"Günaydın Chae!!"
"Günaydın Lalisa da böyle başımda mı dikileceksin?"
"Okula gideceğiz Chae!"
"Evet ne hoş ama!!""Ben okulu bırakmak zorunda kaldım bu yüzden şimdi gideceğim için mutluyum Chae!"
"Ben değilim, okulu hiçbir zaman sevmedim!!""Kahvaltı yapmalıyız hadi bana yardım et!"
"Abim nerde?"
"O bara gitti, Taehyung'un barına."
"Bir şey soracağım sen orda önceden çalışmıyor muydun? Niye tekrar çalışmıyorsun?"
"Olabilir aslında ben de söyledim Jungkook'a ama o orasının güvenli olmadığını söyledi.""Aa o mu karar veriyor buna?! Hem onun yanında olursun niye izin vermedi ki?"
"Bilmem belki beni tehlikeye atmak istemiyordur?"
"Lalisa saf mısın?! Orda çalıştın kimlerin girip çıktığını biliyorsun! Ordaki kızlar bizim şehrimizdeki karanlık kesime benziyordur."
"Karanlık kesim mi? Onlar kim?""Böyle kötü işlerle uğraşırlar, sürekli erkeklerle dolaşırlar, hepsi hakkında aynı şeyi söyleyemem ama çoğu böyle."
"Erkekler mi? Jungkook gibi mi?"
"Yani neden olmasın Lalisa? Sonuçta abim çok yakışıklı bir insan orda kim bilir kaç kız onu gözünden geçiriyordur, yanlış anlama seni kışkırtmaya çalışmıyorum doğruları söylüyorum."diyip gülümsediğinde ben de gülümsedim. Ama bu biraz kırık bir gülümsemeydi. Bu hissettiğim duygu da neydi? Neden böyle bir duygu hissediyordum ki?
Ah tanrım!!
Bu resmen kıskançlıktı!
Ya Jungkook o kızlardan birine bile tutulursa?
Ben ne olurum, beni unutur mu?
Beni bırakır mı?
Gözlerim aynaya gittiğinde yüzüme baktım iyice sarsılmış olduğumdan göz altlarım mosmordu. Yüzümde oluşan lekeler beni rahatsız ediyordu küçük olmalarına rağmen."Lalisa hadi gelsene kaldırdın beni gittin ya!"
Chae'nin sesini duymamla kendime geldim, Jungkook'u kaybedemem!
Onu kaybedemem tekrar sevdiğimi kaybedemem!!
Hemen kahvaltıyı hazırladık ve güzel şeyler yedik, yanımızda getirdiğimiz malzemeler şimdilik yeterli olmuştu ama ne kadar idare ederdi bilmiyorum. Çalışmam şarttı! Okula gitmek de istiyordum! İkisini aynı anda yapabilir miydim?"Lalisa okulda ilk günümüz olduğu için formaya gerek yok dimi? Dün abim müdürle konuştu ben unuttum."
"Ha evet gerek yok dedi, okul çıkışı formaları alırız."
"Lalisa aynı okula gideceğimizi düşünmezdim, baksana neler yaşıyoruz ya!"
"Ben de düşünmezdim ama bence güzel oldu, daha fazla vakit geçirebiliriz." Başını onaylarcasına salladı.
Beraber evden çıktıktan sonra yarım bıraktığım okuluma yürümeye başladım, hiçbir şey de hatırlamıyorum okulla ilgili biraz garip olacaktı.
Önce bir hafta boyunca eski konuları telafi eğitim olarak görecektik daha sonra da kendi yaşımıza uygun sınıfta derslere girmeye başlayacaktık.
Chae bu yüzden mutlu değildi okulu sevmiyordu ama benim imkanım olmamıştı ve şimdi çok mutluydum.
Okula girdik ve müdürün odasına kadar gittik.
Beyaz tenimiz ve vücudumuzdaki kasların farklı gelişiminden dolayı biraz değişik görünüyorduk diğerlerine göre.
Chaeyoung anlamadığım bir şekilde sürekli etrafında gözlerini gezdiriyordu.
"Evet Lalisa ve Chaeyoung dediğimiz gibi bir haftalık telafi eğitiminiz başlamıştır, dışarda sizi bekleyen kişi öğretmeniniz, bir hafta boyunca ondan temel dersleri göreceksiniz. Sorunuz var mı?"
"Belli bir sınıfımız olmayacak mı?" Dedi Chae.
"Bir hafta sonra seviyenize göre sınıfa nakil edileceksiniz." Başımı onaylarcasına salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE HİSTORY
VampireLİSKOOK LİZKOOK Bir tesadüf değildi bu eskiden gelen emir bütün hayatımı değiştirdi Vampirler mi? Öyle şeyler var mı? 18 yaşımda vampir olduğumda anladım artık var olduklarını #history 14