Batan Bir Gemi* Acımak

209 26 7
                                    

[Miki ve Akira'nın düet yaptığı şarkı yukarıda ⇑ ⇑ ]

🍉Ertesi gün herkes okula gelmişti. Yine sınıfta değişik değişik komuşmalar dönüyor.
Eko: Çocuklar bir sorun var.
Miki: Ne oldu ki?
Eko: Dün bütün gece uyumadım ve sırf Nezu-sama bilgisayarda neler yapıyor diye merak ettiğim için Okul bilgisayarlarına sızdım ama öğrendiğim şeyler inanılmaz.
Rakan: Ne öğrendin ki?
Eko: Yeni bir çete varmış ve dediklerine göre prenses Hano'yu arıyorlarmış? Gizli bilgi, henüz medyanın haberi yok.
Mamoru: Hano kim ki?
Eko: Hiçbir bilgi yok.
Sarumaki: Evet Eko böyle bilgileri herkese yaymak akıllıca bir fikir.
Eko: Sarumaki Sensei??
Sarumaki: Yıllardır kimsenin sızamadığı bu UA bilgi sistemine nasıl sızdığını anlatmak ister misin?
Eko: Üzgünüm.
Sarumaki: Çocuklar bu Hano konusunu kapatın. Anladınız mı?
Öğrenciler: Tammam!
Sarumaki: Pekala esas konuya dönelim. Ririka, Haku bir yol buldu mu?
Ririka: Bilmiyorum benden nefret ediyor gibiydi bende uzak durma kararı aldım bu yüzden artık yanlız kaldı.
Miki: Riki böyle konularda bu kadar acımasız olma! Acımasız pislik seni.
Ririka: Acımak mı? Neden ki? Ben katlanabiliyorsam herkes katlanabilmeli.
Sarumaki: Bu kadar duygusuz olmamalısın. Haku'nun senin yardımına ihtiyacı varken ona sırtını dönemezsin.
Ririka: Peki.

🍉Dersten sonra bile Ririka Haku'nun yanına gitmedi. Tüm sınıf akşam yapacakları çakallığı planladılar.
(Olayları uzatmadan okul bitimine geleyim)

🍉Akşam herkes hazırlandıktan sonra şehrin en hareketli sokağına gittiler. Yağmuru engelleyebilecek plastik bir kumaştan büyük bir çatı oluşturduktan sonra Miki gitarını ayarladı. Akira heyecandan ölüyor gibi gözüküyordu.
Miki: Akira sakin ol sadece şarkı söyleyeceğiz.
Akira: Beni niye bu işe karıştırdın ki? Eko'yla yapsaydın olmaz mıydı?
Miki: Üzgünüm ama başlıyor.

🍉Orion'un işaretiyle Miki şarkıya başladı ardından Akira dahil oldu. Onlar şarkı söylerken Mamura ve Mamoru insanlardan para topluyorlar. Ririka bir direğe yaslanmış beklerken yanına Haku geldi. Bir süre sessizce bekledikten sonra konuşmaya başladılar.
Haku: İnsanlar neden sallanıyorlar.
Ririka: Oo şeyy... Sanırım şarkıya hafifçe dans ediyorlar.
Haku: Dans nasıl birşey.
Ririka: Şarkının ritmini hissetmelisin ama bu ne senin ne de benim yapabileceğimiz birşey değil. Cidden ritimden hiç anlamam.
Haku: Bence diğerlerine göre sallanmamız yeterli.

🍉Haku elini Ririka'ya uzattı. Dans etmek istiyordu. Ririka korka korka Haku'ya sarıldı ve diğer insanların sallanma ritimlerine göre yavaş yavaş dönerek sallandılar.

(Haku)
🍉Çok güçlü kolları var ama çok tedirgin bir şekilde sarılıyor. Vücudu soğuk ve böyle utangaçken çok tuhaf duruyor. Sanki her zaman ki aptal değilmiş gibi.

(Ririka)
🍉Lanet olsun biz niye yağmurda dans ediyoruz.

Ririka: Haku gitmeliyim.
Haku: Biraz daha kalalım.
Ririka: Biraz daha kalırsan hasta olursun hem de gitmem gerek.

🍉Haku yavaşca Ririka'yı bıraktı ama yüzünde üzgün bir gülümseme vardı. Sanki bırakmak istemiyor gibi.
Ririka: Haku en yakın tarihte yine dans edelim.
Haku: Peki...

🍉Ririka koşarak uzaklaştı ve gözden kaybolunca olduğu yere oturdu. Bir süre öyle bekledikten sonra ensesine değen buz gibi bir şeyin etkisiyle resmen titredi. Hemen arkasına döndü. Tanımadığı onun yaşlarında bir çocuk elindeki iki koladan bir tanesini uzatıyordu.
Ririka: Teşekkürler tanımadığım yabancı. Ama neden?
??: Şey bir sıkıntın var gibi. Tanımadığın insanlara anlatmak daha kolaydır ama adım Kuroo Rin.
Ririka: Uzumaki Ririka.
Kuroo: Demek Rika'sın. Ne olduğunu anlatmak ister misin?
Ririka: Sorun, ne sorun olduğunu bilmemem.
Kuroo: Vay canına sen şu kaçıklardansın değil mi? Benden tavsiye, sorunun ne olduğunu bilmemenin tadını çıkar. Ne olduğunu eninde sonunda öğrenirsin ve o zaman moralini bozarsın ama şimdi sorunu bilmediğin için mutlu olabilirsin.
Ririka: Tüm moralim bir anda düzeldi nesin sen bir kahraman falan mı?
Kuroo: Ben kahraman olamazdım herhalde. Peki sen kahraman olmak istiyor musun?
Ririka: Ben kahraman olamam. UA lisesinin Villain sınıfındanım.
Kuroo: Cidden mi? Bu çok tuhaf değil mi? Kahramanlık lisesinde kahraman olamadan okumak.
Ririka: Evet.
(...)

(Haku)
🍉Ririka'dan nefret ediyorum. Yanımda olmasından, benden uzakta olmasından. Benimle boş boş konuşmasından, hiç konuşmayışından. Bana yaklaşıyor iyi davranıyor beni mutlu ediyor diyorum ki onsuz bir dünyada yaşamak istemiyorum onsuz ölmek istemiyorum ama ömrünü benim gibi onun sesini hiç duyamayacak biriyle geçirmesini istemiyorum. Şu an biriyle oturup sohbet ediyor. Onun yanına gidip elinden tutup götürmek istiyorum ama ona bunu yapmaya hakkım yok. Bu histen nefret ediyorum çünkü ben ona layık değilim.

(Ririka)
🍉Benim gibi param parça olmuş içine su alan bir gemi limana dönemez çünkü o artık hiçbir limana ait değildir. Onun yeri bu masmavi denizlerin dibidir. En kötüsüde kendim batarken üstümdekileride batırıyorum. Haku'nun, Orion'un, Akira'nın, tüm arkadaşlarımın benimle batmasına izin veremem. Onlar, ben limandan ayrılırken mutlu mutlu el sallayan insanlar olarak kalsınlar. İncinmesinler. Şimdiye kadar hiçbir yere ait olmadım. Olamam. Haku'nun o gülümsemesindeki anlamı biliyorum ama üzgünüm Haku...Acımasızlık sizi bu batıştan kurtarmak için tek çarem. Lütfen hep acımasız bir pislik olduğuma inanın.

UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin