Anioły // "Kolekcja"

34 8 48
                                    


Ten rozdział miał być już tak dawno temu, a gnił tyle czasu w roboczych. Wszystko przez to, że miałam małe trudności z opisaniem schematów, którym podlegają te postacie. Rysunki trochę stare, ale chciałabym pokazać tą dwójkę. Może kiedyś wlecą ich nowsze rysuneczki. Tutaj bardziej ich przedstawiłam. Sam rozdział należy do sekcji ,,Kolekcja'' ponieważ będą tu różne kreaturki, opracowane na mój sposób.

W tym rozdziale jest określona kategoria, ponieważ tych postaci nie wymyśliłam na rzecz żadnej powieści tylko rp, ale coś czuję, że mogą mi się w przyszłości przydać do pewnej książki... Oczywiście nie wiem kiedy ją zrealizuję ani nie mam pomysłu na tytuł, więc zostawiłam to w ten sposób.

Ocków mam naprawdę dużo. Mam nadzieję, że dzięki takiej segregacji i nie pogubię się w przyszłości ani nie zapomnę co miałam na myśli tworząc je. Przez to rozdziały w tym artbooku coraz bardziej przypominają osobiste notatki.

ANIOŁY

Zaczynam od aniołków z pewnego alternatywnego uniwersum. Żyją one na ziemi i nie mają możliwości kontaktu z "niebiosami". Nie chciałam w to mieszać religii, zwłaszcza, że warto pamiętać, że motyw aniołów i demonów pojawia się w wielu religiach, mitach, itp. Dlatego też te dwie postacie zrobiłam z różnych krajów, by to podkreślić. Przez ateistów istoty te są po prostu uważane za ludzi o nadnaturalnych zdolnościach. Same anioły też mogą o sobie różnie myśleć. 

Ta rasa ma pewne zasady, które utworzyły się praktycznie samoistnie przez to, jak ich ciała oddziałują na niektóre czynniki. Nie zmuszam do czytania tego, mnie jednak z pewnością takie notatki się przydadzą.

Najważniejsze zasady:

- Moc jest nadana, by służyć innym a nie samemu obdarzonemu.

- Należy dążyć do samodoskonalenia.

UMIEJĘTNOŚCI

Każdy anioł ma przypisaną jakąś umiejętność, która jest połączona z jego największą wadą na zasadzie przeciwieństwa lub użytku. Zawsze są to zdolności, które mają oddziaływać na inną osobę, gdy anioł dotknie jej czoła i przekieruje do niej odpowiednią myśl. Wszystkie z nich grają z sumieniem osoby, która jest poddawana jej działaniu.

Na przykład:

(Ten szkic oraz ten niżej są nowsze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Ten szkic oraz ten niżej są nowsze. Pozostałe prace są mniej więcej z tego czasu, który jest zapisany koło rysunków w mediach na samej górze, czyli jeszcze 2020r)

1). Nisse jest aniołem, który za pomocą dotyku potrafi uspokoić wybraną osobę. To nie tak, że wtedy automatycznie stajemy się spokojni. Dzięki temu zaczynamy szerzej patrzyć na powód naszej złości. Bardziej precyzyjnym określeniem byłoby coś w stylu: ,,pomoc w poszerzeniu myśli i ostudzeniu zapału'' , ale kto by to za każdym razem wypowiadał? XD

Artbook skazańcaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz