Koniec inktobera w moim wykonaniu! Co prawda jest 30.10, ale na jutro mam rozdział halloweenowy, więc tu kończy się moja przygoda z czernią. Oto ostatnie prace:Chyba wymyślniejszej pozy nie mogłam sobie wymyślić. Rysowanie jest jedyną czynnością, którą tak lubię sobie utrudniać.
W poprzednich rozdziałach wspomniałam coś o opiekunach Ethana... Po sposobie wypowiedzi chyba łatwo się domyślić, że to ta kobitka. Tu mnie naszło na taki bardziej komiksowy styl i w dodatku użyłam moich starych postaci, wymyślonych jeszcze w czasach gimnazjum. To obudziło we mnie jakiś taki sentyment. Jak wpadnę na pomysł jakiejś sytuacji z nimi, to narysuje króciutki komiks. Taki na kilka kadrów. Może kogoś te osóbki zainteresują.
Mówią koral, to czemu by całej rafy nie narysować? ( Musiał być rekinek, uwielbiam je.)
Nie wiem czy ten rysunek nie będzie moim ulubionym. Parę lat temu zobaczyłam w książce rycinę Francisco Goi pt. ,, Gdy rozum śpi, budzą się demony/upiory" (zależy od tłumaczenia). Do tej pory pozostała mi w pamięci, co sprawiło, że na hasło "spanie" szybko przyszła mi na myśl. Postanowiłam zrobić swego rodzaju odpowiedź na to dzieło. Postać z mojego obrazka narysowałam w tej samej pozie, co osóbkę z ryciny Goi.
Zaczęłam się zastanawiać jak najlepiej byłoby nazwać mój obrazek.,,Gdy rozum się budzi, demony idą spać " - to by mocno nawiązywało to oryginału.
,, Demony też czasem śpią" - to jest swobodniejsze, ale wydaje mi się lepsze. Przynajmniej na obecną chwilę hah.
Dobra, rozpisałam się, chwytajcie oryginał :
Jest cudny °^°
Dziękuję tym, którzy wytrwali do końca. Chętnie się dowiem która ilustracja z inktobera wam się najbardziej podobała, więc piszcie śmiało.
Bye~
Inktober 2019 : 6/31
Inktober 2020 : 21/31
Jest postęp w wychodzeniu z lenistwa xD
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...