Postaci do "Kolekcji" przybywa. Jak na razie skupiłam się dużo na gadzich hybrydach. Wężyków jeszcze sporo będzie, gdyż będą oni stanowić swoisty Klub węży. W tym rozdziale jednak pokaże postać, nad którą sporo myślałam, ale bałam się jak wyjdzie. W końcu zdecydowałam się na narysowanie mojego krokodylka i... Efekty mnie strasznie cieszą. Mam nadzieję, że wam też się spodobają, bo jestem z nich mega dumna.
Zwyczajowo najpierw całe strony projektu postaci.
Zacznijmy od tego, że mamy tu do czynienia z doktorem, specjalistą od operacji plastycznych Sargonem Peyvantem.
Jako że świat, w którym żyją bohaterowie "Kolekcji" jest pełen dziwacznych stworków, jest to jak najbardziej pożądany zawód, ale trudny ze względu na różnorodność ras.
Sargon zajmuje się głównie operacjami, które mają polepszyć życie pacjentów. Sam miał niegdyś na szyi za dużo łusek, przez co nie mógł nią swobodnie obracać jak reszta. Głównym problemem było zadzieranie głowy. Reszta jego wyglądu nigdy mu nie przeszkadzała, ale jest świadomy, że niektórym mogą jakieś cechy przeszkadzać, dlatego stara się im ulżyć lub po prostu polepszyć ciało wizualnie, wg wymagań pacjenta.
Jak wspominałam w rozdziale o żmijach, gadzinki nie są za miłe postrzegane. Chciałam zrobić go jako rosłego groźnie wyglądającego gościa, który ostatecznie okazuje się specyficzny, ale nawet łagodny.
Chociaż jak dla mnie takie żeby są super. Papieroski fe, nie palcie kochani.
Postanowiłam spróbować dla kontrastu zrobić jego chibi wersję. Do tej pory ten styl mi raczej nie wychodził. Wróciłam do tych prób po paru latach i teraz jestem wystarczająco zadowolona z efektu, żeby go pokazać. Może to po prostu urok Sargona.
Pracuje w dzielnicy, gdzie można spotkać najwięcej gadzinek, nazywanych często po prostu Reptylami. Ma jakieś tam powiązanie z Klubem Węży, ale nie za bardzo się tam miesza. To raczej pokojowy facet. Chyba, że ktoś już mocno nastąpi na odcisk... Po pracy kocia mama.
Dajcie znać co sądzicie ^^
Papatki 💕
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...