Villain Çocukların birliği: Savaşçı Kızlar

282 38 5
                                    

🔥Katsuki bir anda Ririka'nın üzerine doğru koşmaya başladı ve sağ elini Ririka'ya doğrultup büyük bir patlama oluşturdu. Ririka kendini savunmak için hemen kenara çekildi ama bu Katsuki'nin Haku'ya doğru giden yolunu tamamen açmış oldu. Katsuki Haku'yu yenip bayrağı almanın peşindeydi ama Ririka buna müsade edemezdi. Hemen Katsuki'nin üzerine büyük bir ateş topu yollamıştı. Katsuki kendini savuna bilmek için küçük patlamalarla geriye çekildi. Ririka bu durumu fırsat bilip Haku'ya giden yolu yine kapattı. (Ririka sonunda bi boka yaradı)

🔥Midoriya Orion'a yumruk atmaya çalışmıştı ancak Orion sol eliyle Midoriya'nın yumruğunu kavrayıp onu durdurdu. Midoriya o an yaşadığı şaşkınlıkla duraksamışken Orion Midoriya'nın inanılmaz kas gücüyle Midoriya'ya sağlam bir yumruk indirdi. Midoriya uzağa savruldu. Kızlar ne kadar belli etmemeye çalışsa bile yorulmaya başlamışlardı çünkü bu insanlar tam güçlerinin dengiydi. Ririka ne yapması gerektiğini düşünürken Katsuki yine onun üstüne gelmeye başladı. Katsuki'nin sağ eli gerideydi bu demektir ki sağ eliyle saldıracak bu yüzden Ririka sol tarafa doğru bir adım attı ama Katsuki büyük bir şaşırtmaca yapıp sol eliyle saldırdı. Ririka bu saldırının etkisiyle yere düşüp savruldu.

(Ririka)
🔥Ne yapmalıyım saldırılarım onu çokta etkilemiyor. Elektriğim ona ulaşmıyor. Ne yapmalıyım. Kahretsin!!

🔥Miki hâlâ bayrağın olduğu tepeye, karmaşanın olduğu yere, doğru koşuyordu. Yolda hızla ilerlerken yerde yatan Akira'yı gördü. Miki bayrak tepesinden önce burada yaralanan arkadaşlarına yardım etmeliydi bu yüzden Akira'nın yanına gidip onu kaldırdı.
Miki: Akira-chan artık bitti hadi gidelim buradan. Sen iyi misin?
Akira: Miki-san önce yapmam gereken bir şey var. İstersen önden gidebilirsin.
Miki: Akira? Bayrak tepesinde birkaç kişi var, artık bu hâlde kazanma şansın yok zaten.
Akira: Kazanmak için bayrağa ihtiyacım yok. Savaşcı ne olursa olsun gücü tükense hatta gücünü kontrol edemese bile kazanan kişidir. Kazanmanın her zaman bir yolu vardır.
Miki: Akira-chan bu kadar gözükara ve hırslı olacağın aklıma gelmezdi.

🔥Akira bir şarkı fısıldamaya başladı ama gücü zaten çok az kaldığı için yağmur çok yavaş ve küçük yağıyordu. Akira yağmurun gücünü arttırabilmek için sesini yavaş yavaş yükseltmeye başladı. En son bağırma noktasına kadar geldi. Tam nakarat geldiği sırada şarkıya Miki'de dahil oldu. İkiside bağıra bağıra şarkıyı söylüyorlardı. Yağmur artık sağnak yağıyordu ama Akira tamamen tükenmişti. Sesi kesildi ve yere düştü. Miki onu tutup bir ağacın altına oturttu ve yanına oturdu.
Miki: Akira-chan şarkı bitti ama yağmur hâlâ çok şiddetli yağıyor.
Akira: Çünkü sanırım birileri mesajımı aldı.
Miki: Mesaj?
Akira: Çalışma sırasında çıkan yağmuru gördün mü?
Miki: Evet baya korkunçtu. Şimşekler çakıyordu.
Akira: İşte o yağmuru sağnak olarak başlatmıştım ama benim gibi bir savaşcı ona şimşekler ekledi denebilir. Birazdan bayrak tepesinde büyük şimşekler çakacak.

🔥Konuşma bittikten sonra Akira birden uyuyakaldı. Miki ise olacakları bu gizemli kızın yanınada görebilmek için hiçbir yere gitmedi.

⚡Ririka yağmurun başladığını farketti. Bunu fırsata çevirmenin tam sırasıydı. Elini, elektriği toplayarak havaya kaldırdı. Gök gürlemeleri nihayet başlamıştı.

(Midoriya)
🔥Elektrik? Bu kızın özgünlüğü ateş değil miydi? Bu kız çift özgünlüklülerden. Villain sınıfında çift özgünlük olacağını hiç hesaba katmadım. Peki ya yağmur kimin özgünlüğü? Neden şimdiye kadar kullanmadı?

(Aizawa)
🔥1-SC sınıfı birlik oldu. Ormanda kalmış öğrenciler bile destek veriyor. Bu sınıftaki kızlar kesinlikle savaşcılar. Sadece üç kız olmasına rağmen sınıfta bir tek onlar dövüşebiliyor. Villain çocukların birbiriyle anlaşmasını hiç beklemiyordum ama onlar yaptılar. Bunu sadece tek kişinin kazanabileceğini bilseler bile yapıyorlar. Ama sonra ne olacak. Katsuki ve Midoriya yenildikten sonra ne olacak.

UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin