Siemaneczko ziomeczki. Nadszedł inktober i mam nadzieję jak najdłużej w nim przetrwać. W zeszłym roku zrobiłam ledwie sześć prac, ale dość późno się na niego zdecydowałam. W tym roku może będzie lepiej.
Moja ulubiona praca z poprzedniego inktobera:
Szkło się odbija, bo zrobiłam z tego kolaż, ale najważniejsze widać.
Pora na powrót do teraźniejszości. Oficjalna lista haseł na ten rok została podana powyżej.
Zastanawiałam się co zrobić z tym hasłem, żeby nie narysować po prostu rybki i na tym skoczyć. Wtedy pomyślałam o tym, jak to brodząc w jakiś jeziorkach często czujemy, że coś ślizga nam się po stópkach. Brr...
Wisp - tu było pełno znaczeń, gdy zajrzałam w słownik. Kosmyk włosów, wiązka światła, smużka dymu... Myślałam czy by jakoś nie zawrzeć więcej znaczeń tego słowa na jednym obrazku, ale wtedy do głowy przyszedł mi papierosek, a zaraz po nim mój ulubiony palacz - Sanji z anime One Piece. Jak tu nie uwiecznić takiej persony jak on?
Na słowo "masywny" moim pierwszym skojarzeniem był niedźwiedź. Zrobiłam go w bardziej urokliwej odsłonie. Mam nadzieję, że się podoba ^^
Tutaj moja ukochana postać z Gintamy - Katsura Kotarou. Uwielbiam scenę, gdy rapował, więc przy okazji kolejnego słówka, postanowiłam narysować go z bardziej wypasionym sprzętem. Radio, które miał w anime wyglądało na trochę przestarzałe.
Na inktober zawsze ograniczam się do czarnego i białego. Jak przy innych pracach wygląda to całkiem nieźle, tak tu chyba przydałoby się więcej barw, aby jakoś pokazać odbłyski na ostrzu, żeby już na pierwszy rzut oka było wiadomo co to jest.
W odbiciu miecza widać tym razem moją własną postać - Salara.To tyle na dzisiaj, na chwilę obecną nie mam zamiaru rezygnować, więc niedługo pojawią się kolejne prace.
Do następnego!
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...