Yeni ittifak: Renooo

77 14 4
                                    

Sarumaki: Çocuklar nerede Hina-sama
Hina: Nerede olduklarını ben nereden bilebilirim ki?
Aizawa: Sonuçta oğlunuz 1-SC'de değil mi? Sizden başka kimseleri yok.
Hina: Oğlumun doğuştan sağır olduğunu bile daha bir iki gün önce öğrendim. Sizce yerlerini biliyor gibi mi duruyorum?
Aizawa: Bir insan oğlunun sağır olduğunu nasıl fark etmez ki?
Hina: Bilmem ki hep bizi sevmediği için bizi takmıyor sanmıştım. Zaten hep asi bir çocuk olduğunu düşünürdüm.
Sarumaki: Ne biçim bir annesin bilmiyorum ama yerlerini biliyorsan hemen söylemelisin.
Aizawa: Pekala Hina-sama size başka birşey sorabilir miyim?
Hina: Tabiki de.
Aizawa: Bileğinizde ki bu dört kare ne anlama geliyor?
Hina: Kim bilir? Kaderi temsil ettiği söyleniyor.
Aizawa: Anlıyorum teşekkürler. Sarumaki gidip başka yerleri araştırmalıyız.
Hina: Haku size emanet, onu bulursanız bi ara bana da gelmesini söyleyin.
Sarumaki: İyi günler...

⭐ Ririka bahçedeki kiraz ağacından baş aşağı sarkarken öndeki girişten gürültüler geldiğini duydu. Yavaş yavaş girişe doğru giderken sesin Akira'ya ait olduğunu farkedip durdu ve konuşulanları dinlemeye başladı.
Akira: Buraya Ririka-san'ı geri almaya geldim.
Eko: Siz kim oluyonuz da Rikky'i kaçırıyonuz lan?
Hitori: Sakinleşin burada kimseyi zorla tutmuyorum ben. Hem Ririka da kim?
Eko: Çok araştırdım. Onun burada olduğunu biliyorum. Salak rolü yapma!

⭐Ririka girişe doğru ilerleyip arkadaşlarının karşısına çıktı.
Akira: Ririka-san bulduk seni hadi hemen gidelim.
Hitori: Demek Ririka ha?
Ririka: Sen bu işe karışma moruk. Akira burada zorla tutulmuyorum. Acele edin ve okula dönün.
Akira: Neler çeviriyorsun Ririka-san. Biz artık 1-SC değiliz biz PTF'iz. Seni saklamak için çok fazla yol bulduk.
Ririka: Buna gerek yok. Gidip Sarumaki'ye geri döndüğünüzü söyleyin ve okula devam edin.
Eko: Ne saçmalıyorsun sen? Senin için çok uğraştık hem Miki nerede?
Akira: Miki seninle, değil mi Ririka-san.
Ririka: Miki de mi kayıp?
Mamoru: Miki, sen ve Kuroo kayıptınız.
Ririka: Onu tamamen unutmuştum.
Hitori: Sohbetinizi bölüyorum ama Hano artık hazırlanmalısın.
Ririka: Peki. Sizde gitmelisiniz.
Haku: Ririka sana ne oldu böyle? Giyinişin bile tamamen değişmiş. Neye hazırlanıyorsun?
Ririka: Haku gitmelisiniz. Ben muhtemelen geri dönemeyeceğim ama siz geri dönün... Elveda.

⭐Ririka odasına doğru koşarak gitti. Haku'nun hiçte gitmeye niyeti yok gibiydi ama Akira'ya gidelim işaretini verdi.

⭐Ririka odasına girdiğinde Reno camdan bakıyordu. Ririka'nın girdiğini görünce hemen ona döndü.
Reno: Ririka neler oluyor?
Ririka: Zincirim beni durdurmak için gelmiş.
Reno: Şanslı pislik.
Ririka: Hiçte bile. Onlara gitmelerini söyledim ama onların gitmeyeceğine eminim. Muhtemelen gizlice girmeye çalışacaklar. Ama bunu durduramazlar. Boşuna uğraşıyorlar.
Reno: Demek gitmediler ve gizlice girmeye çalışacaklar.
Ririka: Beni tekrar etme ve dışarı çık çünkü hazırlanmalıyım.
Reno: Peki peki.

⭐Reno odadan çıkıp etrafta dolanırken onları buldu.
Reno: Hey siz!
Akira: Sende kimsin? Ririka'yı sizden alacağız. Ona ne yaptınız?
Reno: Bu kadar panikleme, cümlelerin anlamsızlaşıyor.
Orion: Ona ne yapacaksınız?
Reno: Onu İblis kalbini üstlenmesi için buraya getirdik. Size herşeyi anlatacağım.
(...)
Akira: Demek öyle ha. Ririka neden böyle bir şeyi kabul etti ki?
Reno: Aynı şeyi bende sordum. Cevap olarak aptal olduğunu söyledi. Ama size yardım edeceğim. Tamam mı?
Orion: Sen neden bize yardım ediyorsun ki?
Reno: Bu ailenin öz çocuklarından değilim ve Ririka bunu üstlenirse ölecek. İşte bunu kabullenemiyorum.
Akira: Ölecek mi?
Eko: Aptal olduğunu kabul ediyor olması iyi birşey sanırım.
Akira: Haku sen iyi misin?
Haku: Boşu boşuna üzülmeye gerek yok. Buna zaten izin vermeyeceğim.

UA'nin Villain SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin