Son Level

46 11 14
                                    

🤍Midoriya da geldikten sonra Sarumaki'nin salonunda oturmaya başladılar.
Midoriya: Sensei siz neler oldu hatırlıyor musunuz?
Sarumaki: Evet. Şu an tüm SC bu dünyada bizimle birlikte hapis olmuş durumda. Sen hariç, sen teksin.
Midoriya: Buna sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. En azından Haku-san'ı bulduk.
Sarumaki: Haku sen hatırlıyorsun değil mi?
Haku: Bazı yüzler hatırlıyorum. Yoğun bir ışık hatırlıyorum ama o insanların isimlerini yada konuşmalarını hatırlamıyorum.
Sarumaki: Peki ya şey-
Haku: Sadece bir kız kafamdan hiç gitmiyor. En net onu hatırlıyorum.
Sarumaki: Kimdi o kız?
Haku: Bilmiyorum onu da tam hatırlamıyorum. Sadece onu ormanın ortasında kucağımda taşımıştım.
Midoriya: Onu kucağında taşıdığın anı unutmadın mı? Bu çok duygusal.
Haku: Evet, kaç kilo olduğunu şu an bile merak ediyorum aslında. Kollarım çok acımıştı.
Midoriya: (hayal kırıklığı) (●__●)
Sarumaki: Bahsettiği kız Ririk- Hano olabilir mi?
Midoriya: Bende öyle düşünüyorum.
Haku: Hano?
Midoriya: Ahh şey Ririka-san'ın gerçek ismi.
Haku: Hayır. Benim kedimin ismi.
Sarumaki: Kedi mi? Neden böyle bir isim koydun.
Haku: Rüyamda Hano isminde bir kız bana birşeyler söylemişti. Kafamda sesi yankılanıyor ama çığlık atıyor gibiydi bende onu sevmiştim.
Midoriya: Ne dedi sana?
Haku: Hatırlamıyorum.
Sarumaki: Böyle bir detayı nasıl unuttun? Neyse.

🤍 Sarumaki'nin kafasındaki büyük gürültü tekrardan oluşmaya başladı ama bu sefer Aizawa'dan olduğunu bildiği için korkmamıştı.
Aizawa: Sarumaki bir gelişme var mı?
Sarumaki: Haku ve Midoriya-kun'u buldum.
Aizawa: Peki onlar herşeyi hatırlıyor mu?
Sarumaki: Evet evet ama elimde ki tek ip ucu Haku'nun rüyasında Hano'yu görmesi.
Hina: Bekle bir saniye Haku ve Ririka.
Sarumaki: Eee şey evet.
Hina: Anlamıyorsun değil mi? Ririka ikinci iblis kalbini taşıyor. Bu yüzden Haku ile aralarında bir zincir var. Ririka Haku'ya itaat etmeye dolaylı yoldan yeminli. Haku'ya Ririka'yla olan anıları hatırlatmaya çalışalım.
Sarumaki: İyi de kimse onların arasında olanları bilmiyor ki. Bir tek biliyorsa Akira biliyordur.
Hina: İyi fikir.
Sarumaki: Ne?

🤍Hina ve Sarumaki arasındaki telepati bağlantısı kesilmişti. Midoriya şaşkınlıkla durumu anlamaya çalışıyordu. Birden Haku'nun gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı. Ardından durduramadığı bu istemsiz göz yaşları daha da arttı. Haku çığlıklar atmaya başladı. Kulaklarını tutuyor ve delirmişcesine bağırıyordu. Sarumaki paniklemişti ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Midoriya zaten konudan epey bir uzak kalmıştı.

🤍Birden siyah bir ışık yükseldi ve Haku'nun kedisi Ririka'ya dönüştü. Ririka yere dizleri üstüne yere çömelmiş, çığlıklar atan Haku'nun tam karşısına oturdu ve ona sarıldı. Haku hâlâ bağırmaya devam ediyordu.
Ririka: Neden bozuldu? Nasıl olur?
Sarumaki: Ririka bozulan şey ne?

🤍Ririka Sarumaki'ye döndü. Ririka'nın yüzü solmuş bembeyaz olmuştu. Gözlerinin altları ve parmaklarının uçları mosmor olmuştu. Çok yorgun bitkin görünüyordu. Ririka sinirliydi. Tam birşey söylemek üzereyken ağzından ve burnundan kan gelmeye başladı. Haku bağırmayı kesti ve kafasını kaldırıp Ririka'ya baktı. Onu gördüğü an gözleri fal taşı gibi açıldı. Ririka'nın yanaklarını okşarken birisinin koluna dokunduğunu hissetti. Midoriya birşeyler söylüyordu ama duymuyordu. Duyma yetisini yine yitirmişti. Ririka'nın gözleri kapandı ve Haku'nun kucağına düştü.

🤍Yer sallanmaya başladı. Binalar yıkılıyor insanlar bağrışarak kaçışıyorlardı. Akira sarsılan stüdyo da korku içinde yere çökmüştü. Bir yandan ağlıyor bir yandan bir şarkı mırıldanıyordu. Dizlerini kendine doğru çekti ve kafasını dizlerine dayadı. Hem hıçkırıyor hem mırıldanıyordu. Bir anda birisi kafasını yan tarafa doğru çekip kendi omzuna yasladı. Akira şaşkın ve korkmuş bir şekilde kafasını kaldırdı. Miki, Akira'nın yanına oturmuş gözlerini kapatıp ona sarılıyordu.
Akira: Miki-
Miki: Şşşş birşey olmayacak.
Akira: Ama biz ö-
Miki: Başka bir hayatta seni yine bulurum tamam mı? Şimdi bu eşsiz anın tadını çıkar.

🤍O sıralarda Orion koşarak Eko'nun yanına geldi.
Orion: Eko iyi misin? Her yer sallanıyor dikkat et.
Eko: Aslında bu biraz tuhaf gelebilir ama-
Orion: Bu tam olarak hep hayalini kurduğun felaket senaryosu. Tıpkı oyunlar ve filmlerde olduğu gibi değil mi?
Eko: Tam olarak harfi harfine bu.
Orion: Seni tanıdığım için mutluyum. Hadi son oyunu eğlenerek bitirelim.

🤍Midoriya bir anda;
Midoriya: Annem! Annem evde yanlız.
Sarumaki: Boşuna gitme o senin annen değil unuttun mu? Bu dünya tamamen bir ilizyon. O da öyle.
Midoriya: Ama-

🤍Haku Ririka'yı kollarına almıştı ve uyanması için uğraşıyordu ama Ririka'nın nefes bile aldığı şüpheliydi. Haku çaresizdi artık Ririka'nın öldüğünün farkındaydı. Ririka'yı yere bıraktı ve kafasını Ririka'nın bağrına yaslayıp ağlamaya başladı. Bağırarak ağlıyordu.


Sonunda bir bölüm daha atmayı başardım...

UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin