Boş Beleş bölüm serisinden bir başka bölüm.

60 10 2
                                    

🧱 Akira ve Miaki birbirlerinden başka üye bulamadılar ama iki kişilik mükemmel bir grup oluşturdular. Miki gitar çalıp Akira'yla birlikte düet yaptı ve bu video internette trendlere girdi. Tabi şarkılar için eleştirel videolar da vardı. Bu videolardan bir tanesi de Orion'a aitti. Orion'un eleştirisi daha çok onları eleştirenlere yapılmış gibiydi. Videoya sadece bir tek dislike gelmişti. İnternet, Orion'un krallığı. Birçok yasadışı işlemden sonra sonunda kim olduğunu telefon numarasından kimlik bilgilerine kadar bulmuştu. Orion WhatsApp uygulamasından o kişiye "Enro Koshiko, değil mi?" yazmıştı.
💬
Orion: Enro Koshiko, değil mi?
Enro: Sen kimsin ya?
Orion: dislike attığın kişi.
Enro: İşsiz fln mısın? Hangi dislike attığım video acaba?
Orion: "Miakira" hakkındaki video, ben Orion.
Enro: Haaaaaa o video bana Eko de. Ben sadece ilk dislike atan kişi olmak için yaptım. Miakira çokta ilgimi çekmiyor.
Orion: Ben seviyorum onları özellikle oyun oynarken şarkı güzel gidiyor.
Enro: Ne oyun oynuyor musun? Ne oynuyorsun?
(...)

🧱 Sohbet böyle uzayıp giderken aynı şehirde yaşadıklarını öğrendiler. İki hacker birbiriyle oralarda çok az bilinen tenha bir kafede buluştular.

🧱 Onlar uzun uzun oyunların hilelerini tartışırken kafeye Miaki ve Akira girdiler.
Enro: Hey Orion-san bunlar senin sevdiğin Miakira ikilisi değil mi?
Orion: Evet sanırım onlar.
Enro: Hadi buraya çağıralım.
Orion: Bekle yapm-
Enro: Hey hey Miaki-senpai, Akira-chan-senpai.
Akira: Miki-san onları tanıyor musunuz?
Miaki: Hayır ama hadi gidip tanışalım.
Akira: Peki.
Enro: Sellam ben Enro bana Eko deyin.
Miaki: Selam bana da Miki diyebilirsiniz.
Orion: Bende Orion.
Akira: Selam.
(...)

🧱 Sohbet böyle böyle uzarken Akira ve Miki Orion ve Eko'nun bilgisayardan çok iyi anladıklarını öğrendi. Bir süre daha konuştuktan sonra Eko ve Orion şarkıları düzenleme, editleme ve internete yükleme işleriyle uğraşmak üzere gruba alındılar. Orion Akira'ya sosyal medyayı öğretti ve bir sürü uygulamadan hesap açtılar. Artık yeni şarkılardan fanları buradan haberdar edebilirlerdi. Bu şekilde çok iyi arkadaş olmuşlardı.


Bu bölüm normalden çok daha kısa bu yüzden size gelecek bölümle ilgili spoiler vereceğimmmmmm.

Uzun bir aradan sonra gelecek bölüm Sarumaki-sensei geliyoooooo

UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin