim lütfen bir düşün, ilk zamanlarımızı düşün. Nasıl pislik adamlar vardı, ya senin gözünün önüne bardak fırlattıldı yaralandın! Daha sonra dışarda başına neler geldi, ya benim işim çıksa sen yalnız kalmak zorunda kalsan ne olur başına neler gelir ben düşünmek bile istemiyorum!"
Haklı mıydı? Evet kısmen haklı olabilir ama ben de haklıydım.
Orda bir sürü kötü adam varsa kötü kadınlar da vardı!"Artık güçsüz değilim, vampir gücüm var Jungkook."
"Güçlüsün sen çok güçlüsün güzelim ama vampirler ölmez diye de bir şey yok."
Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Sen benden bir şey mi saklıyorsun?"dediğinde kaşlarımı çattım.
"Ne gibi?" Dediğimde güldü.
"Acaba barda olan kadınlardan dolayı işe başlamak istiyor olabilir misin?" Yutkundum nasıl anlamıştı?"Pekala şöyle yapacağız benimle iki günlüğüne bara geleceksin, göreceksin ortamı, kadınlar var mı yok mu bakarsın. Benim çalıştığım ortama da bakarsın sonra için rahat etmezse işe başlarsın."
Neden bunu yapıyorduk?"Bu senin iyiliğin için Lalisa, çünkü kendimi senin yerine koyduğumda aynı tepkileri ben de verirdim, yani sen haklısın bu yüzden iki gün benimle olacaksın tamam mı?" Gülümsediğimi fark ettiğimde ona sarıldım, benim sevgilim çok anlayışlı biriydi kimse onun gibi olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE HİSTORY
VampireLİSKOOK LİZKOOK Bir tesadüf değildi bu eskiden gelen emir bütün hayatımı değiştirdi Vampirler mi? Öyle şeyler var mı? 18 yaşımda vampir olduğumda anladım artık var olduklarını #history 14