I am really sorry{37}

475 67 52
                                    





"Sen de gerçekten inatçısın Lalisa!" Chaeyoung'un sitem edercesine söylediği şeye güldüm.
"Bana ne! O da ayağını denk alsın böylece gözüm onda olacak ve benden izinsiz bir şey yapmayacak!" Dediğimde yanımıza Sehun ve Chanyeol gelmişti.

"Günaydın kızlar nasılsınız?" Dedi Chanyeol, Chaeyoung gülümseyerek "iyi" dedi. Aralarında bilmediğim şeyler mi olmuştu Chae bana bakıp kafasını iki yana salladı yani olmamıştı öyle mi?
Pekala!
"Sınıfa gidelim artık." Dediğimde Sehun kolumu tuttu. "Sen iyi misin?" Derken ben onun eline bakıyordum hızlıca elini kolumdan itmiştim.
"İyiyim." Diyip Chaeyoung'un elinden tutup sınıfa girdik onunla muhattap olmamalıydım. Ayrıca telafi eğiyim bittikten sonra da aynı sınıfa düşmemek için her şeyi yapacaktım, Jungkook'u hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum.

"Lalisa senin derdin ne?" Bana kızarak soru soran Chaeyoung'a döndüm.
"Chanyeol ile konuştuğunu görmeyeceğim! Eğer görürsem senin gözünün önünde onu öldürürüm!"

"Lalisa sana ne oluyor?!"
"Ne mi oluyor?! Onunla muhattap olmayacaksın!! Bu dünyada kalıcı değiliz! Peşimize insan parçalarını takma !!"
"Ama abim yrni hayatımızın burda olduğu-"
"Abini boşver! Biz vampir dünyasına geri döneceğiz!! Burda hiç iyi hissetmiyorum!"

"Bak kötüysen abime haber verelim lütfen böyle davranma Lalisa!"
"Sus Chae sus!!"
Kolunu sıkıca tuttum ve onu hızla sınıfa ittim, bize özel ayırdıkları sınıfa girdiğimizde birazdan öğretmenin geleceğini anladım.
Chae neredeyse ağlayacaktı.
"Neden oraya geri dönüyoruz? Ben tekrar acı çekmek istemiyorum!" Dediğinde ona çatık kaşlarla baktım.

"Sen çocuk değilsin!! Unut o zaman! Ben neler çekiyorum sen farkında mısın?!" Dediğimde ağlamaya başlamıştı.
Bu böyle devam edemezdi, dönmeliydik.

"Daha fazla bekleyemeyiz! Chae kalk Jungkook'u da alıp gideceğiz!"
"Ya sana ne oluyor?!"
"Bir şeyler hissediyorum Chae!! Engelleyemediğim öfkemi hissediyorum şu zamana kadar kimseye öfke beselemedim ama bu kral şu an orda keyfince oturuyor!!"
"Pekala gidelim ama yarın okuldan kaçarsan dönüşü olmaz!"
"Tamam kaçacağız o zaman! Ben daha fazla bekleyemem!"

Oflayıp başıyla onayladı çantamızı alıp pencereden atladık hızlıca koşarken bara doğru gidiyorduk.
Sonunda vardığımızda kapıdaki adamlar bizi görünce kenara geçerken biz de içeri girdik.

Bakışlarımı onu ararken müdürün odasına gittim.
Chaeyoung da arkamdan geliyordu.
Kapıyı açıp içeriye girdiğimde çatık kaşlarımı indiremedim.

Jungkook masada otururken masanın önünde olan koltuklardan birinde bir kadın oturuyordu.
Bu kadını hiç görmemiştim.
"Sen kimsin?!" Dediğimde güldü ve ayağa kalktı.
"Tatlım ben de çıkıyordum zaten görüşürüz Jungoo!"
Jungoo mu?!
Ağzını yırtarım senin!!
Onu gövdesinden itip duvara fırlattığımda insan olduğunu anlamıştım.
İnleyip yere düşerken Jungkook'un sesini duydum.
"Lalisa ne yapıyorsun?!"

"Bana bak Jungkook eğer yanlış bir şey yaptıysan önce bu kadını sonra da seni gebertirim!!"
Yutkunduğunda koluma sarılan Chae ise beni durdurmaya çalışıyordu hızla kolunu ittikten sonra kadının boynuna elimi koydum, sıkarken gözlerine bakıyordum.

VAMPİRE HİSTORY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin