Bu bölümü okumadan önce, önceki bölüme göz atar mısın?
Ve beğenmeyi unutma
Love yaaa"Seokjin'in hiç zayıf noktası var mı?"dedi direkt.
"Evet var, benden bile sakınır, bana bile göstermez, kraliçe Jisoo"
"Nerden biliyorsunuz?" Dedi Chaeyoung
"En değerli varlığını asla ama asla paylaşmak istemezsin öyle değil mi? Jisoo orada resmen tutsak ediliyor, ona yardım etmek istedim bir kaç defa ama izin vermedi""Yani acı çekiyor öyle değil mi?" Dedim
"Evet acı çekiyor"dediğinde, gördüğüm şeyin doğru olduğunu anlamıştık hepimiz.
Kapı tıklatıldı ve kapıyı Chae açmıştı. İçeriye Namjoon ve Tae gelmişti.
Herkese selam verirken ben de durdu.
"Siz?" Dedi.
"Ben Lalisa"dedim. Başımı Jungkook'a çevirdim ona kim olduğumu söylemeli miydim?
"Son prenses" dedi Jungkook. Namjoon'a bakarak.
"Memnun oldum"dedi "ben de" dedim.
Kendini koltuğa yerleştirdikten sonra bana bakmaya devam ediyordu ve bu rahatsız ediciydi."Plan hazır mı?" Dedi Namjoon.
"Hayır-" diyecekken Jungkook'u kestim.
"Hazır, onu zayıf noktasını bulduk,jisoo , onu öldüreceğiz."
Bu bir testti, haklı mıyım değil miyim?"Nee?!"dedi bir anda ve ayağa kalkması bir oldu.
"Ne saçmalıyorsunuz siz kafayı mı yediniz!!"
Dedi bir anda."Hey sakin ol koçum öyle bir planımız yoktu." Dedi Jimin.
Ben ise dudaklarımdan ayıramadığım gülümseme ile ona bakıyordum."O zaman Lalisa neden öyle diyor?" Dedi.sakince şimdi de sakinliğini koruyordu.
"Sen neden bu kadar panik oldun ki? Sonuçta kralı yeneceğiz, belki de planımızı bu şekilde yapmalıyız?"
"Hayır böyle plan varsa ben yokum!"dedi.
"Evet Lalisa kızım bence de böyle bir plan olmaz" dedi Büyük babam."Hey sakin olun, Lalisa'nın aklında böyle bir plan yok bu sadece bir testti." Dedi Chaeyoung.
"Ya şimdi her şeyi anlatırsın ya da kralın tarafından öldürülürsün!" Dedim.
"Tamam, tamam anlatacağım" dediğinde gülümsedim.
"Ne? Nasıl yani? Sen gerçekten Lalisa'nın gördüklerini mi yaptın?" Dedi Jimin.
"Lalisa ne gördü?"dedi Namjoon"Lalisa'nın özel yeteneği bu ,bazı görüntüler görüyor, Jisoo'nun ağlamasını ve senin onunla sarılışını gördü."
"Bunu nasıl yapabiliyor? Bizi tanımıyordu bile!"dedi Namjoon.
"Yetenek" dedi Chaeyoung.
"Anlat hadi" dedim.
"Pekala" dedi ve anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE HİSTORY
VampireLİSKOOK LİZKOOK Bir tesadüf değildi bu eskiden gelen emir bütün hayatımı değiştirdi Vampirler mi? Öyle şeyler var mı? 18 yaşımda vampir olduğumda anladım artık var olduklarını #history 14