1-SC'yi Reddediyorum

152 18 4
                                    

🔗Eko, Miki ve Ririka neler olduğunu anlatmak için Sarumaki'nin yanına gittiler.
Eko: Sarumaki-sensei sınıftan bazıları kaçırıldı ve Ririka dayak yedi.
Ririka: Onu araya sokmak zorundaydın değil mi? Sensei nereye gittiklerini biliyorum.
Miki: Şimdi onları kurtarmaya gitmek istiyoruz.
Sarumaki: Siz iki ahmak biraz sakin olun! Eko şu an en soğukkanlı sensin sana soruyorum kimler yok?
Eko: Neko, Akira ve Haku yok.

(Sarumaki)
🔗Miki ve Ririka'nın bu İQ düşüren konuşmalarının ve paniğinin nedenini şimdi anladım. Miki başından beri Akira'nın sessizliğini bozmaya çalışıyordu belli ki zaman içinde epey bir değer vermiş durumda. Ririka ise kendisine verilmiş bir emanet gibi koruduğu Haku'yu kaybetmiş. Bu iki aptalı salmamak daha iyi olacak gibi.

🔗
Sarumaki: Onları aramaya gidemezsiniz.
Ririka: Ne saçmalıyorsunuz? Tabiki de gidiyorum.
Miki: Hey Rikky beni unutma bende gidiyorum.
Sarumaki: İkinizde sağlıklı düşünemiyorsunuz. Siz daha yeni aklanmış sayılırsınız. Başınıza bela almanıza müsade edemem.
Miki: Sensei siz ne derseniz deyin bir suçlu asla aklanamaz. En azından arkadaşlarımızı kurtaralım.
Sarumaki: Olmaz.
Ririka: Öğretmenimiz izin vermiyorsa öğrenci olmayı reddediyorum. Artık 1-SC'dan değilim.

🔗Ririka hızla odadan çıktı ardından Miki. Miki biraz koşup Ririka'ya yetişti.
Miki: Ririka bende geliyorum.
Ririka: UA öğrencileri okula...
Miki: Ne gerekiyorsa yaparım. Sadece bende geliyorum.
Ririka: Sen bilirsin.
Miki: Onları nasıl yeneceksin?
Ririka: Ben uslu bir öğrenciden önce savaşcı bir ninjayım. Kılıçlar ve shirukenler iş görür.
Miki: Pekala.

🔗O sırada kapının önüne Rin geldi.
Ririka: Kuroo ben gidiyorum benimle misin?
Miki: Rikky bu çok hızlı olmadı mı? Ona karar vermek için zaman vermeliydin.
Kuroo: Seninleyim
Ririka: Gidelim.
Miki: ...

🔗Ririka odasından savaş için malzemelerini aldı ve yola koyuldular. Uzun bir yol gittikten sonra oraya vardılar.
Kuroo: Rika neden buraya geldik?
Ririka: Çünkü o herifler onları buraya getirdi.
Kuroo: Rika üzgünüm ama sadece Hano'mu geri istiyorum.
Ririka: Sende onlardansın değil mi?
Kuroo: Hano UA'de ama nerede, onu bulamıyoruz.
Ririka: Hano'yu bulursam onları rahat bırakacak mısın?
Kuroo: Evet.
Ririka: Pekala. Ama ben düşmanla anlaşma yapmam. Miki! Yık ortalığı...

UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin