Yorum gelmiyor lütfen yorumda bulunun
Sizleri seviyorum
Hadi başlayalım"Evet benim değerli halkım! Bugün sizlerle geçmişte olan savaşımız adına burada dua ettik, yasımız her yıl olduğu gibi devam edecektir fakat biz feda edilen canlar sayesinde buradayız, onlar sayesinde mutluyuz şimdi herkes sabaha kadar eğlensin! Çünkü kahramanlarımız bizim eğlencemiz için savaştı! Yaşa Vampir halkı! Sonsuza dek!"
Dedi Seokjin, ardından da tüm halk onu tekrar etti.
"Lalisa" Jungkook'un bana seslenmesi ile ona döndüm.
"Efendim?"
"Chaeyoung burada "
"Bu güzel bir haber"dediğimde "evet, öyle" dedi.
Sonunda Cheyoung da sevdiği adamla olabilecekti.Herkes pelerini çıkarmış dans ediyordu Jungkook ve ben gözlerimize kadar kapamıştık.
"Dans etmek ister misin?" Dediğinde gülümsedim, bu sefer geri adım atmayacaktım, bu sefer ben de ona tutunacaktım.
Kollarımı onun boynuna doladım, bunu beklemiyordu, kısık nefesleri yüzüme çok yakındı, adem elması tekrar oynamıştı ve bende de yutkunma hissi oluştuğu için ben de yutkundum, bakışlarımız birbiri ile o kadar meşguldü ki onun ellerinin belime dolandığını daha yeni fark edebilmiştim.
Sert elleriyle asla bırakmayacakmışçasına sarmıştı belimi, giydiğim topuklu ayakkabılar aramızda olan on santimi beş santime indirmişti, gözlerimi kapatmamak için zor tutuyordum kendimi, ondan etkilendiğim çok açıktı ve bu etkiyi bastıramıyordum artık.
İkimizin de nefesleri sıktı ve biz buna rağmen dans etmeye devam ediyorduk, ona bağlanmıştım artık.
Bırakmayacaktım, tutunacaktım tıpkı onun dudaklarının benim dudaklarıma tutunduğu gibi.
Dudaklarımdaki dudakları çok yumuşaktı bu da yetmezmiş gibi tadı çok güzeldi, dudakların tadı olur muydu?
Onun tadı vardı ve dudaklarımı şenlendirmişti.Dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında kapadığımı yeni fark ettiğim gözlerimi ona çevirdim, şu an o kadar etkileyiciydi ki yutkunmadan edemiyordum.
Kızarıyordum galiba ve bunun tek sebebi onun benden çaldığı ilk öpücüğüm.
Acaba onun da mı ilk öpücüğüydü?
Bu kadar yakışıklı birinin ilk öpücüğü benim gibi ile mi olacaktı?"J-jung-kook" sesim o kadar kısık çıkmıştı ki ayrıca kekelemiştim. Buna gülümsemişti.
"N-neden gülüyorsun?"
Beni bekletmeden cevap verdi.
"Çok tatlısın."dediğinde utanmadan edemdim.
Burnuma değdiğini hissettiğim şeyle başımı ona çevirdim, gözleri kapalıydı ve burnunu burnuma yaslamıştı.
"Çok mutluyum." Dedi.
Gülümsüyordu ama bana bakmıyordu.
Gözleri aniden açınca gözlerimi irileştirdim.
Çok yakındı bana ayrıca az önce öpmüştü beni.Gelen müzik sesleriyle farklı bir şarkıya geçtiklerini anladık, omuzlarından kollarımı çektim.
Şu an çok utanıyordum.
Bunun devamında ne olacaktı?
Neler yaşayacaktık?Benden geri çekildiğinde başımı yere indirdim, burdan gitmem gerek daha fazla yüzüne nasıl bakacağım?
Başımı ona çevirdiğimde kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"Bundan hoşlanmadın mı?" Dediğinde derin bir nefes aldım, hoşlandım ama sadece utanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE HİSTORY
VampireLİSKOOK LİZKOOK Bir tesadüf değildi bu eskiden gelen emir bütün hayatımı değiştirdi Vampirler mi? Öyle şeyler var mı? 18 yaşımda vampir olduğumda anladım artık var olduklarını #history 14