Moja historia ponownie wróciła na wattpad. Mam nadzieję, że teraz lepiej mi pójdzie z publikacją tego.
Ostatnio wzięłam się za ćwiczenie rysowania kafiji, bo moi ludkowie w dużej mierze mieszkają na pustyni, więc pomyślałam, że na niektórych rysunkach się przyda.
Można ją wiązać na wiele sposobów, więc na tym pewnie nie skończę, ale wtedy przypomniało mi się, że miałam przecież sporo projektów moich postaci. Ćwiczyłam sobie na nich anatomię, dodatkowo projektowałam im od razu ciuszki. Pomyślałam, że może je tu wrzucę, chociaż pracę są stare, bo w większości ze września.
Ta dwójka ma dziwne pozy dłoni, dopiero przy dalszych postaciach rysowałam jakieś konkretniejsze ułożenie a nie losowe X"D
Ogólnie zamysł był taki, żeby ważniejszym postaciom zrobić taką miarkę, żebym mogła łatwiej porównać sobie ich wzrost i trzymać zawsze podobny jak najdzie mnie na rysowanie jakiś scenek.
Zaczelam od najwyższych postaci i szłam powoli w dół... Ale ostatecznie nie skoczyłam. No tak, nic zaskakującego. Pomyślałam jednak, że mogłabym do tego wrócić i to dokończyć, bo z pewnością mi się to przyda.
Teraz z pewnością już wiem, że za mocno cisnęłam ołówek podczas początkowego rozrysowywania figur, przez co na zdjęciach postacie wyglądają na brudne, ale to przez to, że nie mogłam dotrzeć ołówka ><
Przy dalszych już nie popełnię tego błędu. Skoro to teraz wrzucam, to mam prośbę. Jeśli widzicie jakieś błędy, to śmiało wytykajcie haha. Chciałabym żeby dalsza część była już w lepszej jakości.
Widzę tu trochę błędów, ale z pewnością nie wszystkie. Mogą to też nie być jakieś błędy, ale po prostu uwagi z waszej strony na temat tego, co można by na przykład dodać.
Niby są to tylko projekty, ale nawet takie coś można wykonać lepiej, prawda?
Postacie miały tu małe twarze, dlatego rysowałam też same portrety. Jedne są też z okolic września, inne odrobinę młodsze. Z pewnością pojawią się niedługo zupełnie nowe. Jivana i Assima mieliście już okazję oglądać w poprzednich rozdziałach.
Tutaj bracia Ishraqi. Pomyślałam żeby zbić niektóre portreciki w takie kolaże, bo Wattpad ma jakieś ograniczenia co do ilości zdjęć na dany rozdział.
Oni są razem bo to parka :3
A oni są razem, bo już tylko te dwa zdjęcia mi zostały. Reza pojawi się w powieści akurat trochę później.
To tyle. Postaram się żeby nowsze prace były lepsze. Zalałam was dzisiaj tą ilością rysunków, a to i tak nie wszystkie postacie x"D
Do następnego~
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...