Jisoo gonna die {17}

1.1K 141 112
                                    

Allah'ım allah'ım sınır hemen dolmuş teşekkür ederim.

Beklemiyordum...




+

Sabah uyandığımda kendimi Chaeyoung'un yatağında bulmuştum, kendime gelmeye çalışırken aynı zamanda yüzüme vuran ışık beni rahatsız etmeye devam ediyordu.

"Hadi uyan artık Lalisa!"
Dedi Chaeyoung onun sesini duymamla kalktım yataktan, karşımda bana gülerek bakıyordu

"Ne oldu neden sırıtıyorsun Chaeyoung?"

"Anlatacağım ama kahvaltıdan sonra, önce karnımızı doyuralım, bu arada abim anlattı her şeyi"
Ne?
Hangi her şeyi?
Neyden bahsediyor?!

"Ya dur hemen heyecanlanma! Gördüğün görüntülerden bahsediyorum"
Dediğinde içimi saran huzur beni deli ediyordu!
Neden korkmuştum ki?
Neyi bilmesinden korkuyordum yani?

"Lalisa hadi ama gel artık"
Dediğinde başımı hızla salladım ve  mutfağa ilerlemeye başladım.

Kahvaltı sofrası resmen cennet gibiydi!
Enfes kokular alıyordum, bu da yetmezmiş gibi bir de karşımda dar bir siyah tişört giymiş bütün kasları belirgin olan Jungkook vardı!

Bana bakıyor aynı zamanda otuz iki dişi ile gülümsüyordu.
Bu görüntü aşırı sevgi dolu ve samimiydi!
Ve ben bunu ömrümün sonuna kadar seyredebilirdim!
Birazcık da Jungkook ile ilgili şeyler görsem keşke, ya da rüyalarıma girse?

Ne diyorum ben? Kendine gel Lalisa!

"E hadi otur Lalisa!" Dediğinde Chaeyoung'un yanına oturdum, şimdi de tam karşımda oturuyordu.

Kahvaltıya başladığımda görüntüsünden çok tadları beynimi kavurmuştu!

Enfes tadlar vardı bu masada!

"Kim hazırladı  bunları?" Dediğimde Chaeyoung ve Jimin başı ile Jungkook'u gösterince yutkunmadan edemedim, hem kaslıydı hem yetenekliydi hem de aşırı yakışıklıydı.

"Lalisa sofradayız düzgün şeyler düşün bari!" Dedi Chaeyoung kulağıma doğru.
Kahretsin aklımı okuyan kırmızı bir sincap vardı ve ben onu unutmuştum!

"Lalisa dünkü gördüğün hakkında başka bir şey gördün mü ya da düşüncelerin neler?"
Dedi Jimin, sesimi düzeltmek için kuru bir öksürük sarf ettikten sonra derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

"Öncelikle bence onlar gerçekten sevgililer, aşkları gözle görülebilir derecedeydi, ben onları gerçekten sevgi dolu gördüm. Ayrıca bir köyde olmaları ve eski kıyafet giymeleri bu olayların önceden olduğunu kanıtlar, Jisoo'nun Seokjin ile olan kötü durumu da Jisoo'nun kimden hoşlandığını gösterir"

Dediğimde Jungkook bana katıldığını bildiren bir mırıltı çıkardı.
Güzel bir anlatımdan etkilenmiş olamlıydı!

"Ne yapacağız peki şimdi?" Dedi Chaeyoung
"Ne yapacağımızı bilmem ama hemen yapmamız gerek" dedi Jimin.
"Neden?" Dediğimde ellerini birleştirip sıkıntı ile nefes verdi.

VAMPİRE HİSTORY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin