☕Bu çalışma böyle sürüp giderken Aizawa ve Sarumaki sensei bunları kamera aracılığıyla izliyorlar. Özellikle Sarumaki gözünü ekrandan bile ayırmıyor, Sarumaki'nin bu tedirginliğini Aizawa da farketti ve Sarumaki'ye kahve getirdi.
Aizawa: Öğrencilerine bu kadar mı güvenmiyorsun?
Sarumaki: Şey ben onlara güvenmiyor değilim. Hatta onları baya güveniyorum ama birlikte bu konuda değil.
Aizawa: Sen neden bahsediyorsun böyle?
Sarumaki: İlk gün sınıfın kapısına geldiğimde hepsi birbiriyle uyum sağlamış haldeydi. Gece onların binasına gittiğimde hepsi ortak salonda oyun oynarken uyuyakalmışlardı. O zaman birlik olabileceklerine inanmıştım ama onlar daha önceden elini kana bulamış çocuklar.
Aizawa: Sende daha önceden birilerini bu dünyadan sildin. Hatırlatayım dedim.
Sarumaki: Onun için söylüyorum. Tehlike anında ne yapacaklarını kestiremiyorum. Daha önceden birisini öldürmüş bir kişi bedeninin kontrolünü tamamen ele alır. Artık korkmaz. Onlarda bir canı almanın korkusu tamamen kayboldu. Belki birbirlerine saldırsalar birşey olmaz çünkü aynı seviyeler ama 1-A sınıfında henüz o kontrölü ele almış birileri olduğunu sanmıyorum.
Aizawa: Benim çocuklarımı sakın küçümseme Sarumaki.☕Bizim senseiler hemşeri muhabbetini sürdürürken çocuklar elleri üstünde koşmamak için canını dişine takmış durumda.
[Şu an bayrağa en yakın olan kişiler]
Todoroki Shoto
Katsuki Bakugou
Midoriya İzuku
Hikari Haku
Uzumaki Ririka
Kirishima Eijiro
Eko
Orion Chiyo☕Şimdiye kadar hiçbir düşmanla karşılaşmayan Orion, kendi kendine konuşarak ilerliyordu. Kızda özgüven tavan yapmış, saklanma ihtiyacı bile hissetmeden yolun ortasından salına salına gidiyor ama onu öyle durdururlar mı? Hayır. Orion arkadan bir gürültü duydu ve hemen adımlarını hızlandırdı. Ses dahada yakınlaşıyordu. Az önce salına salına ilerleyen kız, şimdi korkmuş bir biçimde koşmaya başladı.
☕Orion bir yandan koşup bir yandan arkadan gelen biri varmı diye kolluyordu. Çok hızlandı ve birden yan yoldan koşarak gelen Kirishima'yla çarpıştılar. İkiside yere düştü ama Kirishima hızla ayağa kalktı.
Kirishima: Hey sen iyi misin?
Orion: Aptal! Ben hazır yere düşmüşken neden beni elemek yerine beni yerden kaldırıyorsun.
Kirishima: Çünkü savunmasız ve yere düşmüş bir kızı fırsat buldum diye hemen elemek hiç erkekçe değil.
Orion: Adamın dibisin yani.
(Kirishima kızarır)
Orion: Üzgünüm ama senin bu centilmenliğine kanıp kendimi geri tutmayı düşünmüyorum.
Kirishima: Artık kendini savunabilir hâlde olduğuna göre bende öyle.☕Kirishima özgünlüğünü kullanarak sertleşti ve Orion'un üstüne doğru koşmaya başladı. Orion gülümsedi. (Bu gülümseme hiç hayra alamet değil bi pislik yapacak kesin) Kirishima sağ yumruğunu sıktı ve tam Orion'a vuracaktı ki, Orion onu sağ elinden yakalayıp dönerek uzaktaki bir ağaca fırlattı.
(Kirishima)
☕Bu güçte neyin nesi böyle? Yoksa özgünlüğü Midoriya'nın özgünlüğüne mi benziyordu? Kahretsin daha çok sertleşmeliyim ve parçalanmamalıyım.☕Kirishima sertliğini arttırmıştı ama çatlamaya başladı. Orion hâlâ gülümsüyordu. Kirishima tekrardan Orion'un üstüne doğru gelmeye başladı. Orion bu sefer iyi bir yumruk indirdi. Kirishima'nın yumruk yediği yanağı paramparça olmuştu. Orion bir anda çığlık atmaya başladı.
Orion: Bu ne biçim bir acı buna nasıl katlanıyorsun böyle??
Kirishima: Sen neden bahsediyorsun?
Orion: Sen hâlâ anlayamadın mı? Bu benim özgünlüğüm.
Kirishima: Sen Midoriya gibi kas gücünü arttırmıyor muydun?
Orion: Tabiki de hayır!! Benim gücüm dokunduğum insanların güçleri. Özgünlüğü kopyalamıyorum ama o özgünlüğün gücü kadar kas gücü elde ediyorum. Tabi bununda bir bedeli oluyor gücünü aldığım kişinin bedenindeki gücü kopyaladığım gibi acılarınıda hissediyorum.
Kirishima: Orion birileri geliyor. Ben artık ilerleyemem ama sen ilerle. Benim için o bayrağı al. Sana güveniyorum.
Orion: Bir ara sana enerji içeceği ısmarlayacağım Kirishima. Şimdi gidiyorum.[Elenenler]
Tenya
Kirishima
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.