Purple dress {40}part.0.3

441 50 31
                                    





"Jungkook bunu senle tartışmayacağım ama biraz da Jimin'i düşün kendini onun yerine koy." Dediğimde derin bir nefes aldı saçımı kulağımın arkasına sıkıştırıp gülümsedi.
"Kalbine hayranım, o herif seni öldürmeye çalıştı ama sen hiçbir şey demiyorsun."
"Birini düşman yapmak kolaydır ama dost yapmak zordur! Bu yüzden alttan alıyorum ama alttan alınmaması gereken konular da var tabiki."
"Ben o konuları birazcık biliyor olabilirim örneğin büyük baba-"
Derken onun sözünü kestim.
"Artık o herif hakkında daha fazla konuşulmasını istemiyorum, bir yasa getirilmeli herhalde olmayacak yoksa"
"Beni içeri attırma peşindeysen en başından söyle güzelim." Onun dediğinde yarım ağız gülerken göz devirdim.
"Çok patavatsız oldun sen!" Diyip burnuna dokundum.
"Sen de biraz olgun şuraya bak yanında çocuk ruhlu kalıyorum senden milyonlarca sene büyük olsam bile." Diyip gülümsedi.

"Olaylar insanı olgun yaparmış bunu öğrenmiş oldum ben de." Diyip omzumu silktim.

İki gün sonra...

O güzel bir kadındı, morlar içinde süslenmiş ve güzelce giydirilmişti. Elbisesi yeri süpürürken saçları da beline kadar uzanıp sırtını süslüyordu o güzel vampirin. Bir vampire her zaman kırmızı yakışır görüşüne taş çıkartacak bir kanıttı resmen. Dolgun dudaklarına sürülmüş parlak ruj ile dudaklarına çarpan güneş ışınları onu parlak gösteriyordu. İri gözlerinin üzerilerine lila renginde far sürülmüştü. Şimdi tamamlanmıştı aslında.
Elbisesindeki ipeksi beyaz işlemeler ise elbisesine ayrı bir hava veriyordu.
En ufak ayrıntı kaçırılmadan dizayn edilmişti bu elbise ve tören.

Tam omuzlarının hizasında başlayan elbise kolları, bileklerine kadar uzanıyordu. Görünce herkesin hayran olacağı bir güzelliğe sahipken şimdi gördüklerinde vampir olmalarına rağmen kalpleri duracaktı heyecandan.

 Görünce herkesin hayran olacağı bir güzelliğe sahipken şimdi gördüklerinde vampir olmalarına rağmen kalpleri duracaktı heyecandan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Lalisa içeri girebilir miyim?" Dedi Jungkook kapının ardından. Lalisa bir anda heyecanlandı, ne yapacağını bilemeden çarptığı küçük vazı devrilip yere düştü. İçeriye panikle giren Jungkook sevgilisinin yanına koştu.
"İyi misin bir şeyin var mı?" Dediğinde Lalisa başını iki yana salladı.
"Hayır iyiyim sadece elim çarptı boşver." Demesine kalmadan Jungkook hayran gözlerle sevgilisine bakıyordu.

Baştan aşağı kızı gözleriyle her ayrıntısına kadar süzdü. Bakışlarını Lalisa'nın gözlerine çıkardığında Jungkook'un gözleri doluydu. Jungkook ağzı kulaklarına varana kadar gülümseyerek bakıyordu. Sevgilisine yaklaştı ve alnına öpücük kondurdu. Elleri çenesinin altını bulduğunda okşadı ve onu kendine çekip dudaklarına yapıştı.
Kızın dudak parlatıcısı öpüşme yüzünden ortadan kayboluvermişti.

VAMPİRE HİSTORY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin