Tak jak wspomniałam, pora na halloween. Przygotowałam jeden rysunek, ale w kolorze! Przedstawia moją postać, która była już w pierwszym rozdziale, ale jakość zdjęcia nie poraża. Dzięki, wattpad.
Oto Jivan Rostami, czyli główny bohater mojej powieści. Kiedy robiłam plan, to historia dość mocno się rozrosła, więc już raczej nie można go nazwać jedyną główną postacią. Akcja toczy się w alternatywnym świecie i tam nie obchodzi się naszych świąt, ale chciałam go zobaczyć w takiej odsłonie. Myślę, że pokochałby cukieraski i dynie ( dlatego ta pod nim jest taka zrozpaczona).
W tym rozdziale chciałam opowiedzieć troszkę o moim procesie twórczym. Może powinno to być na początku, ale chyba jeszcze nie jest za późno.
Często, choć nie zawsze, robię sobie na początku takie małe słodkie rysuneczki.
Malutki zarys projektu.
Nie za często korzystam ze zdjęć jako referencji, bo nie zawsze mogę znaleźć taką jaką chce, więc korzystam z apki Easypose. Polecam, spoczunio jest. W dodatku są różne typy modeli do wyboru. Od chibi, do takiego mięśniaka, że Pudzian by przy nim wyglądał na dziecko. Oczywiście niektóre są płatne, ale te darmowe mi w zupełności wystarczają.Te figury można założyć i zdjąć. Z pewnością są dużym ułatwieniem przy rozrysowaniu proporcji.
W tej apce warto pamiętać, że nie uwzględnia ona kości... Przez co mogą powstać niezłe potwory. Na halloween to akurat, ale przy zwykłych postaciach dobrze pamiętać, że dłoń nie wykręci się pod każdym kątem.
Ała.
No, ale wiadomo, dalej szkic, później lineart.
Tu mi wyjątkowo dobrze wyszedł ( poza palcami oczywiście xc).
Dalej koloruje zazwyczaj w ograniczonej palecie barw. Szczególnie lubię iść w brązy, czego mi brakowało przy inktoberze. Czasem porywam się na kolorowanie wszystkimi dostępnymi w moich kredkach kolorkami, ale nie jestem w tym najlepsza. Dowodem chociażby jest fakt, że koszulka, która miała być jasna, musiała zostać zakolorowana czarnym, bo zebrało mi się na eksperymentowanie z kolorem i nie wyszło niestety 🙈.Następnym razem będzie lepiej.
Strasznego halloween!
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...