👺Sarumaki hızla evden çıkıp etrafa bakındı. Herkes mutlu ve sakin bir yaşam sürüyordu. Yinede tedirginlik hissi onu rahat bırakmıyordu bu yüzden yakınlardaki bir markete gidip üç farklı gazete aldı. Eve gelip kahve içerken gazeteleri okumaya başladı. Ekonomi, seçimler, banka reklamları ve ufak tefek gerçekleşmiş kazalar, bazı cinayetler... Sarumaki hiçbir kahraman haberinin olmadığını farketti. Gazetelerin sayfalarını tek tek inceledi ama tek bir haber dahi bulamıyordu. Sarumaki bilgisayarından Google'a girdi. All Might'ı arattığı zaman çıkan tek şey bir manga serisiydi. O sırada bir mesaj geldi. "Benim dünyamda villainler yok, kahramanlar yok, özgünlükler yok... Güvenli bir yer ama sizin gibiler için tam bir cehennemdir." yazıyordu. Sarumaki'nin kafası çok karışmıştı. Ne yapacağını bilmiyordu. Sarumaki masadaki dosyaya dalmışken dışarıdan gelen bir gürültüyle sıçradı. Kapının önüne çıkıp ne olduğuna bakarken kapıdaki kediyi gördü. Beyazdı ama karnı ve kulakları gri renkteydi. Dışarıda yağmur başlamıştı bu yüzden kediyi eve almaya kara verdi. Kediyi kucağına alıp eve sokacakken birisinin "Bekleyin" diye bağırdığını duydu. Çevresine bakındığı sırada kendisine doğru koşan Haku'yu gördü. Sarumaki o an bir umut olduğunu hissetti. Haku yanına geldi.
Haku: Afedersiniz kedi benim de...
Sarumaki: Haku beni hatırlamadın mı? Gerçi Ririka burada olsa daha iyi anlardın belki ama.
Haku: Ririka? Siz kimsiniz acaba?
Sarumaki: Ben senin öğretmenindim.
Haku: Siz yoksa Midoriya-kun'un dediği şeyden mi bahsediyorsunuz?
Sarumaki: Midoriya mı? O hatırlıyor mu?
Haku: Numarasını verdi ama ben aramayı bilmiyorum.
Sarumaki: Bana telefonunu verir misin?
Haku: Tabi.👺Sarumaki Midoriya'yı aradı.
Midoriya: Haku-san aramayı başardın.
Sarumaki: Midoriya ben Sarumaki.
Midoriya: Sensei! Siz herseyi hatırlıyor musunuz?
Sarumaki: Evet hemde herşeyi. Şu an neredesin? Sana konum atacağım hemen gel.
Midoriya: Peki hemen geliyorum.
Haku: Sarumaki-san kedimi alabilir miyim?
Sarumaki: Ahh doğru ya tabi.(Sarumaki)
👺Haku'nun bu kadar tepkisiz olması çok garip. Ne olursa olsun, hatırlamasa bile böyle bir söylem karşısında şaşkın olması gerekirdi. Nedense şu an tek derdi kedisiymiş gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.