🌀Aizawa ve Sarumaki öğrencileri tekrar bir araya topladı.
Aizawa: Evet! Bayrağı kimse alamadığına göre iki sınıfta elleri üstünde koşmaya hazırdır umarım. Ama malesef elleriniz üstünde koşmayacaksınız. Bu sadece sizi hırslandırmak için söylediğimiz bir şeydi.
Mamura: Sizi lanet bunaklar.
Sarumaki: Yaralarınıza baktırdıktan sonra binalarınıza dönebilirsiniz. Bugünlük dinlenin.
Öğrenciler: PEKİ!!🌀Ririka odasından ortak salona dönerken Haku Ririka'nın kolundan çekip onu durdurdu.
Ririka: Haku sorun ne?
Haku: Ririka neden işaret dili biliyorsun? Ya da şöyle sorayım benden ne istiyorsun?
Ririka: Senden birşey istemiyorum beni durduran sensin.
Haku: Salağa yatma Ririka! Bir insan niye durduk yere işaret dili öğrenir ki? Benden bir çıkarın mı var onun için mi öğrendin?
Ririka: Haku kolumu bırak ve bir daha bana yaklaşma!
Haku: Bana sebebini söyle! Durduk yere işaret dili öğrenmiş ve benimle iyi arkadaş olmaya çalışmış olamazsın.
Ririka: Sadece bilmem gerekiyordu. Kendini bu kadar önemseme!🌀Ririka hızlı adımlarla ortak salona gitti. Ortak salonda tüm 1-SC sınıfı vardı. Ririka aralarına oturdu.
Eko: Çocuklar biz bir şekilde para kazanmalıyız.
Ririka: Yasa dışı dövüşe katılabilirim. Çok güzel olurdu.
Akira: Uzumaki-san sırtındaki yaralar hâlâ iyileşmedi. Şifacı Kız'dan da kaçtın. Sonradan revire gittin mi?
(Ririka gözlerini kaçırır)
Eko: Konuyu değiştirmeyin.
Orion: Ben biliyorum. Ben biliyorum. Geçen sosyal medyada dolaşırken çok değişik bir hesap buldum. Haku'nun ifşalarından oluşan bir fan sayfası ve takipçi sayısı çok fazlaydı. Neredeyse tüm kızlar onu takip ediyor. Haku için orjinal bir hesap açalım. Baya para kazanırız.
Eko: Bu çok iyi bir fikir. Başka?
Mamoru: Bence kumar oynayalım.
Ririka: Bence de. Hadi gidelim Mamoru.
Eko: İkinizde oturun sizi aptallar.
Miki: Bence bir çadır kuralım ve Akira'yla birlikte düet yapalım. İnsanlar yağmur yüzünden çadıra sığınır ve o sıra bir seyler satar para toplarız.
Eko: İşte bu güzel fikir.
Akira: Arkadaşlar ben böyle bir şey yapamam.
Miki: O zaman karar verilmiştir. Düet yapıyoruz.
Akira: Heyy
Ririka: Boşuna uğraşma Akira...
Orion: Bu arada Rikky senin içinde açılmış hesaplar var. Kızlar senin için niye hesap açtı ki? Sen erkekte değilsin.
Ririka: Bunu bana mı soruyorsun?🌀Böylelikle karar verilmiş oldu. Birlikte bu işi halledeceklerdi ama Ririka, Mamoru ve Mamura mutsuz. Yasa dışı şeyler yapmak için yanan bu deli manyaklar bu şekilde para kazanacaklarına inanmıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.