⚠Bizim bu dörtlü ormandan geçerken ağacın altında uyuyakalmış Akira ve Miki'yi gördüler. Eko ayağıyla Miki'yi dürtekledi.
Eko: Miki uyan seni adi herif. Bize yardım etmek yerine burda uyuyorsun.
Miki: Hey biz size buradan yardım ettik seni ahmak. O yağmur neydi sanıyorsun.
Ririka: Boşuna uğraşma Miki. O yağmur Akira'nın özgünlüğü, seninmiş gibi davranma.
Miki: Hey Riki kapa çeneni.
Ririka: Miki Akira bir süre uyanmaz haberin olsun diye söyledim.
Miki: Anladık anladık. Ririka mesajı alan sendin değil mi?
Ririka: Hangi mesajı? Haku Haku hadi gidelim artık. Daha hızlı gidelim.
Haku: Ririka anlamadığımı sana kaç kere daha söylemeliyim. Hem burada neler dönüyor bu salaklar niye burada uyumuş?
Ririka: Yağmuru yağdıran Akira'ydı bu yüzden muhtemelen gücü tükendiği için uyumuştur ama Miki tembellik yapıyordu.⚠Haku Miki'nin arkasına geçip ona tekme attı.
Miki: Oii Haku! Ne halt ediyorsun? Ririka bunların hepsi senin başının altından çıkıyor değil mi? Ona ne anlattın seni lanet kadın?
Ririka: Burada benim ne suçum var? Ben masumum.
Miki: O zaman niye şeytan gibi gülüyorsun??⚠1-SC sınıfından ayakta kalmayı başaran bu veletler başlangıç noktasına geri geldiğinde Katsuki ve Midoriya hariç diğer öğrenciler çoktan dönmüşlerdi. Sarumaki ve Aizawa'da oradaydı. Sarumaki 1-SC sınıfının bu altı çılgın öğrencisinin yanına geldi.
Sarumaki: Siz altı aptal birleşip bayrağı alana kadar mücadele ettiniz ve sonunda pes mi ettiniz?
Orion: Sensei pek öyle sayılmaz.
Sarumaki: Bu çalışmayı gereksiz uzattınız. Ririka Haku'ya şunu sor "neden bariyer kurup beklemek yerine bayrağı almamış?"
Ririka: Peki. (Ririka sorar...)
Haku: Ririka'yla birlik olmuştum. Sizin dediğiniz gibi yapsaydım onu satmış olurdum.
Ririka: Yaa Haku, teşekkür ederimmm.
Haku: ???
Sarumaki: Ririka onun ne dediğini bizde anlamıyoruz.
Ririka: Beni satmamak için yapmamış.
Sarumaki: O zaman sana gelelim bayan Uzumaki. Sen ateşten bir halka yapana kadar niye bayrağı almadın?
Ririka: Orion'u satmamak için.
Sarumaki: Ririka başka bir soru. Kaç kişiyle daha birlik oldun?
Ririka: Haku, Orion, Akira başkaaa....
Sarumaki: Ririka sus! Siz aptalları cezalandırmalıyım. Cezalarınız; Haku Ririka hariç diğer insanları anlamanın bir yolunu bul! (Ririka Haku'ya açıklar...) Orion aralarında en iyi sendin ama kas gücünü geliştir. Eko bu durumda hiçbir sey yapamadın yani yakın dövüşe çalış. Ririka bu duruma düşeceksen o şekilde bir saldırı kullanma!
Ririka: Sensei bu bir ceza değil.
Aizawa: Ririka çok konuşuyorsun. Sarumaki, bu sınıfta birileri ceza alacaksa bu kesinlikle erkekler olmalı. Dövüşte berbatlar.
Orion: Sensei biz gidebilir miyiz?
Sarumaki: Gidin hadi.⚠Kızlar hâlâ erkeklerin üzerindelerdi. Şifacı Kız yaralara bakmak için geldi. Haku Ririka'yı yere indirdiği gibi Ririka Şifacı Kız'dan kaçtı.
Şifacı Kız: Onun yaraları çok ağır olmalı sonuçta üstüne yıldırım düştü. Onu bana getirebilir misin delikanlı?
Haku: Üzgünüm ne söylediğinizi anlamıyorum.
Şifacı Kız: Demek duymuyorsun. Pekala.(Haku)
⚠Cidden diğer insanları anlamak için şu lanet kıza ihtiyacım var. Bu kız niye işaret dili biliyor ki? Sarumaki Sensei haklı! Ririka'ya ayak bağı desemde asıl ayak bağı benim. O beni korumaya çalışıyor. O kızdan nefret ediyorum. Niye başkası değil de o? Sürekli ona yük oluyorum lanet olası kız senden nefret ediyorum.(Katsuki)
⚠Beni küçümsüyor. Lanet olası bir villain tarafından kurtarıldım. O lanet kız benden ne istiyor? Beni deli ediyor. Niye benden daha güçlü?(Haku)
⚠Eğer gelişmek istiyorsam aramıza mesafe koymalıyım. Nefret ettiğim birine bağlı yaşamak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.