Witam serdecznie. Długo mnie nie było i do tego nie wrzuciłam nic na święta. Planowałam świąteczny obrazek z moją postacią, ale ostatecznie odpuściłam sobie. Złapało mnie za duże świąteczne lenistwo, przepraszam hah. Może zrealizuję ten pomysł na Wielkanoc w trochę zmienionej wersji albo po prostu na Boże Narodzenie w przyszłym roku. Pewnie zamysł mi się do tego czasu jeszcze tysiąc razy zmieni.
Tymczasem mam zaszczyt przedstawić wam ockę @ThatChibi narysowaną w moim stylu. Zrobiłyśmy taki mały art trade. Ona przejęła mojego Juliusa do rysowania:
(stary rysunek, niedługo wstawię jego redraw)
A ja wzięłam się za Arisu. Chibi rysuje głównie graficznie i to jej projekt postaci. Tutaj tworzyła wzorując się na kresce z anime Bungou Stray Dogs, ponieważ jest to postać do tego właśnie uniwersum.
Uwielbiam te ciuszki uwu
Moja wersja:
Oto szkic. Dodałam od siebie szczurka na kieszonce. Takie małe nawiązanie do historii postaci.
A tutaj mamy już ukończoną Arisu.
Pozwolę sobie teraz podać parę faktów o postaci, które zdradziła mi Chibiś:
Arisu należy do uzdolnionych, jej umiejętność to ,,Alice in the mirror world"
Dziewczyna jest zaginioną siostrą Fiodora.
Z charakteru jest odrobinę tsundere, do tego fighterka, ale (tu cytuję) "mniej pizdowata niż Atsushi" xD
Cierpi na astrapofobie (lęk przed burzą)
Lubi śpiewać do dezodorantu.Miłostki bohaterki:
💔 Odasaku
🌟Kunikida ( oj, będzie ciężko podbić to serce, ale jak najbardziej kibicuję)Wymarzona aktorka głosowa dla postaci: Tanezaki Atsumi (znana chociażby z podkładania głosu Chise Hattori z ,,Oblubienicy czarnoksiężnika")
Więcej nie zostało zdradzone, może kiedyś dowiemy się więcej o Arisu i jej losach.
Sama też posiadam postacie do Bungou Stray Dogs, ale nie mam dla nich outfitów... Muszę o tym pomyśleć. Może kiedyś ich tu wrzucę.
To by było na tyle. Dziękuję za uwagę. Byeee
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...