🌐Zaman çok hızlı ilerledi ve bugün günlerden pazartesi yani bu yeni sınıfın ilk günü. Bu yeni öğrenciler ile ilgili anında dedikodular çıktı; Bu çocuklar 1-A sınıfının rakibi olarak geldiler, onlar yeni en iyi sınıfmış, hepsi villainmiş... Gibi bir sürü dedikodu. Gerçek ise şu an Sarumaki'nin çok gergin ve sinirli olduğu.
(Sakiyama)
🌐Birazdan zil çalacak ve derse gireceğim. O çocukların hepsi korkunç olabilir. Hepsinin dosyasına bakmış olmama rağmen nasıl gözüktüklerini bilmiyorum. Gerçi aralarında kahraman gibi olan ama izinsiz özgünlük kullanımından suçlanmış olan bile var. Yapamayacağım galiba...🌐Bir süre sonra zil çaldı ve Sarumaki koridorda büyük bir gerginlikle ilerlemeye başladı. O sınıfın önüne geldiğinde büyük bir kavga sesi bekliyordu ama duyduğu şey iki kişi rap battle yapıyor geriye kalanlar ritim tutuyordu. Sarumaki bir süre kapının önünde dikilip dinledi. Ardından hızla içeri girdi. Herkes yerine geçtikten sonra Sarumaki sinirli bir hal takınarak konuşmaya başladı.
(Sarumaki)
🌐Onlara sert yüzümü göstermezsem başaramam. Bu çocuklar yoldan çıkmaya hazırlar ve onları eğitmenin tek yolu bu.-Ben sınıf öğretmeniniz Sarumaki Sakiyama. Yalakaları ve kendini beğenmiş pislikleri sevmem yani ona göre davranın sizi okuldan atma yetkim var ama ben özgünlüğümü kullanmayı tercih ediyorum. Anladınız mı?
-EVET!!🌐Görüntü olarak tanımadığım için endişeliydim ama görüntüleriyle bilgileri birbirini tamamlıyor resmen. Şöyle bir sınıfa göz gezdirince neredeyse hepsini tanıdım. Şu rengarenk montu olan çocuk rap yapan çocuk olmalı. Eskiden büyük bir dolandırıcıydı. Özgünlüğünü kullanarak insanları hipnotize yada sağır edebiliyor ve bu şekilde paralarını çalıyordu. Onun tam zıttı olarakta şu çocuk var. O tamamen sağır ama ışıktan kalkan oluşturabiliyor. Bunu sokakta insanları korumak için kullandığından hapse girmişti. Onun yanında ona işaret diliyle tercumanlık yapan kız ise yok edilmiş bir ninja köyünden tek kalan kişi. Özgünlüğüyle köyüne saldıran adamların hepsini küle çevirmiş. En arkada oturan çocuk ise ablasını öldürmek isteyen kaç kişi varsa hepsini öldürmüş ama en sonuda ablasını kendisi öldürmüş. Bunun gibi, neredeyse hepsini tanıdım.
-Gençler şimdi okulla ilgili herşeyi biliyor musunuz? Mesela burasının yatılı olduğunu?
-Evet.
-Peki bina nerede onu biliyor musunuz?
-1-A binasının Karşısında
-Güzel! Bugün biraz sizin yeteneklerinizi öğrenmek istiyorum.🌐Gün boyunca çalışmalar yaptılar ve sınıf tahmin edildiğinden daha uyumlu çıktı. Bu çok iyi bir haber ama 1-A sınıfı kendilerine gelen bu rakip sınıfla ilgili ne yapacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.