1-SC'nin İlk Gecesi (Tanışma)

595 61 6
                                    

🌞Çalışmalardan sonra 1-SC (special class) sınıfı kendi odalarına yerleşmek için gittiler. Uzun bir toparlanmadan sonra hepsi ortak salonda toplaştılar çünkü okulda birbirleriyle tanışma şansları olmamıştı.

—Çocuklar çocuklar ben Miki. Beni tanıdınız değil mi?
—Seni niye unutalım ki? Sen sabah benimle rap battle yapan çocuksun. Ben Eko.
—Ben! Ben! Ben! Orion Chiyo. Hepinizle tanıştığıma memnun oldumm!
—Ben Uzumaki Ririka. Bu çocukta Hikari Haku.
—Be-Ben Akira Hanabi.
—Ben Neko.
—Ben de Rakan.
Mamoru. Bu çocukta Mamura.
Miki: Hepimiz tanıştığımıza göre artık best friend sayılırız değil mi? Değil mi?
Uzumaki: Ne alaka!! Best friend denilen şey tamamen yalan!
Orion: Bence de. Şimdi zaten hepimiz birbirimizi biliyoruz biz suçlularız ve haksız yere suçlanmış suçlular olduğumuzu düşünüyorum. Bu yüzden bence biz aile sayılırız değil mi?
Akira: Şe- Şey bence de ha-haklısın.
Miki: Hey hey Hanabi biraz rahatlaman gerek. Bu kadar gergin olma.
Orion: Çek kızın omzundan elini!
Uzumaki: Tamam tamam sakin olun. Buralarda kart oyunu falan var mıdır ki?
Eko: O ne ya??! Siz oyunları kartlarla falan mı oynuyorsunuz? Nerede bunun kodları biraz ayarlarıyla oynarsak hiç kaybetmeden oynayabiliriz. Sürekli kazandıran bir kumar hayal edin!
Orion: Hangi oyun o bana ismini söyle...

🌞Böyle muhabbet uzayıp giderken bazıları koltukta geriye kalanlar yerde uyuyakalmışlardı. Aradan bir saat geçtikten sonra Sarumaki ne yaptıklarına bakmak için geldiğinde ortalıkta kartları,  oyun konsolları, skor tabloları görmeyi beklemiyordu tabi. Sarumaki o an yola gelebileceklerine ikna oldu.

UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin