Biz "Aile"yiz

103 17 7
                                    

💣Akira bu mükemmel arama kurtarma ekibini Sarumaki'ye haber vermeye gitti.
Akira: Sensei, Haku'nun ailesi ve biz yani 1-SC sınıfı birlik olup Ririka'yı ve Miki'yi bulmaya gitmek istiyoruz.
Sarumaki: Akira, gidip Miki'yi arayabilirsiniz ama Ririka için artık birşey yapamayız.
Akira: Ne? Neden?
Sarumaki: Ririka, polislerin uzun süredir peşinde olduğu Hano'nun kendisi olduğunu söyledi. Artık onu bulsak bile işlediği cinayetler yüzünden tutuklanacak. Tıpkı bir villain gibi.
Akira: Ama zaten burada ki herkes öyle değil mi?
Sarumaki: Siz 10 küçük, 2 büyük ninja köyünü içindeki insanlarıyla birlikte yok ettiniz mi? Köylerde ki insanların hepsini tek tek öldürmüş.
Akira: Böyle canice bir şeyi neden yapmış?
Sarumaki: Bende bilmiyorum ama şu an onu arayamayız. Onu bulmak polislerin görevi.
Akira: Peki sensei

💣Akira hızla 1-SC binasına girdi. Sınıf yine ortak salonda oturuyordu. Herkes Akira'yı görünce heyecanla ona döndü.
Akira: Ririka şu an aranan bir suçlu konumunda olduğu için onu aramamıza izin yokmuş.
Rakan: Ririka, Hano olduğunu söyledi. O bir seri katil... Ama bizde seri katiliz gidip Ririka dahil tüm kayıpları bulalım.
Akira: Evet evet. Ben sizleri koruyacağım için sınıftan atılacaksam eğer, sınıfı reddediyorum. Kim benimle?
Orion: Hepimiz biriz. Bu işi hep birlikte yapalım.
Eko: Eğer bunu yaparsak sınıfa ve kurallara karşı gelmiş oluruz. Sınıftan atılırız.
Orion: Biz bunu yapacaksak bu, sınıftan vazgeçiyoruz demektir. Biz artık 1-SC değiliz.
Akira: Biz PTF'iz. Bu isim hem bir uyarıcı hemde bir yemin.
~protect the family~~aileyi koru~



UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin