Ta chihuahua nie wie co robi ze swoim życiem. Na pewno próbuje w sztukę.
Może i była przerwa od publikowania, ale nie od tworzenia. Mam nadzieję w najbliższym czasie nadrobić rozdziały i dzięki temu pokazać wam co tam się działo w moich prackach w ostatnim czasie. A działo się trochę, bo w końcu podeszła mi poważniejsza próba digitalu.
Moje początki był kruche, bo pracuję głównie tradycyjnie, co z pewnością wiecie. Do tego jak już kupiłam tablet piórkowy, to brałam go bardziej na wyczucie, na podstawie tego, co widziałam na Youtube.
Dlatego też coś tam powstało, ale wszystko było uproszczone. Wrzucę parę lepszych prac z tamtego okresu z wyzwania Klatober od HappyBerry (jesień 2023).
Uwaga, częściowo rozebrane postacie! Na tym w sumie opierał się Klatober heh
Tu było hasło wiedźma.
Catboy - bardzo messy, ale jakoś jeszcze się prezentował
Może niechronologicznie, ale na koniec moja ulubiona praca, czyli hasło "Zakonnica". Wykonanie średnie, ale sam koncept mega mi się spodobał i muszę to zrobić kiedyś w lepszej wersji haha
Ciężko mi się w tym pracowało, mimo że designy są proste.
Większość prac wstyd w ogóle pokazywać. Potem jednak chciałam wziąć udział w małym wyzwaniu rysowania z podanej palety barw i tak powstał ten rysek Harriet:
Jest... okay, ale nadal nie wiedziałam co tu robię. Po prostu miałam już lepsze wyczucie ręka-ekran, więc mogłam lepiej odwzorować moją kreskę.
Na szczęście nastąpił mały przełom, gdy na wspólnym rysowaniu na kanale głosowym zapytałam ziomeczków o jakieś triki. Pojęłam wtedy, że trochę źle używałam warstw i zaznaczeń, coś przeskoczyło mi w końcu w mózgu i powstało to:
Mój oc, który jest w miarę świeży. Następny rozdział poświęcę na lepsze omówienie go.
Praca końcowa jest tu dość plastelinowa, ale w kolejnych ryskach, gdzie już nie musiałam walczyć z warstwami, skupiłam się na poznawaniu różnych faktur i od razu było lepiej. To jednak pokażę już w kolejnym rozdziale, bo to znowu rysek z tą postacią o niebieskich włosach, a chciałabym wam dać cokolwiek nowego przy omawianiu go.Mam nadzieję, że wybaczycie jeśli w miarę szybko wrzucę kolejny rozdział.
Do zobaczenia!
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...