💊Ririka, Rin'le bir süre konuştuktan sonra tekrar diğerlerinin yanına döndü. Akira ve Miki kendini kaybedip üç şarkı fazladan söylediler ama şimdi ikiside yorgunluktan ölmüş gibi. Orion da Haku için orjinal bir hesap açtı. Artık paraları vardı. 💸
💊Binaya döndüklerinde Sarumaki ortak salonda oturmuş onları bekliyordu. Çok sinirli gibiydi. Orion fısıltıyla arkadaşlarına "Odaları kilitlemeyi unutmuş olabilir misiniz?" dedi.
Sarumaki: Hayır! Odalar kilitliydi ama binada olmadığınızı ortak salonda uyumayışınızdan anladım.
Rakan: Odalarda uyuyamıyor muyuz?
Sarumaki: Tabiki de uyuyabilirsin ama siz buraya geldiğinizden beri her gece ortak salonda üst üste yatıyor oluyorsunuz ve odaların kapıları tamamen açık oluyor.
Orion: Ya kavga etmiş ve odalarda uyumaya karar verdiysek?
Sarumaki: Siz kavga etseniz bu binayı çökertirsiniz.💊Bu tartışma böyle uzarken Haku birden tökezledi ve az daha yere düşüyordu ki Ririka tuttu. Ririka elini Haku'nun başına koydu.
Ririka: Senseii! Haku'nun ateşi var. Burada azar işitmeye enerjisi yetmeyecek gibi gözüküyor.
Sarumaki: Pekala Ririka sen onu odasına çıkar ve ateşiyle ilgilen geriye kalanlarda otursun. Nutuk çekeceğim size.
Ririka: Tamam.💊Ririka Haku'yu odasına çıkardı ve başına ıslak bir havlu koydu. Haku yeni ayılmıştı.
Haku: Ririka ne oldu ki bana?
Ririka: Sana söylemiştim yağmur altında o kadar beklersen hasta olursun diye.
Haku: Sen niye hasta değilsin?
Ririka: Çünkü mükemmelim ben. Şimdi sen uyu dinlen ben çıkıyorum.
(Haku yataktan kalkmaya çalışır)
Ririka: Haku yatmalı ve gözlerini kapatıp uyumaya çalışmalısın. Bunu daha detaylı açıklayamam.
Haku: Kapa çeneni biliyorum ama böyle gözlerimi kapatınca uykum kaçıyor, açıkken de uykum gelmiyor. Şey gibi oluyor ölüymüşüm gibi. Ses yok, görüntü yok, kimse yok, sıcaklık yok... Tıpkı bir tabutun içinde yatıyormuşum gibi.
Ririka: Pekala şimdi şöyle yapalım. (Yatağın yanına bir sandalye çeker) Ben tüm gece burada olup elini tutacağım böylece yanlız olmayacaksın ve ellerim biraz soğuktur ama sıcaklık sayarsan o da tamamlanır.
Haku: Teşekkürler Ririka.💊Haku ve Ririka uyudular. Tüm gece o şekilde kalmayı hayal ettiler ama Haku uyandığında gözleri sımsıkı bağlanmış haldeydi ve hiçbir şey göremiyordu. Elleri arkadan bir zincirle direk gibi bir şeye bağlanmış ve bir sandalyedeydi. Ellerinindeki bağı çözmeye çalışıyordu ama hiçbir işe yaramıyordu.
💊Ririka uyandığında ağzından ve sırtından kan geliyordu. Her yeri ağrıyordu. Yavaşca ayağa kalktı, Haku yoktu. Tüm vücudu acıyordu ama hızla odadan çıkıp ortak salona gitti. Ortak salonda Orion, Eko, Mamoru, Mamura, Miki ve Rakan oturmuş düşünüyorlardı ki Ririka'yı o hâlde görünce yanına koştular.
Eko: Rikky bu ne hâl ne oldu?
Ririka: Haku yok!
Orion: Neko ve Akira'da yok!
Ririka: Sarumaki sensei'e haber verdiniz mi?
Rakan: Hayır.
Ririka: Onlar kaçırıldılar değil mi? Gidip onları bulmalıyız.
Rakan: Uzumaki sakinleş. Yaralanmışsın ve birşeyler yemelisin. Vanilyalı kurabiye var.
Ririka: Vanilya mı? Vanilya...?
Eko: Rikky sıyırdı galiba. Vanilya diye sayıklıyor.
Ririka: Nerede olduklarını biliyorum. Sanırım.
Mamoru: Bunu vanilyalı kurabiyeden mi çözdün.
Ririka: Hayır bu gece bur rüya gördüm. Ben Haku'nun odasındaydım ve birileri açık camdan içeri girdi. Bedenim çok zor hareket ediyordu ve görüşüm çok bozuktu. Beni ittirdiler hemen düştüm ama Haku'ya yaklaştıklarını gördüm. Bu kısım epey bulanık ama beni yerde tekmelediklerini hatırlıyorum. Sonra aralarından bir adam benim vanilya koktuğumu söyledi. Daha doğrusu "Dainara binasına gidince bu aptal vanilya kokan kızdan kurtuluruz sakin olun." dedi ama ben adamın elini ıssırınca beni götürmekten vazgeçti.
Eko: Bence şu hâline bakınca bu bir rüya değildi. Hepimiz bir özgünlük tarafından uyutulmuş olabiliriz.
Orion: İşin sırrı sadece adamın elini ıssırmak mıydı? Kahretsin. Gidip sensei'e haber vereceğim sizde hazırlanın.💊Ririka hızlı adımlarla odasına giderken telefonu çaldı. Arayan Rin'di.
Ririka: Alo Rin?
Rin: Alo Rika sana da uygunsa bugün birlikte dolaşalım mı?
Ririka: Üzgünüm bugün hariç başka bir gün yapsak. Tahmin edebileceğinin ötesinde büyük şeyler yaşanıyorda.
Rin: Bir sorun mu var?
Ririka: Bizim sınıftan üç kişi ortadan kayboldu ve ben sabah dayak yemiş şekilde uyandım onun harici pek birşey yok.
Rin: Siz gece gece ne içtiniz böyle?
Ririka: Keşke gece gece birşeyler içmeye vaktim olsaydı.
Rin: Arkadaşlarını bulmana yardım edeceğim Rika. Hemen geliyorum görüşürüz.
Ririka: Hey bekl-
(Telefon Ririka'nın yüzüne kapandı.)(Ririka)
💊Neredeler? Kahretsin bunu kim yaptıysa ben onun.... Sizi bulacağım. Söz veriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.