Kochani, kochani, dzień dobry!
Nastał dzień, kiedy to jedno z uniwersów nabrało swojej nazwy. Było to już jakiś czas temu, ale tutaj prezentacja następuje po raz pierwszy, ponieważ zrobiłam karty postaci!
Pracuję sobie w słodkim międzyczasie nad planem fabuły do tego. Książki wam nie mogę obiecać, ale arty tych miśków już jak najbardziej tak!
Poniżej będzie scrapbooking. Jako że nie chcę was skazywać na odczytywanie tego, co tam ręcznie napisałam, to pod pracą wszystko będzie przepisane, więc nie będziecie musieli się bawić w rozszyfrowanie mojego pisma.
Najpierw jednak krótki zamysł historii i uniwersum:
Nasz główny bohater, czyli Jianyu jest niewolnikiem w świecie rządzonym przez zapomniane bóstwa, które po latach nieaktywności zstąpiły na ziemię. W kolejnych pokoleniach robią to jednak przekazując cząstkę siebie kolejnym dzieciom, które potem są zabierane do świątyni i tam dalej edukowane. W ten sposób co jakiś czas powraca nowe pokolenie tzw. "odrodzonych bóstw".
Jako że sama religia narodziła się w Grecji, to obecnie tam znajduje się skupisko boskich dzieciaków. Są one odnajdywane w różnych zakątkach świata, dlatego ten kraj robi się dość multikulturowy. Wróciła również najniższy stan społeczny, czyli niewolnictwo. Ci też bywają sprowadzani z różych stron świata. Na początku byli przeznaczeni tylko dla bogów, ale z czasem i bogaci ludzie zaczęli ich kupować dla pokazania statusu. Można łatwo wywnioskować, że walka o podstawowe prawa człowieka nie trwała zbyt długo.
Sama fabuła toczy się przede wszystkim wokół przedstawionych poniżej głównych postaci, które mieszkają w domu Hefajstosa.
Czas na przedstawienie owych osóbek z uniwersum "Psy i Ludzie".
Elliot Harper
24 lata
ISTJ-Aon/jego
173 cm wzrostu
narodowość: Kanda
orientacja: homoseksualny
status: zaręczony
urodziny: 13.01
znak zodiaku: koziorożec
pesymistyczny typLubi: porządek, ptaki, koty, muzykę Christiny Aguilery, musicale (zwłaszcza Chicago), zimę, biegać
Nie lubi: chaosu, gorąca, imprez, ludzi nieszanujących cudzej przestrzeni
Charakter:
Lokaj w domu pewnego wcielenia bóstwa. Jako główny zarządca domu jest wymagający wobec siebie i innych pracowników. Stara się być praktyczny - dąży do stabilności. Ogólnie bije od niego pewność siebie, ale boi się tego, czego nie jest w stanie przewidzieć. Przez większość życia prześladował go pech, co za dziecka przepowiedziała mu Wyrocznia. Nie jest zbyt silny, ale ma mocny temperament.
Kanon:
Nie pożartujesz sobie z nim.
Zabije dla ciebie pająka, wywracając przy tym wymownie oczami.
CZYTASZ
Artbook skazańca
RandomMoje rysuneczki prosto z celi. Głównie rysuję oc do wszelakich własnych opowiadań, rp itp. Z pewnością pojawią się fanarty oraz jakieś obrazki pełniejsze niż projekty postaci. Zdarza mi się narysować jakieś dziwne zwierzęta. Nie bójcie się, nie mog...