⚠️Bu sahte evren yavaş yavaş yok oluyordu. Haku acı içinde ağlarken bir anda Haku'nun bedeninden bakılamayacak kadar parlak ışıklar yükseldi. Işıklar çok yoğundu ama bir anda hepsi Haku'nun bedeninde bütünleşti. Haku ağlamayı kesmişti bomboş duvara bakıyordu. Sarsıntıya bile tepki vermiyordu.
Sarumaki: Neler oluyor yine?
Midoriya: Bu Haku-san'ın özgünlüğü değil mi?
Sarumaki: Haku bu kadar yoğun ışık üretemez. Ortamdaki ışığı kullanır.⚠️ Haku'nun zihni o yoğun ışığın içinde kaybolmuştu adeta. Her yer o kadar beyazdı ki ne bir yere ilerleyebiliyor ne de olduğu yerde kalmaya cesaret edebiliyordu. Bir ses duydu. Çok tanıdık, biraz kalın ama sıcak bir ses. Bu ses Ririka'nındı.
Haku: Riri!?
Ririka: Haku vaktimiz yok. Şu an yarattığım dünya yok oluyor.
Haku: Çünkü sen-
Ririka: Hayır ben henüz ölmedim. Ki dünyanın yok olma sebebi benim ölmem değil bunu senin istemen.
Haku: Ama bu dünya var olduğu sürece ölecektin.
Ririka: Haku herkes zaten ölecek. Ama şu an bunu durdurman gerek.
Haku: Ne yapmam gerekiyor.
Ririka: Yanii epey bir seçeneğin var. Boğazımı kesebilirsin, yada boğabilirsin, kalbime bıçak saplayabilirsin yani tamamen senin kararın.
Haku: Ama bunu yaparsak ölürsün.
Ririka: Kesinlikle. Beni öldür herkesi kurtar.
Haku: Pekala.⚠️Haku bu yoğun ışığın içinden uyanmıştı. Hemen ayağa kalktı. Sarumaki neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Midoriya Haku'nun aniden hareketlenmesine şaşkındı. Haku koşarak mutfağa gitti ve elinde bir ekmek bıçağıyla geri döndü. Ririka'nın yanına yeniden oturdu. Gözü dönmüş gibi elindeki bıçağa bakıyordu. Sarumaki ona "Yapma!" diye bağırsa bile işe yaramıyordu. Haku elinde bıçakla korkunç bir şekilde oturmuş beklemeye devam ediyordu.
⚠️Miki ve Akira çaresizce ölmeyi beklerken bileklerinde bir yanma hissettiler. İkiside bu dayanılmaz acının ne olduğunu anlamak için bileklerine baktılar. Bileklerinde yanarak kare bir sembol beliriyordu. Çok yakıyordu ama Akira birden "Aile" diye fısıldadı. Miki anlamaya çalışıyordu ama tam hatırlayamıyordu.
◼️◻️
◻️◼️⚠️Akira hızla ayağa kalktı ve göz yaşlarını elinin tersiyle sildi.
Akira: Miki ailemize birşeyler oluyor. Hemen gitmeliyiz.
Miki: Kime ne oluyor? Hiçbir şey anlayamıyorum.
Akira: Tam hatırlayamıyorum ama hemen stüdyodan çıkmamız gerek.⚠️Miki stüdyon çıkmak için kapıyı açtığı sırada kapıyı Eko ve Orion çalmak üzereydi.
Orion: Selam gençler. Nereye böyle?
Akira: Neresi bilmiyorum ama gitmemiz gerek.
Eko: Siz kızlar hep böyle aynı şeyleri mi düşünürsünüz?
Miki: Siz de mi?⚠️Eko ve Orion bileklerini gösterdiler aynı işaret vardı.
Orion: Neresi bende bilmiyorum ama gitmemiz gerek.
Miki: Ben niye hiçbir şey hatırlayamıyorum.
Eko: Bende hatırlayamıyorum ama işin içine gizem girince daha eğlenceli oluyor.
Akira: Eğlenceli mi?
Orion: Sen onu boşver gidelim.⚠️Akira ve Orion ayaklarının onları götürdüğü yere doğru koşmaya başladı. Uzun süre ilerledikten sonra bir evin önünde durdular. Evin içinde birileri "Yapma bırak onu!" diye bağırıyordu. Akira bir an korktu ve tereddüt etti. Orion ise güvenli bir şekilde girmek için yol düşünüyordu. Miki hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledi.
Akira: Miki dur bu güvenli değil.
Miki: Önemi yok. Zaten pek işe yaramıyorum bana birşey olursa hemen kaçın uzaklaşın.
Akira: Ama-⚠️Miki kapıyı sert bir tekme artarak açtı.
Sarumaki: Miki?
Miki: Siz kimsiniz beni nereden tanıyorsunuz?⚠️ Akira hızla Miki'nin yanına geldi. Sarumaki'yi gördüğü an önce biraz durdu. Sonrasında ise;
Akira: Sensei?
Sarumaki: Akira, hatırlıyorsun.
Akira: Neler oluyor burada böyle?
Sarumaki: Bende bilmiyorum.⚠️Konuşma devam ederken 1-SC'nin tüm üyeleri kapının önüne gelmişti. Haku ayağa kalktı.
Haku: Üzgünüm. Üzgünüm. Üzgünüm. Özür dilerim. Çok üzgünüm.
Akira: Haku sakin ol ne oluyor?⚠️Haku ağlamaya başladı.
Haku: Ririka yapamam. Yapamam. Ama söz herkesi kurtaracağım.⚠️Haku elindeki bıçağı kendi kalbine saplamıştı. O an tüm sarsıntı kesildi ve tüm ortama bir sessizlik çöktü. Haku'nun kalbinden akan kanlar yerde minik bir birikinti oluşturmuştu. Ririka gözlerini yavaş yavaş açmıştı. Karşısında kanlar içindeki Haku'yu görünce;
Ririka: Hayır, hayır, hayır HAYIR HAYIR!! Lanet olsun sana ölmedim demiştim. Tek yapman gereken şu lanet bıçağı bana saplamaktı. Neden yaptın bunu?
Haku: Riri efendin öldüğüne göre dileği gerçekleştirmek zorunda değilsin.
Ririka: Aptal! Ne demek istiyorsun?⚠️Ririka Haku'nun kalbinden bıçağı çıkardı ve bıçakla bileğine bir kesik attı. Sarumaki endişeyle olayları anlamaya çalışıyordu. Ririka bileğinden süzülen kanla yere birşeyler yazdı. Yerde kocaman bir delik oluşturdu ve deliğin içinden rengarenk ışıklar süzülmeye başladı.
Ririka: Bana güveniyor musunuz?
Akira: Tabiki de sana güveniyorum. Ama burada neler oluyor?
Ririka: Bana güvenenler bu deliğin içine girsin.
Miki: Ne saçmalıyorsun? Akira buradan gidelim hadi.
Akira: Miki bekle ben Ririka'ya inanıyorum.
Miki: Ama?
Akira: Belki baska bir hayatta Miki, yine buluşalım.⚠️Akira deliğin içine tam atlarken Miki de peşinden atladı ve ikisi el ele deliğin karanlığında kayboldu. Miki Akira'yı kendine doğru çekti ve ona sarıldı. Akira Miki'ye ufak bir fısıltıyla "Beni bırakmayacağını biliyordum."
⚠️Ririka Haku'yu da yanına alarak diğer sınıf arkadaşlarına döndü.
Ririka: Hepinizi çok seviyorum.
Dedi ve delikten aşağı atladı. Ardından Eko ve Orion birbirine baktı ve el ele koşarak deliğe atladılar. Sarumaki içinden "Ona güvenmek zorundayım." dedi ve deliğe o da girdi.⚠️Sarumaki gözlerini geri açtığında herkes inarilerin altındaydı. Haku gayet sağlıklıydı.
Akira: Sensei size ona güvenebiliriz demiştim.
Sarumaki: Burası bizim dünyamız mı?
Ririka: Evet sensei geri geldiniz.⚠️Uzaklardan bir kız koşarak yanımıza geldi.
Ririka: Erisa aferin! Başardın sana ne kadar teşekkür etsem az.
Erisa: Hano-sama? Sen neden bu kadar bitkin gözüküyorsun.
Ririka: Erisa, Erisa Haku'ya iyi bak tamam mı?⚠️Bir anda Ririka yere yığıldı. Kalbinin üstünde büyük bir kesik vardı. O delikten geçerken Haku'nun yarası Ririka'ya geçmişti. Erisa hemen yanına oturdu. Bir yandan ağlıyor bir yandan Ririka'nın yarasına bakıyordu. Uzaktan Aizawa ve Hina gözüktüler. Aizawa onları görünce hemen koşarak oraya geldi.
Aizawa: Sarumaki geldiniz! Ama nasıl?
Sarumaki: Ririka bizi geri getirdi.
Aizawa: Ririka'ya ne oldu? Her yer kan içinde?
Sarumaki: Biz diğer dünyadayken Haku kendini bıçakladı. Biz buraya ışınlanırken yara Ririka'ya geçti. Neler oldu bende bilmiyorum.⚠️Aizawa panikle etrafina bakınırken polisler geldi.
Polis: Bayan Hano'yu bulduk sanırım.
Sarumaki: Ama o yaralı, şu an-
Polis: Öylesine cani biri ölse de umrumda olmaz.
Erisa: Kapa çeneni o cani biri değil.
Aizawa: Hey sessiz ol.
Erisa: Hiçbir şeyden haberiniz yok! O Hano değil.
Sarumaki-Aizawa: NE?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.