Saraya vardığımızda çok yorgundum, hem dağı gezmiştik hem de çarşıları baya yorucuydu bu gezinti.
Bana verilen yatağa kendimi resmen atmıştım, direkt uyumak istiyorum.
"Lalisa."
"Evet Jungkook?"
"Eğlendin mi güzelim?"
"Evet hem de çoook fakat bu eğlence beni baya yordu uyumak istiyorum hemen!"
"Tamam uyuyalım o zaman." Yanıma kıvrıldığında gülümsedim ellerini belime koyup okşadı, yanağıma bir öpücük kondurup gülümsedi.
"Seni çok seviyorum Lalisa!!"
"Ben de seni Jungkook!!"
"Lalisa."
"Hm?"
"Arkamdan iş çevirme tamam mı? Ne yapmak istiyorsan söyle bana." Bu da nerden çıktı şimdi?
"Neden söyledin bunu?"
"Hiç öylesine o güzel kafana saçma sapan şeyleri takma boşver ben senin yerine düzeltirim onları."
"Ya Jungkook saçmalama! O zaman sen ne yaparsın?!"
"Unuturum." Diyip güldüğümde gülümsedi dudaklarına öpücük kondurduktan sonra uykuya dalmıştık bile.
(Tatlı bir uwu vaktiydi bitti)Sabah uyandığımda yanımda Jungkook'u görememiştim, yataktan kalktıktan sonra sarayda gezintiye çıktım. Tayong'a ulaşmam gerekiyordu bunun için onun telefon numarasını almalıydım ama aptal çocuk bana bir türlü vermemişti, neyseki buluşma ayarlamıştım böylece bana inanacaktı,bunu düşünmem iyi olmuştu yoksa bir daha onu nerde bulacaktım.
"Lalisa!!" Adımı seslenen Chaeyoung'u görünce el salladım.
"Ne yapıyorsun canım?" Derken sarıldım.
"İyiyim ben de senin yanına geliyordum kahvaltı hazırlandı toplantı odasında yapılacak, hadi gel beraber gidelim."
"Tamam da Jungkook nerde?"
"Sabah erkenden işi olduğunu söyleyerek çıkıp gitti, anlamadım ama onu ararız merak etme."
"Nerden arayacağız?" Derken yürümeye de başlamıştık.
"Fark etmez ya benden ararız ya da sarayın bir hattı vardır ordan da arayabiliriz." Dediğinde başımla onayladım.
"Sana da telefon çıkartsak iyi olacak, seninkine ne oldu?"
"Şehrimde kaldı bir anda Jungkook'la buraya gelirken onu düşünemedim."
"Doğru haklısın hadi gel onu da düşünelim, daha sana neler anlatacağım."
"Ne oldu ki?"
"Jimin'le ilgili, dün gece birlikte aynı odada kaldık, abimin haberi yok fakat bilse de bir şey düşüneceğini zannetmiyorum."
"Yani bu saatten sonra ne diyebilir ki?" Dediğimde başıyla onayladı.
"İkimiz de seviyoruz birbirimizi, fakat uzak duruyoruz, dün gece yanımda yatabileceğini söyledim, yatak büyüktü, ama o reddetti.""Belki seni düşündüğü içindir, ne bileyim rahat etmezsin diye düşünmüştür?"
"Çok safsın Lalisa alakası yok! Benim onu sevdiğim gayet ortada o benden uzak duruyor bunun bir sebebi olmalı."
"Bence çok düşünme direkt sor fazla uzayınca insan daha çok delirecek gibi oluyor." Dediğime gülen Chaeyoung'a anlamaz şekilde baktım.
"Hayır yani her seferinde insan yapıyorsun ya bizi bravo!! Kızım biz vampiriz!!"
"Alışmışım ne yapayım?!"
(Burda yazar bunu düşünüyor yani evet ben böyle düşünüyorum.)Kahvaltı yapılan yere geldiğimde gözlerime inanamadım, burası çok büyüktü, saray diye boşuna denmiyor ya.
"Hoşgeldin Lalisa!" Dedi Jisoo ve gelip bana sarıldı, buna şaşırmıştım.
"Hoşbuldum, herkes toplanmış." Dediğimde hepsi bana gülerek bakıyordu. Namjoon yanıma gelip bana kısaca sarıldı.
"Ee artık biz bir aileyiz her sabah burada kahvaltı yapacağız hep birlikte!" Diyip güldü.
"Lalisa'cım günaydın canım, birazcık torpil geçeceğim bugün sana elbise dikmeye karar verdim." Diyip beni etrafımda döndürdü Jennie.
Tanrım neler oluyor şimdi hepsi başıma toplandı.
"Hadi geçin artık yemekleriniz soğumasın." Dedi Jimin. Sesinin tonunda çok değişik bir duygu vardı.
"Kralım lütfen açıklamayı yapın." Dedi Jimin.
"Evet haklısın Jimin, herkesin burda toplanması iyi oldu, size açıklamam gereken önemli bir konu var."
"Nedir büyük baba?" Dedi Jisoo yerine otururken.
"Aslında bunu üzülerek bildirmek istiyorum şöyle ki hayatım boyunca bana yaptığınız hiçbir iyiliği unutmayacağım."
"Kötü bir şey mi oldu?" Dedi Taehyung.
"Neyse çok uzatmak istemiyorum, maddi nedenlerden ötürü yeni bir yasa koymamız gerek."
"Neymiş o yasa?" Dedi Chaeyoung.
"Verilen vergiler iki katına çıkarılacak, ülkede çalışmayan kişiler ilden sürgün edilecek." Dediğinde kaşlarımı çattım.
"Ama bu yaptığının tahtan indirdiğin Seokjin'den farkı yok!! Aynısını sen de yapıyorsun!"dedim sertçe.
"Lalisa açıklamama izin vermelisin."
"Pekala açıkla!" Dediğimde yutkundu.
"Gelir kazanmamız lazım, yetmiyor paramız, bu uzun sürmeyecek kısa sürecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE HİSTORY
VampireLİSKOOK LİZKOOK Bir tesadüf değildi bu eskiden gelen emir bütün hayatımı değiştirdi Vampirler mi? Öyle şeyler var mı? 18 yaşımda vampir olduğumda anladım artık var olduklarını #history 14