Helloł.Tytuł rozdziału to żadne oszustwo. Vernon naprawdę miał okazję zwiedzić więzienie od środka, o czym już trochę wspomniałam przy okazji rozdziału z krótkim komiksikiem. Jak w komiksie był kaftanik bezpieczeństwa, służący bardziej oddaniu użytej piosenki, tak tu już występuje strój, który jest bardziej poprawny, czyli czerwony ciuszek oznaczający więźnia o statusie ,,N''.
Dodatkowo w ramach dostosowania norm do uniwersum pełnego ludzi o różnych przekształceniach i zdolnościach, przemyślałam dodatkowe elementy bezpieczeństwa. Vernon nosi sztywny kaftanik, zamocowany stabilnie na szyi, co ma zabezpieczyć pracowników więzienia i sądu przed ukąszeniem. W końcu nie zapominajmy, że chłop dysponuje silnym jadem czarnej mamby.
Poniżej przybliżone ( postarałam się o jaśniejsze tło) :
No, nie wygląda on na zadowolonego.
Zdradzając wam więcej - ze wzglądu na tak ciężkie przypadki jak Vernon, rząd zaczął rozważać możliwość usuwania tego typu przestępcom szkodliwych części ciała tu - zębów jadowych. Jest to jednak ingerowanie w czyjeś ciało, dlatego kwestia trudna i roztrząsana etycznie, przy okazji bardzo popularny temat dyskusji społecznej w uniwersum ,,Kolekcji".
Bonusiki:
Dodatkowy Vernon.
Lubię jego puszyste włoski. Poruszając ich temat - rozmyślając nad ich kolorem wzorowałam się wyglądem czarnej mamby. Jej nazwa wzięła się od czarnego podniebienia, a same łuski nie zawsze są czarne. Dodatkowo jak się rodzą, są jaśniejsze a ciemnieją dopiero z wiekiem. Dlatego też widzicie, że jego włosy już ciemnieją u nasady - chłop się starzeje xD
Iii zapomniałam, że zrobiłam zdjęcie Seth zanim dorysowałam tło. Tu lepiej widać kolorki, dlatego dodaję i... To wszystko.
Do zobaczenia~
CZYTASZ
Artbook skazańca
RastgeleMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...