🏚️
Akira: Çocuklar artık 1-SC olmadığımıza göre bu binada kalamayız.
Orion: Haku'nun sosyal medyada idollük yaparak kazandığı bir miktar para var onu kullanabiliriz.
Eko: İnternetten kumar oynayarak para kazanıp bir yer edinebiliriz.
Akira: Miki ve ben de biraz kazanmıştık.
Haku: Ririka'nın her gün kaçtığı yıkık tapınağa gidebiliriz.
Mamoru: Çocuklar bizim 1-SC'den önce bir kumarda kazandığımız yıkık dökük ama iş görür bir köşkümüz var.
Mamura: Orada bizi bulamazlar çünkü küçük kız kardeşimiz bir gün polis peşimize düşerse diye üzerine Sır Büyüsü kullandı.
Mamoru: Sır Büyüsü onun özgünlüğü. İşaretlediği nesneleri insanlar asla farkedemez. Görürler ama algılayamazlar, biz şimdiye kadar köşkün bahçesine girip halüsinasyon gördüğü için koşarak kaçanlar gördük. Ama bahçeden çıktıkları anda herşeyi unutup hayatlarına devam ediyorlardı. Cidden güçlü bir özgünlük.
Mamura: Onu kumarda da çok kullandık.
Akira: Yani oraya mı gidiyoruz?
Mamura: Evet hadi gidelimm. Ama önce sizde işaretlenmelisiniz, bizim ki gibi.🏚️Mamura ve Mamoru bileklerini açtıklarında dörde bölünmüş bir kare şekli vardı.
⬜⬛
⬛⬜Akira: Bu işareti nasıl yapacağız?
Mamura: Çok basit siyah bir mürekkep ve kendi kanını biraz karıştırıyorsun. Sonra o kanlı karışımla bileğine "Ay"ın kanjisini yazıyorsun ve o mührün etkisiyle kare şekline bürünüyor...
Akira: Hiçte kolay değil!
Orion: Bu işaret ne anlama geliyor? Alt tarafı dörde bölünmüş kare yani.
Mamoru: Bunun herhangi özlü sözlü bir anlamı yok. Bu sadece eski bir efsanenin mührü ama kardeşimiz bu işareti sembol olarak kullanıyor. Bu sembolü taşıyan herkesi koruyor bile denebilir.
Rakan: Tuhaf bir kardeşin var.
Mamoru: Çok sevimli değil mi? Ben de onu çok seviyorum.🏚️Böylece PTF birliği, gizlice Mamoru ve Mamura'nın lanetli binasına taşındı.
🏚️Ririka gözlerini açtığında karanlık bir odada ellerinden duvara zincirli hâldeydi.
Ririka: Moruk bence ortaya çık. Buradan bile o iğrenç limon kokunu alabiliyorum.
??: Tıpkı bir hayvan gibisin... Yoksa limonları sevmez misin?
Ririka: Limonlarla bir sorunum yok. Benim sorunum limonu elma gibi yiyen bu ilginç morukla.
??: Hiç değişmemişsin. Zincirlerin de senin hasretine dayanamadı. O yüzden seni getirir getirmez onlara teslim ettim.
Ririka: Ben kendime yeni zincirler buldum, eskiler gereksiz kalır.
??: Demek yeni zincirler ha. Etkilendim, senin gibi asi ve ruhsuz bir pisliği bu zincirler bile bağlayamadı. Söylesene seni nasıl bir zincir bağlayabilir ki?
Ririka: Konuya dönelim moruk, söyle beni neden buraya çağırdın? Bana işin düşünce en azından daha kibar davranabilirsin değil mi?
??: İkinci bir iblis kalbi ortaya çıktı. Bu görevi ana aile üstlenmeli.
Ririka: Ne güzel işte Erisa üstlensin. Ana ailenin biricik kızı sonuçta.
??: Ama sence de Erisa böyle bir iş için fazla narin fazla kibar yani nasıl dese-
Ririka: İkinci iblis kalbini benim üstlenmemi bekliyorsun değil mi?
??: Hano konuşurken yüzüme bak.
Ririka: Hangi yüzüne bakmalıyım. Sanki bundan sonra bana bakabilecek bir yüzün var. Gerçi sen iki yüzlü bir pisliksin biri gitse diğeri kalır değil mi?
??: Dedenle doğru konuş Hano.
Ririka: Üzgünüm ama bu sefer kıçını kurtarmak istemiyorum saygı değer Hitori-sama.
Hitori: Erisa bunu kaldıramayabilir.
Ririka: İblis kalbini kimse kaldıramayabilir. Onu üstlendiğinde ölüm ve yaşam arasında savaş verirsin. Bu kaldırabilme olayları sadece o narin prensese özel bir durum değil
Hitori: Ama Erisa için-
Ririka: İblis kalbi insana karanlık bir taraf katar ama aynı zamanda bilgelikte. İnsanlar iblis kalbini üstlenen kişilerden sanki iblis o kişiymiş gibi uzaklaşır.
Hitori: İkinci iblis kalbini de üstlen. Tıpkı birinciyi üstlendiğin gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.