Witam :3
Wzięłam udział w konkursie, gdzie trzeba było narysować postać/postacie na podstawie opisu. Lubię takie coś, więc postanowiłam się podjąć wyzwania.
Całe wydarzenie zorganizowała Red_Queen-- i w jej książce ''Konkursy'' możecie zobaczyć opis postaci.
Można było wybrać którą postać się robi, ja zdecydowałam się na obie, bo były ciekawe i miałam już w głowie na nie pomysł. Jestem też po prostu zła w dokonywaniu wyborów xD
Patrząc na to do jakich szkół chodzą te postacie, okazało się, że są z uniwersum Boku no Hero Akademia, które akurat w tamtym czasie zaczęłam oglądać. Rysunki zachowałam jednak w moim stylu. Nie wiem czy potrafiłabym je wystylizować na tamtą kreskę. Organizatorka zostawiła wolną rękę jeśli chodzi o ubiór postaci. Od razu wiedziałam, że chcę im zaprojektować jakieś bohaterskie uniformy!
Kostiumy w BnHA są bardzo różnorodne, dlatego wiedziałam, że mogę tam zrobić praktycznie wszystko.
Chłopak - Tokuda Itou - według opisu ma moc kontrolowania soli zarówno takiej zwykłej, jak i tej w organiźmie. Zaznaczono, że często nosi sól przy sobie. Od razu wyobraziłam sobie słodkiego chłopca noszącego wszędzie słoiczek z solą. Tu jednak chłopak jest już w liceum i do tego na profilu bohaterskim. Potrzebny mu był pojemnik gdzie pomieści dużo soli, a do tego nie wysypie się ona podczas walki ani nie będzie zajmować mu rąk. Dlatego też machnęłam mu na plecach butle na nią ze specjalną rurą, która będzie mu ją dozować.
Dodatkowo autorka opisu zaznaczyła, że chłopak nosi bandaże/plastry i ma blizny na rękach. Uwielbiam plasterki na nosie, dlatego zaraz mu go tam narysowałam. Jeśli zaś chodzi o dłonie - zaraz zinterpretowałam to, że sól wysusza mu dłonie, dlatego skóra na nich z łatwością pęka. Idąc tym torem zaraz zaprezentowałam jak wytwarza na jednej z dłoni kryształki soli, a na jego ręce pojawiają się świeże pęknięcia. Nie wiem czy autorka to dokładnie miała na myśli, ale skoro dała nam wolną rękę, to pozwoliłam sobie to tak zrozumieć i przedstawić.
Yagami Harumi, czyli żeńska postać, ma moc, która została nazwana Mediumizm. Dziewczyna pozwala się opętać, dzięki czemu przyjmuje na krótki czas umiejętność osoby, która ją opętała. Narysowałam jej duszka, który nie wygląda zbyt przyjaźnie. Zrobiłam to, aby podkreślić jak wyczerpująca dla dziewczyny jest jej umiejętność. Jej zmęczone spojrzenie raczej też dużo mówi.
Chwytajcie jeszcze szkic i zaraz potem lineart. Uwielbiam rysować takie workowate spodnie. Jestem dumna z ich dłoni, chociaż najlepiej wyglądały oczywiście w wersji szkicowej. Yagami musiałam jeszcze trochę dopracować, bo na wstępnym szkicu miała jakieś takie zaskoczone spojrzenie i brakowało jej tych długich rzęs, które były w opisie. Pracę pokolorowałam robiąc podstawę z markerów i potem nakładając na to kredki.Mam nadzieję, że się podoba. Jak chcecie poczytać więcej o tych postaciach, to jeszcze raz zapraszam do organizatorki konkursu.
Nie wiem jak wy, ale ja lubię oglądać takie luźne szkice, gdzie ktoś coś dopiero projektuje lub nakreśla jakiś zarys pomysłu, dlatego wstawię wam jak obmyślałam stroje i pozy.
Do następnego~
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...