Bu Kadar...

100 12 7
                                    


☁️
Aizawa:Bu hikayede hâlâ açık kalan bölümler var.
Hina: Ne demek istiyorsun? Bilmen gereken herseyi öğrendin işte.
Aizawa: Hayır henüz öğrenemedim. Ama Ririka'ya soracağım.
Erisa: Ririka-san'ı iyileştirmeye çalışacağım ama emin değilim.
Sarumaki: Nasıl yani? Onu iyileştiremez misin?

☁️Akira koşarak senseilerin yanına geldi. Herkeste derin bir sessizlik vardı. Miki olaylara anlam veremediği gibi bu yaşananlara alet olduğu için kızgındı. Erisa ellerini Ririka'nın karnındaki bıçağın kenarlarında gezdirerek şifa vermeye çalışırken. Ririka bir anda derin bir nefes aldı. Önce karnındaki bıçağa hayretle baktı ve tökezleyerek ayağa kalktı. Zor ayakta duruyordu. Bir eliyle karnını tutarken diğer eliyle Hina-san'ı işaret etti.
Ririka: Seni asla affetmeyeceğim!
Akira: Uzumaki-san iyi değilsin lütfen gel otur.
Ririka: Bana yaptıklarını affetmeyeceğim.
Hina: Sanırım karnındaki acıdan kafan yerinde değil.
Ririka: Kapa çeneni. Ben bir Uzumaki ninjasıyım bu acı hiçbir şey.
Sarumaki: Ririka ne diyorsun kendine gel.
Ririka: O iğrenç yüzünü paramparça etmek istiyorum ama önce hangisinden başlayım karar veremiyorum.
Aizawa: Ririka açık konuş.
Ririka: Siz başka bir boyuta ışınlandınız değil mi? Özgünlüklerin olmadığı bir boyuta...
Miki: Ririka çıldırtma beni! Bizi oraya sen yolladın orada sen vardın bunu bize mi soruyorsun?
Ririka: Ben değildim. Benim bedenimdi ama zihnim ikinci iblis kalbinin sahibi tarafından kontrol ediliyordu. Hina-san bu kadar çocuğu öldürmek, Sarumaki-sensei öldürmekle eline ne geçecekti!
Sarumaki: Neler oluyor kafayı yiyeceğim artık.
Aizawa: Hikayedeki açık yerler kapanmaya başlıyor sanırım. Değil mi Hina-san.
Eko: Açık yerler mi?
Aizawa: İlk olarak dünya üstünde bir sürü sağır insan var. Hano neden sırf bunun için on iki köy katletti. İkinci ise Hina-san zaten Haku'nun sağır olduğunu biliyordu ama biz sorduğumuz zaman yeni öğrendiğini söyledi. Üçüncü Reno ve Haku neden değiştirildi ve son olarak Hano neden onu öldüren kişiye Haku'yu emanet etti. Tabi hikayelerde bazı mantık hataları da var ama herşeyin sırası var.
Sarumaki: Ririka olayları "kısaca" özetle lütfen.
Orion: Sensei? Bende birsey sormak istiyorum. Kuroo'nun bu olaylarda yeri ne? Ve silinen kızla bu olayların ne alakası var? Son olaraksa Hina-san bu ritüeli izlemeye gelme sebebiniz ne? Siz bizimle iş birliği yapıyordunuz ama bir anda Hitori-san'ın yanında yer aldınız ve Ririka'nın muhtemel ölümünü izlediniz.
Ririka: Hano köyleri neden katletti bilmem, beni de ilgilendirmiyor. Ben o günden önceki gece köyden kaçmıştım. Bize uzak şehre yakın bir ormana. Şehirli insanlar ormanın sık yerlerine pek gitmezler o yüzden güzel biryerdi. Ben sessizlikte kaybolurken bir çocuğun inlemelerini duydum. Henüz küçüktüm ve merak edip gittim. Karanlıkta çok seçemiyordum ama genç bir kadının o çocuğu tekmelediğini görebiliyordum. Asi ve huysuz bir çocuktum. Uzaktan koşarak gelip kadını ittirdim. Kadın yere düşünce yüzüme o ilginç ifadeyle bakıyordu. Yüzünü asla unutmam. Yerdeki gözlerini sıkıca kapatıp inleyen çocuğa iyi misin diye sorduğumda cevap vermemisti. Yanına çöküp tam başına dokunmuştum ki benim yaşlarımda baska bir kız gelip çocuğu hızla benden uzaklaştırdı ve koşarak gittiler. O ormanda sadece kadın ve ben kalmıştık. Kadın hızla yerinden kalkıp aniden yanıma yaklaştı. Çenemden tutup yüzüme iyice baktı. Bana "Demek bir başka Hano daha.." dedi. O zaman hiçbir sey anlamamıştım. Ormandan uzaklaşıp evime geri döndüğümde evin yaşlı nüfusu öfkeyle beni bekliyordu. Annem ve babamın bana kızgınlık ve çaresizlik içindeki bakışı tarif edilemez. Dedem beni kolumdan tutup köpek kulubesine kadar sürükleyerek götürmüştü. Boynumdan ve ellerimden bir zincirle bağlayıp "Bir daha Hina-san'a engel olayım deme!" demişti. Hina-san kim bilmiyordum bile ama o ormanda Haku'yu tekmeleyerek döven kadındı. Bu olayların haberi ne ara benim moruğa gelmişti bilmiyorum.
Aizawa: Telepati. Hina-san'ın özgünlüğü...
Ririka: Ertesi gün olmuştu. Bütün gün aç susuz hareket edemez sekilde kulübenin içinde beklemiştim. Taa ki akşam olmuştu. O kadar salaktım ki ateş özgünlüğümle demiri eritmek yeni aklıma gelmişti. Tam oradan kurtulmustum ki evin her yanı kan içindeydi. İçeri girdim. Her yerde cesetler, benim "canım" ailemin cesetleri. Ben neler olduğunu anlamaya çalışırken Hano çıkıp gelmişti. Beni görünce dondu kaldı. Beni ormanda Haku'yu benden kaçırırken görmüş o yüzden hemen hatırladı. Ben ise Haku'nun saçları gibi koktuğundan tanımıştım. Bir anda elindeki kılıçla üzerine atlamıştı. Bende karşılık vermiştim.
Sarumaki: Ne olursa olsun seni de öldürmeye çalışmış.
Ririka: Hayır. İkimizde saldırıyorduk ama sanki amacımız zarar vermek değildi. Biz dövüşürken konu konuyu açıyordu köyün meydanına kadar gelmistik. Erisa'nın bizi Azrail'den bile daha iyi izlediğini ikimizde iyi biliyorduk. Bu yüzden konusmak icin durmadık. Benden onu öldürmemi istedi. Onu öldürecek ve sahte bir şekilde yerine gecip Haku'yu koruyacaktım ve Erisa bunu kendi marifeti sanacaktı.
Eko: Böyle birseyi niye kabul ettin ki?
Ririka: Evim, ailem, köyüm herşeyim bitmişti. Büyük köyler beni kabul etmezdi ve küçük köyler çoktan ölmüştü. Tek şansım şehre gitmek ve normal bir insan gibi yaşamaktı. Bu ölmekten beter bir durum. Bu yüzden Hano'ya aşırı benzeyen görüntümü ve ninja güdülerimi kullanmayı tercih ettim. Reno gelip Erisa'yı kaçırdığı sırada Erisa'ya onu farkettiğimi işaret ettim. Hano, Erisa'nın sorumluluktan korkup yedek Hano'ya koşacağına emindi.
Erisa: Üstüme oyun oynadınız.
Ririka: Günaydın prenses.
Aizawa: Peki Haku neden seni hatırlamıyor?
Ririka: Onu gizlice takip ederek korudum. Hano olduğum için ortalıkta çok gözükemezdim. Hano'nun evine de dönmedim. Reno o yüzden beni tanımıyor.
Akira: Peki ya bizi yolladığın başka boyut?
Ririka: O boyut bana ait değil. O saçma sapan ritüel sırasında çıkan ışıklar mışıklar tamamen kurmaca. Farkettiyseniz Kuroo hâlâ ortada yok. Bu boyutlar Kuroo'nun özgünlüğüydü. Hina-san bana kalbi verdiğinde özellikle burada bekledi. İkinci iblis kalbi tek kişiye itaat etme sorumluluğu verir ve Hina-san bu kalbi sanki Haku'ya itaat ediyormuş gibi göstermek için elinden geleni yaptı. Haku'ya az daha beni öldürtüyordun ama Haku Hano'ya sandığından daha çok değer veriyor.
Akira: Hayır.
Miki: Ne?
Akira: Haku'nun değer verdiği kişi Ririka-san'ın ta kendisiydi bir başkası değil.
Midoriya: Ririka-san Haku'nun diğer boyutta hatırladığı kişi Hano değil sendin.
Ririka: Bunun artık bir önemi yok. Hina-san iyi bir yalancısınız.
Eko: Ben hiçbir şey anlamadım.
Orion: Ririka seri katil değil. Bir seri katilin yerine geçmiş Haku'yu korumak için. Bu sahte dünya olayı ise Hina-san ve Kuroo'nun bir oyunu bizi öldürmek için.
Miki: Bu nasıl bir kâbus uyanınca başlıyor.
Polis: Tutuklayın.

☁️Polisler Hina-san'ı ve Hitori-san'ı tutukladılar. Haku şaşkınlıkla olayları izliyordu. Ririka ayakta durmakta zorlanıyordu, bir anda tökezledi ve tam düşecekken Haku onu tuttu ve sıkıca sarıldı. Sarumaki tam bir soru soracakken Haku ve Ririka'nın sarıldığını görünce vazgeçti ve Aizawa'yla birlikte revire gittiler. Eko ve Orion bu leveli de geçtikleri hakkında espri yaparken Miki Akira'yı kucağına alarak "Bundan sonra Akira'ya yaklaşacak olanı affetmem. Bir rahat verin artık." dedi ve onu SC binasına kadar götürdü. Ririka Haku'yu bıraktı ve Erisa'ya döndü.
Ririka: Erisa, yardımların için teşekkürler ama artık bir "aile" yok. Yanlız korku dolu hayatında başarılar.
Haku: Ririka ne kadar acımasızsın.
Ririka: Gebersin.
Erisa: Ririka-san iyi bir yalancısın. İşaret dili bile öğrenmişsin.
Ririka: Neyse o kadar acımasız olmayacağım. Senin için Nezu-sama biryer bulacaktır.
Orion: Reno ne olacak?
Ririka: Reno zaten o aileyi sevmezdi şimdi daha özgür olacağına eminim.
Haku: Yürü revire gidiyoruz.
Ririka: Gerek var mı?

☁️Haku Ririka'yı elinden tuttu ve sürükleyerek revire götürdü. Artık liseyi bitirmek dışında hiçbir sorunları yok. Midoriya için aynısını söylemek zor. (Sınıfın geri kalanına yetişmek zorunda kalacak konular, sınavlar birikti.)

Bu hikaye de burada bitiyor. Eğer isterseniz gelecekleri hakkında da yazmaya devam edeceğim. Okuduğunuz için teşekkür ederim ben bile konuyu anlamakta zorlanmıştım. Buraya kadar okuyan herkese bir sürü kalp!! ❤️

UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin